Ze probeert m wel te gebruiken, en is net zo actief als de rest dus kijk t ff aan. Moet deze week tog nog naar de dierenarts dus als t nodig is gaat ze mee
Zou het ook nog ff aankijken dan ...... ! Gaat het een beetje met je nu je andere kittens weg zijn ? Heb net de foto aan mn moeder laten zien die je gisteren geplaatst had
Tis erg stil zonder ze maar ja t is niet anders Hun broertje wat hier nog wel is is ook een beetje eenzaam. Zal zo eens kijken of ik al een mail heb van de nieuwe eigenaren Wat vond je moeder ervan?
Die was er helemaal weg van en die vroeg ook of je het niet moeilijk had als ze weg gingen dus heb ff verteld hoe je je eronder voelt !
Bedoel je dit niet? Caulophyllum thalictroides Herkomst De Caulophyllum thalictroides of vrouwenwortel komt van nature voor in Noord-Amerika. Bij de Indianen was deze plant in gebruik als vrouwenmiddel. Deze toepassing is terug te vinden in de Indiaanse naam van de plant Cohosh (beschermt de vrouwen). De verse wortelstok met wortels van de Caulophyllum thalictroides wordt gebruikt voor de bereiding van het homeopathisch geneesmiddel. Persoonsbeeld Vrouwen die door teveel koffie drinken neigen naar nervositeit, rusteloosheid en slapeloosheid. Opvallende symptomen reumatische pijn in de kleine gewrichten zere knobbeltjes op de kleine gewrichten uitblijvende weeën tijdens de bevalling stugge baarmoedermond pijnlijke menstruatie stijve nek maagpijn, maagkramp met overgeven; komt voort uit problemen met de baarmoeder of de menstruatie Modaliteiten Erger Beweging, koffie, s avonds. Modaliteiten Beter Warmte. Toepassing Reumatische pijn in de kleine gewrichten; ter bevordering van een vlotte bevalling; ter regulering van de menstruatie. Potentie en dosering Caulophyllum thalictroides D6: 3x daags 10 druppels, 2 tabletten of 2-3 granules. Ter bevordering van een vlotte bevalling in overleg met je verloskundige 2-3 weken voor de uitgerekende datum met de aanbevolen dosering beginnen. Indien er tijdens de bevalling ontsluitingsproblemen optreden met de weeën kan er elk kwartier 5 druppels, 1 tablet of 2 granules worden genomen.
Makkelijk is t niet dus hoop dat de kleine zich snel aandient dan denk ik er niet meer aan. maar heb nog een nestje met super cuties lopen zal vin diesel eens op de pic zetten
Ik ga naar huis ! Of tot straks en anders tot morgen dames. Maar, zla best nog ff komen spieken naar xaph
goedenavond lady's Ik zal zo eens even mijn maten opmeten, maar ik zie alleen maar jonge slanke dennen op foto's....... ik ga voor het record.... effe naar boven de cm pakken O
heb me buikomvang net gemeten en zit op 117 wat zijn jullie slank allemaal ik ben tot nu toe 11 kilo aangekomen maar voor dat ik zwanger raakte was ik al 10 kilo aangekomen door de hormonen die ik moest gebruiken dus hoop dat na de bevalling alles er wel weer af gaat
ben vanavond(eigenlijk de hele dag al) niet gezellig, ik ga mijn computer afsluiten. ik ga naar bed.................
wat een geklets hier, maar heb niet zoveel toe te voegen, geloof ik. vorige week was ik aan het naaien voor m'n dochtertje en de baby en heb toen de centimeter om mijn middel gelegd. Was toen 113 cm. maar ben altijd al breed in de taille (zelfs toen in nog slank was, in plaats van nog net niet te zwaar). Krijg van allerlei buitenstaanders steeds opmerkingen in de trant: nou, net buikje, zou je niet zeggen dat je al zover bent. Was vorige week 8 kilo bijgekomen (zal nu wel meer zijn, want hou inmiddels vocht vast). Enfin, vorige zw was het 20 kilo (buikomvang nooit gemeten), maar na een half jaar was ik het allemaal kwijt.
JA!!! Mijn kat die nooit bij mij op bed kwam liggen, en anders alleen op mijn man zijn kant ging de nacht voor mijn bevalling steeds op het bed, van het bed af en zo wel 100 keer en tegen me aan liggen dat zelfs mijn man (die echt nergens van wakker word) tegen me zei dat ze heeeel irritant was. De volgende dag moest ik blijven in het zkh want ik was al verweekt en had ontsluiting
wahwhawa vind die vent van jouw wel een hele leuke hier never roze op de muur alleen in me dochters kamer mocht ik me uitleven