Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Misschien zijn het voorweeen. Je moet even bijhouden om de hoeveel minuten ze komen en hoe lang t aanhoudt.

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

oeeh spannend hopelijk zet t door ;)

Hier zo naar de vk moet er pas om 21:15 uur zijn dus een 20 min rijden eerst nog een bakkie net lekker fris gedoucht en dan weg. Mn zusje past op maar die zou t wel makkelijk hebben met 2 slapende kids ;)

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @pinter, welkom :)

@xaph, nu mag het gebeuren, je moeder is er :)

Je moet inderdaad even bijhouden om de hoeveel tijd ze komen, als je al vanaf 14 uur bezig bent dan is dat wel raadzaam

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Oeeeeehh ook al zo spannend :D Nog ff volhouden dan meid ;)

5. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik moet zo langs komen op de poli in het ziekenhuis ben benieuwd als ik thuis kom laat ik het wel weten

6. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    succes sabine

7. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @ pinter... welkom

@ sabine: Ik had erge krampen de hele dag voor sávonds de weeën begonnen, in buik en rug, vaak als je onder de douche gaat en het stopt zijn het voor/oefen weeën, toen ik die krampen had ben ik gaan wandelen, ik was 1 dag over tijd en wou graag dat t doorzette dus ik heb de hele buurt rondgewandeld s'avonds tot ik echt niet meer kon en om iets voor 12 begonnen dan toch de echte weeën en 3 uur later was mijn zoon geboren...

Het wordt nu wel spannend hier hoor al die rommelende dames.
    Ik neem aan dat ik nog wel ff loop, maar merk wel dat hier ook alles anders wordt, continue ongipijn veeeeel harde buiken (niet echt pijnlijk) maar dat had ik bij de eerste ook niet,af en toe wat slijmerig down below :) kortom volgens mij is de boel zich langzaamaan aan t voorbereiden. en erg irri is dat niet meer rechtop kunnen zitten zonder je benen op standje onopgevoed te hebben.
    Mijn man denkt dat het niet meer zo lang duurt.... mmmmm weet niet wat ik ervan moet denken, maar tot nu toe heeft hij over alles gelijk gehad (hij zegt nooit zoveel, maar bij wat hij zei klopt het ook)..... de eerste werd een jongen- dit klopte. toen we het ziekenhuis inliepen zei hij, ach meisje om drie uur is ie er en ja hoor om 2.51 is onze zoon geboren (binnen drie uur) dat dit een meisje werd wist meneer ook 100% zeker. dus ik hoop dat ie nu ook gelijk heeft:D

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @sabine, oh jeeeee nummer drie komt er misschien aan .... wat ontiegelijk spannend allemaal zeg.

9. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    spannend hier zeg

10. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Succes sabine.

Word idd wel spannend met al die rommelende dames. Ben benieuwd wanneer t voor mij begint. Heb zo nu en dan wel menstruatiekrampjes en harde buiken, maar niets wat doorzet. Ach we wachten rustig af.

11. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xaph: fijn voor je buuf dat haar kindje toch nog zwaarder is dan ze dachten. Zoveel aankomen kan best. Bij mijn dochtertje is ze de laatste (kleine) week ook een pond aangekomen (gezien de schatting en het geboortegewicht). Mijn buik zag je ook groeien.

Nu jij nog, maar hopelijk ben je al bezig!

@Cin85: jammer dat je nog geen ontsluiting hebt. Hopelijk heeft je gyn wel gelijk!

@petra: welkom!Hebben jullie al wel namen?

@desi: oh, wat een dwars meisje heb jij in je buik! Spannend hoor, dus volgende week komt ze zeker. Hopelijk wordt het geen ks.

@sabine85: hoe is het nu? spannend hoor! Hopelijk zet het door.

12. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hoi meiden,

Ik ben nieuw hiero, wat leuk dat er eeen bevallingsforum is zeg...
    Wel spannend al die beginnende en rommelde buikjes..

Groetjes Catheleine

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Desi was het zo onaangenaam hè bah ik hoop voor je dat hè geen ks word maar goed ze zal heus nietvoor.niets zo liggen ?

Xaph wat een eigewijs is die van jouw zeg!kan de spanning bijna niet meer aan
    zit op me
    mobiel
    en
    zit steeds te kijken spannnnend!!!!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Welkom !!! Mijn dochter is ook van dezelfde datum als jouw dochter ! Hoop voor mezelf dat er wel min een week tussen zit wanneer broer komt

15. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hai Dames!

Ben hier al een heeeele tijd niet meer geweest, maar was toch benieuwd of de eerste baby's zich al gemeld hadden...
    Volgens mij 3? als ik het goed heb?

Bij deze... gefeliciteerd!!

En voor degene die nu in spanning zitten of in z'huis liggen, Succes! het begin is er.
    Wel spannend, het komt nu voor ons allemaal heel dichtbij!

@hier; het rommelt bij mij ook sinds een paar dagen, krijg bij de geringste inspanning harde (pijnlijke) buiken. Ook veel dunne afscheiding en vanmorgen een klodder slijm op het wc papiertje, blehh...
    Oftewel, het kan nog wel tot week 42 duren ;).

Nou, iedereen veel succes met de 'laatste lootjes' :p. Ik kom regelmatig even spieken voor nog meer babynieuws!

16. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    @bo: ja het was echt niet prettig gewoon, je voelt alles schuiven in je lijf, en je moet ontspannen, maar dat is praktisch onmogelijk als ze zo met je bezig zijn.
    daarna was ik misselijk, en heel naar in mijn lijf, nu beurs gevoel en onrustige buik.
    maar goed, we gaan gewoon weer vol goede moed verder, al denk ik nu echt niet meer dat ze uitzichzelf nog gaat draaien, we zijn al over de 38weken.

@stella: ik hoop ook geen keizersnee, maar zie wel beetje op tegen hoe ze het volgende week willen doen, tijdens de weeen gaan draaien, maar ja laat het maar over me heen komen.....

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Desi wil
    je dan toch liever
    geen ks? Of
    wil
    je alles
    hebben geprobeerd? Lijk mij ook niks idd tussende weeën door maar goed hun hebben er verstand van

Gs vanavond nog
    eens kijken hier maar denk dat we morgn toch wel
    minstens een babynieuws hebben

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @Stella nee inderdaad dat hoop ik ook niet dat het te klein is.
    @pinter en catheleine welkom.
    @Desi jeetje wat een eigenwijs kindje. Spannend allemaal succes volgende week.

@Hier hoor vrijdag hoe of wat over de uitslag van de echo misschien dat ik nog groeiecho's krijg tussendoor om het in de gaten
    tehouden of het wel goed groeit en niet (te) klein blijft/is, maar ze houden er rekening mee dat me dochter ook heel klein was bij de geboorte (2490 gram met 38 weken en 2 dagen)
    En dat ik geen grote baby's ter wereld breng ;)

PS Spannend al die rommelende buikjes :) ben benieuwd

19. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    even kort: geen nieuws. Ga nu slapen.

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    ja baby's schiet eens op!!!
    WEEEN willen we zien, gebroken vliezen (oh nee die zijn er al) VEEL WEEEN en gepufffff en NIEUWE namen enzo!!!:D

@Desi: vraag je je niet af of er een reden is dat ze steeds terug draait? Ik hoor vaak dat er dan toch iets niet helemaal goed zit zoals een navelstreng om de nek of iets dergelijks.. En bij mij is de KS enorm mee gevallen... 8)

Ben vandaag op kraambezoek geweest bij een vriendin; oh wat een snoepje.. IK WIL OOK!! pfff nog ff wachten tot de 15de juni (verwijdering spiraal) en dan weer veel oefenen..:p

En ik heb vandaag te horen gekregen dat een andere vriendin ZWANGER IS!! JOEHOE! Ze hebben vorig jaar hun kindje met 21 weken verloren. Echt heel zielig..

SUCCES DAMES MET PUFFEN!!:D

Deel Deze Pagina