Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hier 1tje met beeld infrarood camera een zonnebloem erg goed ding al mocht die het van de week begeven.... ja 2 jaar lang dag en nacht aan gehad...maar goed
    nu gaan we voor de luvion met camera 2 stuks kan ik switchen en stoort niet...kost wel weer wat maar goed ik hoor hun echt anders niet

2. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Babyfoon
    Nog geen ervaring maar wij hebben de Luvion Platinum gekocht. Die heeft geluid en beeld. Dat leek mij wel zo handig omdat ik zo weinig energie heb. Als ik dan snel even naar mijn mannetje wil kijken hoef ik niet naar boven te lopen. De ervaringen op Kieskeurig.nl waren heel positief.

3. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    zal eens kijken naar de luvion...

4. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Ga even een tosti maken, tot straks!

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.511
    14.016
    113
    Vrouw
    Ach ik had hm met 35 weken besteld en dat ding lag 4 dagen later op de deurmat en dan zat er nog eens een weekend tussen. Erg snel dus! Dat blad komt maar 1 keer per maand uit, dus heb ik nog niet gehad.

Hmm ik denk ik zoek even de link voor je op, maar zo te zien hebben ze alweer een nieuwe aanbieding:
    Alle abonnementen op familietijdschriften vind je op Zester

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meisje ligt op bed ik zit aan een pistolet en ga zo de zon ff inde tuin begroeten
    stjeee een tuin op het zuiden en heet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Bo: hier ook een heel andere buik dan bij m'n dochter. Dikker en ook meer naar voor.

@Babyfoon: wij hebben die van avent. zijn er heel tevreden van.

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    kan je ontsluiting hebben zonder vruchtwater te hebben verloren en zonder weeen??

ik kan bijna niet meer staan of lopen, heb echt het gevoel alsof er iets tussen me benen vast zit.

had vanmorgen 2x weeen van 1 minuut. daarna niks meer, maar zo een druk achter me schaambot wat ik nog niet eerder heb gehad

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Mn zusje zou Lucas naar de peuterspeelzaal brengen omdat dat mij net te ver lopen is.
    Ligt ze nog te pitten en krijgt niemand haar wakker grrrrrrrrr

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Denk dat je je kleintje voelt hier namelijk ook dat gevoel sinds ze is ingedaald

11. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ja dat kan, je kan ontsluiting hebben zonder het te weten.

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    maar niks om over te bellen?

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

of hij is helemaal gezakt??? weet ik veel belluh moet je!!! heb je geen aandrang? voor de wc?

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Bellen kan altijd he beter een keer te veel dan te weinig.
    Bij de eerste belde ik wel overal voor

15. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ontsluiting zonder vruchtwater te hebben verloren kan prima. Sommige vrouwen hebben al volledige ontsluiting met persweeen en dan moet de vk de vliezen breken. De vrouw die naast me ligt heeft ook al 2 cm ontsluiting zonder vruchtwater te zijn verloren. Ontsluiting zonder weeen lijkt me minder waarschijnlijk maar het kan natuurlijk wel zijn dat je de weeen niet opgemerkt hebt. Alleen ontsluiting zegt niets over wanneer de bevalling begint, mijn vorige buurvrouw (hoop ervaringsdeskundigen hier!) had al een paar weken een paar cm ontsluiting. Als je vliezen breken weet je wel dat je binnen 3 dagen moeder bent want anders kun je een ontsteking krijgen. Maar als je wel iets ontsluiting hebt maar je vliezen zijn nog in tact kan het dus best even duren.

Wat misschien waarschijnlijker is is dat je kindje verder ingedaald is waardoor je bekken wat uit elkaar wordt gedrukt. Dan zit er ook iets tussen je benen.

16. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Als je het niet vertrouwt kun je natuurlijk altijd bellen. Zelf zou ik denk ik afwachten of het erger en/of regelmatiger wordt.

17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ja dat dacht ik ook Xaph ;)

18. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    klinkt inderdaad als indalen, hoewel je het nooit zeker weet natuurlijk

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ja hier ook vaak dat gevoel daardoor ga je ook lekker waggelen hihihi

20. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

zo mn oudste is naar de peuterspeelzaal en de jongste ga ik nu in bed leggen. Ff rust voor mama

Deel Deze Pagina