Juni 2010 mama's deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vogelinnetje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ook al is het niet echt leuk om in het zh te moeten blijven (thuis is toch fijner natuurlijk), wel goed dat ze je nu zo in de gaten houden :)
    Blijf voor je duimen dat de bevalling zich op natuurlijke wijze kan aandienen en dat ze je niet vanwege je gezondheid moeten gaan inleiden.

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wel altijd weer even leuk, een nieuwe laptop ;) (alleen jammer dat het zo vaak ongepland is...)
    Hoop ook voor je dat je vannacht beter zal slapen. Is echt niets je zo voelen :(

3. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @belin: had het dacht ik al ns gepost. Op mijn zw-cursus suggereerden ze een extra t-shirt voor je man, zodat hij zich ook kan opfrissen als het lang duurt (of je hem onderkost omdat je misselijk bent, dat was wat er bij die vrouw gebeurd was).

@Jvtje: fijn dat je bent goedgekeurd. Ben jaloers op je bloeddruk.

@xaph: sterkte! Vervelend dat het zo druk is in het zh. En balen dat je opgenomen wordt, maar misschien geeft dat ook wat vertrouwen: dan wordt je echt goed in de gate gehouden.

@duimpje: hopelijk kunnen jullie zondag naar huis!

@hier: vandaag weer controle in zh. Net als dinsdag was mijn bloeddruk te hoog, ook toen ze het hartje luisterde was dit onregelmatig en natuurlijk meldde ik mijn hoofdpijn van gister, die gisteravond weer flink terug was gekomen. Hierdoor moest ik toch weer 45 min aan de ctg en bloeddrukmeter en werd mijn urine gecontroleerd. Na 20 min. zakte mijn onderdruk weer naar 83. Het hartfilmpje was goed. Voor mijn urine-uitslag belde de arts. Die was wat betreft zw-vergiftiging goed, maar wel verontreinigd, dus nu denken ze dat ik blaasontsteking heb. Moet maandag een kweek laten zetten.
    Prettig aan dat de arts me nog belde was, dat ik direct nog kon vragen hoe het zat met bliksempjes/sterretjes zien, want dat had ik vanmiddag even nadat ik terug was. Zolang die sterretjes alleen af en toe komen als ik bezig ben, is het geen probleem. Als ze komen terwijl ik op de bank zit, moet ik direct bellen. Enfin, uiteindelijk dus lekker thuis en donderdag a.s. weer op controle.

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Fijn dat het met Lynn zo goed gaat! Hoop dat jullie zondag inderdaad naar huis mogen met haar :)

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jep...althans bij mij is het net yoghurt ieuw!
    maare slijm pas op he kan je slijmprop zijn maar dat schijnt niet zo heel erg te zijn als we op dit termijn zitten, anders ff vk bellen als het meer word

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik ben bij mn eerste ook met 36 weken de slijmprop verloren dit ook gepaard met wat bloed duurde een dagje. Ben pas bevallen met 41 weken

Nou deze banner doet t weer

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

stella gelukkig alles alsnog goed ook meid

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Als ik jouw bloeddruk zie, kan ik me voorstellen dat je jaloers bent op de mijne... :$
    Al moet ik er meteen bijzeggen dat ondanks dat de VK me vertelde dat m'n bloeddruk prima is, ik wel vermoed dat ik minder last zou hebben van de duizeligheid als die een pietsie hoger zou zijn (zo tussen 65-75 ofzo). Denk niet dat ik dan helemaal niet meer duizelig zou zijn, maar misschien niet zo heftig als dat het nu af en toe is... (hmmm, morgen maar eens dropjes gaan inslaan en kijken of dat helpt :p)

Hoop dat je geen blaasontsteking hebt...

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Je schijnt de slijmprop ook meer dan eens te kunnen verliezen... (omdat die gewoon weer opnieuw aangemaakt wordt wanneer je 'm vrij vroeg verliest en de bevalling daarmee niet begint)

En anderen verliezen de slijmprop helemaal niet (of weten het niet).

Hier de laatste dagen trouwens ook wel weer wat meer last van afscheiding...

10. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, duizeligheid is ook niet alles. Maar dropjes mmmm.... Mijn dochter had er laatst wat gekregen en wilde ze niet. 't Is me gelukt ze te laten staan, maar wat was de verleiding groot...
    Trouwens, de verhoogde bloeddruk was 92-158. Dat valt nog best mee hoor. Toen het vorige keer mis ging lag hij soms (extreme situaties) op 110-180 (in rust). En bij andere vrouwen (mijn moeder) is ooit een onderdruk van boven de 130 gemeten (maar dan ben je wel echt in gevaar en totaal van de wereld, ze is toen ook platgespoten).

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

onderdruk van 130 wooowww
    ik kom niet hoger dan 75 en bovendruk hooguit 115

*is mn hoogst gemeten bloeddruk tijdens 3 zwangerschappen*

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Worden voor mij dan ook de eerste dropjes deze zwangerschap hoor ;) Laat ze in de zwangerschap altijd braaf staan...

Ik weet inderdaad hoe extreem het kan zijn... Ken ook een aantal vrouwen die zw-vergifting en zelfs HELLP hebben gehad. Dat zijn zeker geen grapjes :(

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Mijn hoogste bloeddruk deze zwangerschap was meteen bij de 1e controle... 122/74 (zowel boven- als onderdruk waren toen het hoogste).
    Ik weet niet meer wat m'n hoogste bloeddruk was bij Maud, maar was ook zoiets denk ik...

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ff spammen
    deze is gister gemaakt op de verjaardag:)

15. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.954
    113
    Vrouw
    Wat een heerlijke knulletjes om te zien! Alhoewel ze volgens mij ook wel ondeugend kunnen zijn. ;)

Hier ook opeens veel meer last van afscheiding. Lijkt ook wel wat slijmeriger dan normaal. Maar dat schijnt normaal te zijn in deze periode van de zwangerschap aldus de gyn.

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ontdeugend is hun 2de naam hahahaha Maar ook heerlijke knuffels mn oudste zegt geen papa en mama meer maar pappie en mammie (L)

Hier ook meer afscheiding maar nog niet echt slijm dus ja afwachten maar he. Moet zeker nog 3 weken blijven zitten hoor hier!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heb kramp in me boven benen bleeh!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

en nu ook in me onderrug,,,,wat is dit voorwerk laat ik hopen!

19. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat een lieve boeffies! Je oudste is een grote/stevige knul voor zijn leeftijd is het niet?

Hier ook veel afscheiding de laatste dagen.Vandaag veel harde buiken en een hele drukke baby volgens mij denkt ie: Ow dus jij dacht woensdag dat ik er niet was,zal es laten weten dat ik alive an kicking ben.Echt heel m'n buik is aan het dansen :D

20. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Yustin en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Senn en dochtertje Puck!!!!! Ik ben blij dat het goed gaat met de ukkies en ik hoop dat ze snel naar huis mogen!!

Deel Deze Pagina