hier 1tje met beeld infrarood camera een zonnebloem erg goed ding al mocht die het van de week begeven.... ja 2 jaar lang dag en nacht aan gehad...maar goed nu gaan we voor de luvion met camera 2 stuks kan ik switchen en stoort niet...kost wel weer wat maar goed ik hoor hun echt anders niet
@Babyfoon Nog geen ervaring maar wij hebben de Luvion Platinum gekocht. Die heeft geluid en beeld. Dat leek mij wel zo handig omdat ik zo weinig energie heb. Als ik dan snel even naar mijn mannetje wil kijken hoef ik niet naar boven te lopen. De ervaringen op Kieskeurig.nl waren heel positief.
Ach ik had hm met 35 weken besteld en dat ding lag 4 dagen later op de deurmat en dan zat er nog eens een weekend tussen. Erg snel dus! Dat blad komt maar 1 keer per maand uit, dus heb ik nog niet gehad. Hmm ik denk ik zoek even de link voor je op, maar zo te zien hebben ze alweer een nieuwe aanbieding: Alle abonnementen op familietijdschriften vind je op Zester
meisje ligt op bed ik zit aan een pistolet en ga zo de zon ff inde tuin begroeten stjeee een tuin op het zuiden en heet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Bo: hier ook een heel andere buik dan bij m'n dochter. Dikker en ook meer naar voor. @Babyfoon: wij hebben die van avent. zijn er heel tevreden van.
kan je ontsluiting hebben zonder vruchtwater te hebben verloren en zonder weeen?? ik kan bijna niet meer staan of lopen, heb echt het gevoel alsof er iets tussen me benen vast zit. had vanmorgen 2x weeen van 1 minuut. daarna niks meer, maar zo een druk achter me schaambot wat ik nog niet eerder heb gehad
Mn zusje zou Lucas naar de peuterspeelzaal brengen omdat dat mij net te ver lopen is. Ligt ze nog te pitten en krijgt niemand haar wakker grrrrrrrrr
Ontsluiting zonder vruchtwater te hebben verloren kan prima. Sommige vrouwen hebben al volledige ontsluiting met persweeen en dan moet de vk de vliezen breken. De vrouw die naast me ligt heeft ook al 2 cm ontsluiting zonder vruchtwater te zijn verloren. Ontsluiting zonder weeen lijkt me minder waarschijnlijk maar het kan natuurlijk wel zijn dat je de weeen niet opgemerkt hebt. Alleen ontsluiting zegt niets over wanneer de bevalling begint, mijn vorige buurvrouw (hoop ervaringsdeskundigen hier!) had al een paar weken een paar cm ontsluiting. Als je vliezen breken weet je wel dat je binnen 3 dagen moeder bent want anders kun je een ontsteking krijgen. Maar als je wel iets ontsluiting hebt maar je vliezen zijn nog in tact kan het dus best even duren. Wat misschien waarschijnlijker is is dat je kindje verder ingedaald is waardoor je bekken wat uit elkaar wordt gedrukt. Dan zit er ook iets tussen je benen.
Als je het niet vertrouwt kun je natuurlijk altijd bellen. Zelf zou ik denk ik afwachten of het erger en/of regelmatiger wordt.