Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.511
    14.016
    113
    Vrouw
    Nog geen nieuws? Zet hm op meiden!

Ben hier (na een klote nacht) pas net wakker, is ook wel eens lekker!
    Ben alleen plat gesmsd door de vriendengroep, met sterkte vandaag, met de bevalling etc. :(
    Begin nu pas te begrijpen waarom, onze beeb is tijdens de huwelijksreis in Mexico verwerkt en we zijn beide gek van voetbal. Je raadt het al, vanavond is het Nederland - Mexico! :D

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ook een rot nacht gehad dochter lief vond het nodig haar huil uurtje snachts te hebben haha

Net is dr gehoor test afgenomen en ze is geslaagd :D !!!

Bevallende meiden zet hem op !!

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.511
    14.016
    113
    Vrouw
    Hmm volgens mij kan je maar beter aan die nachtelijke huiluurtjes wennen haha. Of is dit pas de eerste keer sinds ze thuis is?

Wel lekker dat ze geslaagd is! Weer een zorg minder!

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Xaph en Funkie zet em op he dames!

Welkom nieuwe meiden!

Desi: jammer dat jullie meisje zo tegendraads is... Hoop dat ze zich toch nog draait !

Hier gister op controle bij vk geweest, alles was ok! Hebben het nog over de echo van vorige week gehad en ben er nu bijna zeker van dat de gynae gewoon niet wil dat ik thuis ga bevallen. Gewicht is vrij laag, maar zeker niet onrustwekkend. En het is omdat ik zelf zo smal ben dat het nogal logisch is dat er geen joekel van een baby in zal zitten...

Ben daarna even langs mn ouders geweest maar ze waren niet dus, dus ik ff met de hond gespeeld en toen bij de paarden gaan kijken. Mn ouders zijn sinds paar jaar imkers en hebben dus bijen. Nou je kan het al raden... Werd opeens achtervolgd natuurlijk door 1 of andere agressieve bij... Ik lijk een gek gaan rennen (ze zat al in mn haren) Ben 1x door mn benen gezakt (geen pijn gedaan gelukkig, en ook niet op mn buik gevallen) En toen verder gelopen. Ben uiteindelijk niet gestoken, maar nu is mn bekken zo slecht dat ik nauwelijks kan wandelen... Wss is nu kraakbeen ofzo verschoven of uitgerokken ofzoiets. Doet echt verschrikkelijk pijn met bewegen! Zolang ik stil zit voel ik niks maar bij de minste beweging doet het zo'n pijn !! Vroedvrouw vond het nog lollig en zei leuk: als je nu moet bevallen dan heeft de baby zeker genoeg plaats, nu alles uit elkaar geschoven is! Nou leuk hoor :D Toch liever terug wat samen, kan ik tenminste weer wandelen... Ze hebben gister nog een afspraak bij een osteopaat kunnen forceren voor vanavond dus ik hoop van harte dat het helpt...!!

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ Cin dat middeltje heet : Pulsefiller D6 (dat is wat ik er van kan maken) Moet de eerste dag 3 keer 1 tablet, 2de dag 3 keer 2 tabletten en de dagen erna 3 keer 3 tabletten net zo lang tot dat de baby er is. Is een beetje homeopathisch.

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Cin je weet dus wat je te doen staat meid ;)

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier ook smal maar tog een flinke baby van nu rond de 3 kilo. Mn eerste was 4220 gram dus 8 en half pond. Of mn lichaam houdt van groot hihihihi

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heey Xaph je bent online :D

en... en.... en.... :D :D :D hihihi

9. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    We lopen wel helemaal gelijk he?

Hier bleek vanmorgen dat mijn baarmoeder toch niet helemaal verstreken was :x Dus toch eerst gel ook al is dat misschien gevaarlijk ivm de dipjes van ons kindje. Krijg wel extra CTGs om dat in de gaten te houden. De eerste gel is om 8 uur ingebracht.

Was nog even spannend omdat mijn temperatuur te hoog was (38.4) zodat ik met antibiotica moest starten. Maar gelukkig bleek het aan mijn nauwe oortjes te liggen, gemeten op de conventionele manier had ik ineens maar 37.1. Omdat ik niet tegen antibiotica kan was dat anders knap vervelend geworden.

Anyway, de gel doet tot nu toe geen moer behalve wat kramp veroorzaken. Daarom lig ik nu ook vast op de kraamsuite tot het begint, dat is een stuk comfortabeler dan op de verloskamer (inc. wifi :p) Om de halve dag kijken ze wat het gedaan heeft en krijg ik eventueel nog een portie. Ze waarschuwden al dat het in het ergste geval een paar dagen kan duren. En dan begint het echte inleiden pas met weeenopwekkers ;) En dan de bevalling zelf nog.

Al met al kan het dus nog uren of dagen duren voordat ik mijn ventje in mijn armen heb :(

Funkie, ik hoop dat het bij jou beter loopt!

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Maar je vliezen zijn toch gebroken? Ze kunnen toch geen 2 dagen meer wachten, wel?

11. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Betrapt :D

12. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja, vliezen nu 32 uur geleden gebroken. Als richtlijn moet de bevalling dan binnen 48 uur beginnen en daar werken ze nu dus aan. Ze houden m'n temp wel goed in de gaten dus mocht er een infectie ontwikkelen dan zien ze het wel.

We bekijken het maar even per dag. Over keizersnede (het enige alternatief als inleiden te lang duurt) is in elk geval nog niet gesproken.

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nee zo lang mogen ze tog niet wachten?

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hoop voor je dat t snel gaat!!!!
    Hier wordt in ieder geval hard voor je geduimpt!
    You go girl!!!!! *baby dans*

15. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Xaph en funkie: Spannend! Zet hem op he!

16. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.511
    14.016
    113
    Vrouw
    @ Meisje: Jemig wat een pech zeg! Kan me voorstellen dat je je nu net een soort trekpop voelt die met losse touwtjes aan elkaar zit!

@ Roosje: Hmm ik kan niets vinden op google, jammer had wel even willen lezen of ik het ook mag en het dan aan mn gyn vragen haha.

@ Xaph: Balen zeg! Als je pech hebt kan het dus nog wel 3 dagen duren. Maar als die gel wel wat krampen veroozaakt kan het best dat je baarmoedermond misschien nu wel aan het verweken / ontsluiten is! Ik duim voor je!

Zelf ben ik ook erg klein en slank, 1.60m en meestal rond de 48 kg (nu niet meer haha), maar mn kindje werd vorige week al op 3500 gram geschat! Dus klein en slank zijn maakt niet uit. Volgens de gyn gaat het trouwens wel passen...

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Dus dan zou je toch binnen de 16u bevallen moeten zijn! De baby kan toch uitdrogen als die te lang zonder vruchtwater zit, niet? Dat meende ik toch...

18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.511
    14.016
    113
    Vrouw
    Als het langer duurt dan gaan ze elke keer je vruchtwater kweken ivm kans op infectie. Dat kweekstokje schijnt trouwens minder pijnlijk te zijn dat het vruchtwatertest stokje, wat een kutding is dat!
    Vriendinnetje lag namelijk een jaar geleden op zelfde kamer als jij eerst lag vanaf 35 weken met gebroken vliezen, pas met 37 weken werd ze ingeleid, maar alles werd wel elke dag gecheckt.

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zo voelt het idd!! Voel het af en toe zelfs klikken tussen mn benen, voelt echt eng :)

En wil niet zeggen omdat je slank bent dat je een kleine baby krijgt, maar ze bedoelt gewoon dat het niet abnormaal is dat je baby lichter is als je slank bent. Dat hoeft niet meteen weet ik veel wat te betekenen! Zeker omdat baby enorm goed beweegt, hartslag altijd goed zit ed. Het zit gewoon aan de lichte kant, maar dat hoeft niks te betekenen. Snap je wat ik bedoel? :) Is mss beetje onsamenhangend uitgelegd maar goed ;)

20. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Zijn er hier verder al veel rommelende dames?

Hier is het vandaag weer wat afgezakt. 2 dagen en nachten elke 5 min. weeen en gister 3x in ziekenhuis geweest. Gyn zei dat het niet lang meer duurde. Nou ga er maar niet meer van uit. had het vandaag toch wel moeten doorzetten denk ik. Bovendien is er nog helemaal geen ontsluiting

Deel Deze Pagina