Even kort, want mijn man heeft het eten klaar. Ben net gebeld en bloed en urine zijn goed! Blijf dus lekker thuis. Maandag weer op controle.
@ Stella: dat is goed nieuws! Ben helemaal goedgekeurd door de internist! Hier een buikomvang van 94cm! Heb eigenlijk geen idee wat mn buikomvang was voor mn zwangerschap.
Middeltje heet pulsatilla pretensis 30k (volgens mij van vsm) bij sommige reformwinkels kunnen ze het bestellen is vaak niet op vooraad, ik heb via de reformwinkel gereserveerd in enschede, mijn vriendin haalt het morgen voor me op. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.. Dat WIJ er iets aan hebben! Hier omvang geen idee, wil het nog wel ff opmeten.... als ik er aan denk. 11 kilo erbij
Ai, da's niet zo goed... Best gewoon laten opdrogen en hopen dat het terug werkt. @ Roosje: Je mag je kids ook altijd naar hier sturen Geen idee hoeveel mijn buikomtrek is. Heb hem voor de zwangerschap ook niet genomen. Ben nu wel 16 kg bijgekomen...
ik ben nu bijna 8 kilo afgevallen (kwijt) en was er maar 6 aangekomen Kon ook al snel me oude kleding weer aan maar moet wel gaan shoppen hoor vind niks meer echt leuk haha
jij maakt het spannend cin!!! haha je denk het zet toch niet door maar ik hoor je nu al de hele dag over die weeen dus baby komt u maar!!!! lig je alsnog met xaph denk ik naast elkaar althans ik hoop het
beste buik!!! en helemaal in een punt naar voren zou zweren dat het een jkongen zou zijn mar we weten beter
Buikomtrek: ik heb echt geen idee.. nooit opgemeten en ik heb geen meetlint om het nu te doen, jammer ben er wel nieuwsgierig naar
Zit ff bij mn ouders en kwam spieken naar baby nieuws maar, nog niks he. Stella, fijn dat de uitslag goed was meis .....lekker thuis blijven !
Ja t is echt een meisje Ga t maandag nog een keertje vragen voor de zekerheid dan heb ik groei/liggings echo Heb trouwens gekeken op google voor medicijnen en kwam dit tegen Kan geen kwaad want is homeopathisch http://www.vsmhomeopathie.nl/geneesmiddelbeschrijving/1658/Caulophyllum-thalictroides Moeten jullie maar ff lezen
@ Pinter mooie buik heb je ook! @ bo wat zeg je dan van mn buik van Lucas zou je dan ook een jongen zeggen?