@Duimpje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lynn. Hopelijk knapt ze snel helemaal op! @xaph: mooi dat je bent opgeschoten vandaag met alles! Zal je toch een rustiger gevoel geven, lijkt me? Enne mooie foto's kun jij maken! Alvast heel veel sterkte morgen bij het doorlichten. Hopelijk mag je gewoon weer naar huis. @Jvt-je: ik belde naar de thuiszorgwinkel ivm die klossen (om te zien of ze op voorraad waren) en toen zei die man eerst dat ik ze met 38 w kon komen halen, heb ik gezegd dat ze er vanaf 37 onder moeten staan. Kon het ook met 37w. Daarom ga ik het morgen als ik hulp heb lekker proberen, die man wist ook van niets. Moest wel identiteitsbewijs en verzekeringspasje meenemen. @bo: fijn een man die het roer overneemt. Heb ik hier thuis ook.
Juni 2010 mama's Afspraken Mei 14-05: Stella0610 controle gyn 17-05: Sabine 25 controle gyn 17-05: Xaph groei-echo 37 weken 17-05: Desi23 controle gyn 20-05: Krissie2712 controle gyn 20-05: Meisje89 controle gyn 21-05: Belin controle gyn 21-05: Nijntje1984 controle gyn 27-05: Moettie30 controle vk + 36 weken echo 31-05: Tihany controle gyn Uitgerekend 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse geslacht ♪ 17 juni: Yvy30 geslacht ♪ 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts geslacht ♂ 21 juni: Priscilla R geslacht ♀ 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause geslacht ♀ 29 juni: Minifien geslacht ♪ 29 juni: Petatje geslacht ♀ 30 juni: MrsvanOmmen geslacht ♪ 40 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 13 prinsjes 15 prinsesjes 11 verrassingen Geboren! 9 mei: Melanina - Zoey, 34 weken - gr 12 mei: Duimpje - Lynn, 37 weken - 2930 gr Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(} Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre* Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .
Duimpje en man ...... van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Lynn, wat een mooie naam ! Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Geniet van jullie gezinnetje ..... Xaph, succes morgen meis ....... wat een geweldig mooie kat heb je !!!!!! Wat lees je hier op het moment toch veel over bloeddrukken he .....hier meet ik natuurlijk iedere dag thuis en gelukkig nog steeds goed. Ik ga niet op alles reageren wat jullie hebben wel erg veel gekletst vandaag ....... allemaal vrij natuurlijk. Nog twee dagen werken en dan zit het erop. Kreeg een brief van het uvw en daar klopt echt geen bal van. De hoogte van mn uitkering is net een derde van wat ik verdien pfff waarom kan er nooit iets in 1 keertje goed gaan. Moeten we dus ook weer achter aan anders kunnen we straks naar de voedselbank Roosje, gaat het weer een beetje ? Ze moet nog ff lekker blijven zitten hoor !
Duimpje & man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lynn! Nu lekker gaan genieten van jullie meisje Hopelijk mogen jullie snel naar huis!
@Duimpje...gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar je verhaal; snelle bevalling joh! Hoop dat jullie snel naar huis mogen. Leuke naam Lynn; stond ook op ons lijstje.... Verder alles goed hier. Nu 35 weken. Morgen naar VK, maar weet niet hoe laat...hoop niet dat als ik om 9u bel ik om 9u een afspraak heb... Verder valt t me mee hoe makkelijk alles gaat, ook in combinatie met Iris. Heb eigenlijk geen klachten en voldoende energie om nog van alles te doen...heerlijk hoor!
Ik heb het in beide zwangerschappen wel gehad. Dit keer wel (veel) erger dan de vorige keer. Vorige zwangerschap was er in elk geval verder niets mis. Heb het vermoeden dat ik er dit keer wel meer last van heb ook door de vermoeidheid. Slaap al maanden echt bagger, vorige zwangerschap heb ik niet zo'n problemen gehad met slapen... Het hoeft dus helemaal niets te zeggen gelukkig. Maar natuurlijk wel in de gaten houden dat het niet meer wordt of dat je er andere klachten bij krijgt...
Heb gister ook brief van het UWV gehad. De wazo-uitkering is ruim 2 weken geleden aangevraagd en kreeg nu "al" bericht dat de aanvraag binnen gekomen is en ze nu gaan bekijken of de aanvraag compleet is en ik in aanmerking kom voor een uitkering blablabla Zijn ze lekker op tijd mee dan, als ze dat nu nog moeten gaan uitzoeken... Hoef nog maar 3 dagen te werken
Blech, ik ben sinds het begin van de avond vrij benauwd, echt kortademig. Omdat ze gezegd hadden dat ik moest bellen bij rare klachten heb ik dat maar even gedaan. Gelukkig zeiden ze dat dat niet past bij zwangerschapsvergiftiging. Tenzij het erger wordt kan ik dus gewoon thuisblijven en morgen bij de gyn op het spreekuur komen. Waarschijnlijk gewoon te weinig gerust vandaag
Moet je zelf wat aanvragen?? Ik ging er van uit dat mijn salaris gewoon doorbetaald werd. Heb niets gehoord van het UWV en ben al drie weken met verlof
Alvast veel succes met het doorgelicht worden morgen Xaph! Hoop dat ook dan de waardes weer allemaal aan de goede kant zullen zitten en je nog weer even naar huis mag... (Of je moet natuurlijk zelf zoiets hebben van 'ik ben nu 37 weken, laat maar komen die baby!' hoewel... dan nog liever op de natuurlijke manier, dan dat het moet vanwege zw-vergiftiging natuurlijk)
Nou dat schiet ook lekker op ! Jemoet toch echt overal achteraan he pffffff. Nou succes er dan ook maar mee. Zal wel weer aardig wat telefoontjes gaan kosten :x
Nee, moet de werkgever doen (tenzij je zelfstandige bent, dan zul je het wel zelf aan moeten vragen ja). Al staat dan op de brief wel "U heeft een wazo-uitkering aangevraagd" en "er is ook een kopie naar de werkgever verstuurd" Nou, heb echt niets zelf aangevraagd hoor... Heb van m'n werkgever paar weken terug kopie gehad van de aanvraag, dat wel, maar heb nog niet eens een krabbel erop hoeven zetten ofzo Al zijn niet alle werkgevers zo goed op de hoogte van die uitkering geloof ik... Bij m'n vorige zwangerschap heb ik ze in elk geval zelf op de hoogte moeten brengen van het feit dat ze die uitkering voor me aan konden vragen, zodat ze mijn loonkosten terugbetaald zouden krijgen...
Waarom hebben we eigenlijk een nieuw deel ? Zal wel ergens gestaan hebben maar dan heb ik het gemist, sorry. Niet dat het uitmaakt maar, vroeg het me gewoon af
Mogelijk is het bij jou anders geregeld dan mij, dat weet ik verder niet... Maar ik ga in elk geval nergens achteraan... Dat doet m'n werkgever maar hoor Maar goed, die hebben ook aangegeven dat zij gewoon m'n loon blijven doorbetalen en dat het UWV de uitkering aan hun moet overmaken. Het zal mij dus eerlijk gezegd een zorg zijn, of het allemaal in 1x goed geregeld wordt, of dat ze er een zooitje van maken... (overigens verwacht ik verder geen problemen, vorige keer is het ook allemaal in 1x goed gegaan... Behalve dan dat m'n werkgever zelf niet wist dat ze die uitkering aan konden vragen )
Dit was de redenatie van Vogelinnetje: Had zelf ook zoiets van "zodra er 5000 berichtjes zijn gaat deel 2 vanzelf wel op slot en komt er ook dan wel een deel 3", maar goed, maakt mij verder ook niet uit, als ik maar ergens kan kletsen
Mijn werkgever is niet zo vlot dus bel morgen de boekhouder van de zaak en dan moet zij het maar uitzoeken ...... ben benieuwd waar de fout zit ! Komt ook wel goed maar nooit in 1 keer
O ok .......nou dan kletsen we toch in een nieuw deel verder ! Bedankt voor je reaktie, heb er dus toch overheen gelezen