Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Ik heb volgende week donderdag pas weer controle, als ik blijf twijfelen ga ik wel bellen hoor...

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Goedenmorgen :)
    Ook effe een snelle reactie, ik moet drie dagen leeswerk (ong. 25 oagina's) inhalen.
    @zaph en funkie!!! go for it, wat een geweldig nieuws allebei hebben jullie nu snel genoeg de kleine op jullie borst liggen!!! heerlijk.

3. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Juni 2010 mama's

Afspraken

Mei
    25-05: Priscilla liggings-echo 36 weken
    25-05: Desi23 controle gyn + liggingsecho
    27-05: Moettie30 36 weken echo
    27-05: Stella0610 controle gyn
    27-05: Jvtje controle vk
    27-05: Funkie controle gyn
    28-05: Moettie30 controle vk
    28-05: Priscilla controle vk
    31-05: Tihany controle gyn

Juni
    04-06: JVtje controle vk
    04-06: Nijntje1984 controle gyn
    04-06: Funkie controle gyn
    10-06: JVtje controle vk
    11-06: Stella0610 controle gyn

Uitgerekend

4 juni: Xaph geslacht ♂
    6 juni: Desi23 geslacht ♀
    7 juni: Funkie geslacht ♂
    8 juni: Audrey23
    9 juni: Sabine25 geslacht ♂
    10 juni: Sannnniee geslacht ♪
    11 juni: Cycaa geslacht ♀
    11 juni: Stella0610 geslacht ♂
    12 juni: Scorpion geslacht ♂
    12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪
    13 juni: Dagdroom geslacht ♀
    13 juni: Belin geslacht ♀
    14 juni: Foekie83 geslacht ♂
    14 juni: Mnsy geslacht ♂
    14 juni: Femke28 geslacht ♪
    15 juni: September1909 geslacht ♀
    16 juni: Gijsje geslacht ♪
    16 juni: krissie2712 geslacht ♂
    16 juni: Tihany geslacht ♂
    16 juni: Sabse geslacht ♪
    17 juni: Yvy30 geslacht ♪
    18 juni: Maxi geslacht ♀
    18 juni: Moettie30 geslacht ♪
    19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪
    20 juni: Mammamuts geslacht ♂
    21 juni: Priscilla R geslacht ♀
    21 juni: JVtje geslacht ♪
    21 juni: Juudje27 geslacht ♀
    22 juni: Meisje89 geslacht ♪
    27 juni: Vogelinnetje
    27 juni: Roosje23 geslacht ♀
    28 juni: Mause geslacht ♀
    29 juni: Minifien geslacht ♪
    29 juni: Petatje geslacht ♀
    30 juni: MrsvanOmmen geslacht ♪

40 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling
    13 prinsjes
    15 prinsesjes
    11 verrassingen

Geboren!
    8 mei: Yustin - Puck, ..weken - 1990 gr + Senn, .. weken - 1631 gr
    9 mei: Melanina - Zoey, 34 weken - 2090 gr - 46 cm
    12 mei: Duimpje - Lynn, 37 weken - 2930 gr
    21 mei: Silvia - Sanne, 37,9 weken - .... gr + Luuk, 37,9 weken - .... gr

Vlindertjes

Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(}
    Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre*

Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB!

.

4. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heey meiden,

Ik lees gezellig alles mee, maar overal op reageren is bijna onmogelijk! :D

Las 2 gebroken waters!
    Spannend.... kom op meiden! We kunnen het!

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik ga me klaarmaken! Even naar de vk vertrekken :)

6. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    ik ga me ook ready maken voor het bezoek aan de gyn.
    ben benieuwd hoe ons meisje nu ligt!want draaipoging, lijkt me nu bijna onmogelijk, gezien het termijn.

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @xaph,
    jeetje ik ben nog lang niet klaar met alle pagina's lezen, maar ik wou effe reageren op je berichtjes!!! Kop op, nog een paar uur en dan mag je heeeeerlijk knuffelen met je kleine en zul je zien dat het het allemaal waard is!!
    Erg goed van je hoe je ervoor zorgt dat bij de verpleging/artsen het wel duidelijk is hoe je erover denkt zonder dat je gelijk super opstandig of irreeel wordt. Je verwoordt het allemaal super!
    ik duim harstikke hard voor je !!!!!!!!

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik word gewoon echt jaloers van al dat vruchtwater :D

tijd vliegt voorbij, en aan de aan de andere kant kruipt het nu!

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @mel, ben je lekker aan het genieten van je kleine? Ik ben nog niet bij gisteren beland (met lezen) met ga ervan uit dat de kleine mee is naar huis :)

@Silvia, van harte gefeliciteerd met het duo!!! supermooie namen! Ze staan hier ook beide hoog in de ranking :)

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

oehhhhhh wat spannend meiden!
    Hoop dat jullie je kleintje snel vast mogen houden!
    Heel veel succes en genietse van jullie 1ste kennismaking.
    Ga aan jullie denken en duimen voor jullie!

GOOOOO GIRLS!!!!!!!!!! whiiieeeeee wordt er helemaal vrolijk van

11. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    nog nieuws?

12. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Xaph en Funkie; succes!! Lachen zeg...tegelijk....
    Funkie; t lijkt me echt geen vals alarm als je vliezen breken....haha.

Vanmiddag naar de VK om te kijken of Pukkie nog goed ligt; heb t idee van wel. Heb sinds gisteren wat oefen-weeën. Verder vandaag en morgen dochter-loos; lekker!!

13. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.519
    14.020
    113
    Vrouw
    Spannend meiden! Binnen nu en 2 dagen hebben jullie beide gewoon een kindje in je armen ipv in de buik!
    Hopelijk komen jullie weeen een beetje snel, want met dit weer een mega tena lady in je broek lijkt me ook niets! :p En daarnaast hebben jullie de kleine dan eerder!

Moet hier vanmiddag zelf weer naar de gyn, ben benieuwd of mn bmm al verder is dan het verweekte deel van zaterdag, zal wel weer niet haha.

14. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    @ Silvia Gefeliciteerd met de tweeling!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ sabine: Krampen in m’n rug, daar heb ik soms ook last van. Vooral in m’n onderrug. Een warme douche helpt mij heel goed als de pijn te erg wordt.

@ gijsje: Ik durf niet meer zo ver van huis te gaan. M’n koffer staat thuis klaar, dus moest het zijn kunnen we onmiddellijk weg. Zijn dit weekend met de oldtimer gaan rijden, maar we konden sowieso op een dik half uur terug thuis zijn. Maar dan moeten we nog 20 minuten naar het zh. Maar ja, als ik m’n man op z’n werk moet bellen zit ik met dezelfde tijden, dus dat durf ik nog wel aan.

@ xaph: Wat lees ik: je vliezen spontaan gebroken!!! Super meid! Veel succes!

@ Funkie: Ik hoop voor jou dat het ook zo ver is!!! Veel succes!

@ hier: gisteren veel minder harde buiken gehad als zondag. Gelukkig maar! Ik ga vandaag een gezellig dagje aan de pc doorbrengen, want moet nog papieren voor ons huis in orde brengen voor de belastingen… Wilde het eigenlijk nog uitstellen, maar stel je nu voor dat ik snel beval, dan zijn we niet in orde… Dus dan maar de korte pijn ;)

Vannacht ook iets beter geslapen. En vooral lang! Schoot ineens om 8u45 wakker. :) Wat is het toch zalig om in verlof te zijn!

@ Roosje: Nog alles goed met je? ;)

Ik kom straks zeker nog eens terug spieken!!! Zet ‘m op meiden!

16. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hier is alles nog rustig. De gyn kwam net langs. Ze gaan het eerst 48 uur aankijken of de weeen spontaan beginnen, ik word dus (nog) niet ingeleid. Wel zo prettig. Mannetje is inmiddels ook hier om me gezelschap te houden dus das gezellig.

Mijn buurvrouw (38+1 zwanger met kindje met groeiachterstand) is zojuist naar de verloskamer gegaan om ingeleid te worden. Zij zat zo in de stress dat dat beter was voor het kindje. Zoals de verpleegkundige zo mooi zei: Als het een keer geboren is kunnen we er eten instoppen en dan groeit het zeker. Omdat het haar tweede kindje is zal zij waarschijnlijk eerder haar kindje op haar buik hebben dan ik. Erg fijn voor haar dat er een eind is aan haar onzekerheid!

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ xaph: Dat wachten op weeën zal ook maar niets zijn. Fijn dat je mannetje er is! Vind het echt zo spannend! :)

Wat goed dat ze je buurvrouw gaan inleiden. Te veel stress en spanning is idd niet goed voor een kindje.

18. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    @ Xaph: dat wachten herken ik wel haha. Neem nog even goed je rust, je hebt straks al je kracht nodig. Ik hoop voor je dat de weeen niet te lang op zich laten wachten.
    Succes!

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @Zaph, inderdaad leuk voor je buurvrouw maar :x:x:x jij wil ooooooook!!!!!!!!!!!!!! Dit stukje tekst laat wel zien dat jij iemand bent die anderen ook erg veel gunt :), mooi karaktertrek!!!
    en nu maar wachten op je moeder en dan kan de bevalling beginnen dacht ik zo!!! :D

@gijsje, wat een verschrikkelijk verhaal zeg, ik ben het wel met Bo eens, zorg er ook voor dat je voor jezelf weet wat je wel en niet wilt en laat niet alles regeren door een man die niet weet wat hij wil. Je gaat al een onzekere tijd tegemoet met die kleine en dan kun je beter of alleen alles doorgaan of samen met een man die van je houdt en deze periode met je wil doorbrengen.... VAAAAAG figuur hoor om daar met 36 weken zwangerschap nogmaals mee te komen.........

@home, hier gaat het wel weer goed. Ik lig nu sávonds na het eten even plat (15 min. ofzo) om mijn rug weer recht te leggen en ik moet zeggen dat dat enorm helpt! Mijn zoon snapt dat ik hem niet kan dragen :) "mama kan niet dlagen, mama baby in buik!" zegt dan een kind van iets meer dan 2 jr.... droppig he!!!!

Mijn man en ik hebben afgelopen weekend een erg grappig moment gehad, wij weten als enige wat voor geslacht het kind in mijn buik heeft, we hebben dus een behangetje gekocht die je over de breedte in het midden van de muur moet behangen. Maarja, mijn man en ik snappen veel van techniek en kunnen logisch denken, maar een behangetje never done before..... dus wij lekker actief aan het werk..... (ik lig alweer helemaaaaaaaaal dubbel van het lachen), ding aan de muur, :D:D:D blijkt dat ding zo'n beetje diagonaal ipv horizontaal aan de muur te hangen...... ECHT geweldig...... ach tja, onze creatieve uitingen kunnen we nou eenmaal beter achter een computer doen, dan snappen we er wat meer van.... hihi

20. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Xaph: hopelijk komen je weeën nu ook snel op gang.

iemand nog iets gehoord van Funkie?

Deel Deze Pagina