Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @ mama van esmee:
    Lopen hiep bij mij om de bevalling op gang te brengen, wandelen wandelen en nog eens........

@roosje: erg he ik heb ook wel eens een nestje gehad, en ben van vijf katten terug gemoeten naar 1... verschrikkelijk. 1 werd ziek, 1 was zo erg t pispaaltje dat hij echt ongelukkig werd hier, Mijn Man had er twee ik drie en bij het bij elkaar zetten was hij de pineut. Toen hadden we er nog drie, na de geboorte van Jelle kon 1 poezebeest zijn draai niet vinden mauwde hele nachten lang we hebben het een half jaar aangekeken van alles geprobeerd, toen is ze bij mensen verderop gaan wonen met een grote ren aan huis... ze is weer helemaal gelukkig.
    De laatste mijn lievelingetje begon agressief te worden vanaf het moment Jelle kon lopen, dit was al een angsthaas en het leek zooooo goed te gaan tot Jelle in de benen kwam en dit was toch te bedreigend voor hem, toen Jelle in 1 weekend drie keer een tik kreeg waaronder 1 met een kras op zijn wang was de maat vol en hebben we ook voor hem een ander plekje gezocht.
    Gelukkig gaat het met onze Tommie heel erg goed en zijn ze heel gek met elkaar, samen gaan liggen, likjes op Jelle zijn voorhoofd enz Voor de anderen was het gewoon teveel verandering, en dit konden ze niet aan.... Nog steeds geeft t me verdriet hoor...

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

pffff van 5 naar 1 wat zal dat moeilijk zijn. Mijn katten gaan gelukkig allemaal goed met mn kinderen. De ene loopt weg en de ander gaat knuffelen. Mn jongste heeft nog wel eens de nijging om er mee te gaan sjouwen maar ze laten t allemaal toe. Maar wat moet dit moeilijk zijn geweest. Heb je nooit gedacht om nog een kitten erbij te nemen na dat je die 4 katten had verhuisd? Dan zijn ze niet anders gewend. Mijn kittens weten niet anders als dat er kinderen zijn. En vooral met Jesse hebben ze veel te verduren. Die sjouwt er t liefste heel de dag mee

3. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    pfffffff heb nu toch wel serieus last van m'n buikje. denk teveel gedaan vandaag. Deze voormiddag mij gehaast naar de fotograaf voor pasfoto's, dan langs gemeentehuis voor nieuwe identiteitskaart. Deze middag Kiara gaan halen en dan vlug langs de winkel voor wat boodschappen. Normaal doe ik dat int weekend samen met m'n ventje. maar omdat het drinken op was, moest ik wel. of ik zat de hele dat zonder drinken :).
    Dus nu doen we het de rest van de dag maar wat rustig aan, als dochterlief dat toe laat toch :)

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ZO, goedenmiddag..... druk hiero!
    Ik zat me bij het lezen even enorm te verbazen over de tijdstippen dat de medeforummers op het internet (uberhaupt achter de computer zitten!!!).....

@mel, hier hebben we ook cinababy gebruikt voor darmkrampjes (hielp wel goed, heeft alleen een paar dagen nodig om te gaan werken) en ik heb ook veel mijn hand op zijn buik gelegd... daar werd hij ook rustiger van. Tevens de kleine zo klein mogelijk (foetus houding) maken, blijkbaar is het overstrekken weer pijnlijker ook al doen ze dat automatisch.

@Xaph, ik had je nog wel zo'n snelle bevalling gewenst....... nog effe geduld lees ik wel!!!

waarschijnlijk is funkie hard bezig.... ben benieuwd

@Bo, Gelukkig heb ik zelf donders goed door wanneer ik irreeel ben en dus mijn man aan het afkatten ben, ik zeg het nl. al van te voren tegen hem dat ik geen zin heb in normaal doen en dat ik effe wil katten.......
    Al is het af en toe wel errig leuk om hem op de kast te jagen!, (en dat is niet makkelijk). Zo was hij laatst bezig met de zolder en ondertussen was hij ook met de was bezig en ook nog eens met onze zoon, en ik zat daar maar mijn dikke kont nog dikker te maken..... dus sávonds zijn we beide in de badkamer en zie ik dat de wasmand nog aardig vol ligt..... dus ik zeg tegen hem van "goh, jeetje dat je nou niet effe de was hebt kunnen doen, valt me echt tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Ondertussen lag ik al helemaal dubbel van het lachen want meneer was hevig verontwaardigd en had niet door dat ik hem voor de gek zat te houden......
    Misschien wel een gevalletje, had je bij moeten zijn..... hihi.....

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hihi hier ook hij ruimt de vaatwasser in en uit (waar ik zon hekel aan heb) en nog heb ik comentaar dat de het aanrecht daarna met een schone doek moet nadoen pfff
    hij zei ook een 3de zwschap zou echtscheiding betekenen ;) oeps...

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm jou dochter snapt dan meer als die van mij haha
    ze is as dinsdag 2 en ze snapt er echt niks van volgens mij
    hoe vaak ik haar ook over de baby vertel iedereen die een navel heeft opa oma mama of papa of zijzelf heeft een baby...dus ze denkt denk ik dat de navel een baby is.??? ben ook heel benieuwd hoe ze straks zal reageren op haar broertje

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja hoe heet dat spul noiu??? las het in de wij jonge ouders en me vriendin heeft het ook voor haar zoontje gebruikt en werkte ook goed
    net zoeits als sabsimplex idd

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

xaph is ff niet online al een tijdje dus mischien toch bezig...

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    welke wij jonge ouders? heb hem hier liggen

10. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    kwam nog ff spieken of er al baby nieuws was :D

Roosje, succes meis met het afscheid nemen van je kittens. Ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta !

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    in de wij jonge ouders van mei staat alleen cinababy, maar die bedoelen jullie niet...

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

van de vorige keer ? heb je die van nu de nieuwe? ik heb nog niks dus is het de laatste die we hebben gehad
    ergens links op de pagina met reclame dacht ik zo uit me hoofd

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    infacol?

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    van mei heb ik hier liggen, linker kant oke, nog effe een keer zoeken

15. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    helaas, geen reclame uiting in die richting te vinden.......

grom kan ik in ieder geval nog naar tennis kijken ipv zelf doen en nu regent het in parijs.... jammer

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zooo, héérlijk genoten van een badje! Maar liefst 1u45min :) Hihi, deed wel effe deugd! Heeft ook mn bekken wat deugd gedaan want kon toch al iets sneller wandelen (net iets sneller dan schuifelen ;):p)

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Is het bij jullie trouwens ook zo klote weer? Gadver zeg, niks als regen hier !!

18. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lekker he zo n bad. Knap je echt van op. Heb jij geen moeite met eruit komen nu ?

19. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier wel droog maar wel koud. Zit onder een deken

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmm nog niet, maar als ik op buienradar.nl kijk dan komt dat mooie weer van jou daar deze kant op...EN BEDANKT HE!!:x

Deel Deze Pagina