Desi, ik hoop dat als er een draaipoging komt, dat die lukt. Probeer wel te ontspannen. Vst makkelijker gezegd dan gedaan, maar als al je spieren gespannen zijn, dan werkt dat tegen.
@desi: succes en hopelijk nemen ze ook echt een beslissing. @melanina: tjsa, hopelijk draait zoey haar dag/nachtritme snel om. Hoe staat het met de krampjes? enne, probeer overdag lekker bij te slapen. @tihany: succes bij de gyn. Je gaat zeker de ks voorbereiden? die zal dan wel al snel gepland zijn? (of heb ik het verkeerd onthouden/datum gemist?). @hier: heel dagje voor mezelf en hoef niets te doen. Moet om kwart voor 4 pas in het zh zijn, dus manlief haalt m'n dochtertje van school en brengt haar naar zwemles. Hopelijk is mijn bloeddruk goed, zo aan het einde van de dag. Toch weer spannend.
stella denk niet dat het krampjes zijn want overdag is ze gewoon stil en slaapt ze veel maar zodra het donker gaat worden gaat zij huilen en slapen overdag doe ik zeker
Als ze erg veel huilt (hele nacht), zal ik wel hulp vragen hoor, want dat hoort toch ook niet en dat ga je ook niet trekken zelf, lijkt me. Mijn dochter had trouwens de hele avond (en niet iedere avond) krampjes (tussen 7 en 11 ofzo, maar in de winter, dus het was donker). Dat duurde ca 3 maanden. Viel dus wel mee.
Morgen begint jullie maand dames!! Zet hem op met zijn allen en natuurlijk feliciteer ik nog een keertje extra de mama's waarvan de ukkies wel al geboren zijn: Yusting, gefeliciteerd met Puck en Senn, Melanina gefeliciteerd met Zoey, Duimpje gefeliciteerd met je meisje Lynn, Silvia met de tweeling Sanne en Luuk, Funkie met Xavi, Xaph met kleine Marijn, en Belin met Yara! Super dames!!!
ze huilt alleen tussen 8 en 12 of tussen 12 en 3 maar ik denk dat ze dan neit genoeg heeft aan die 50 die ze krijgt dus we gaan kijken of meer drinken helpt
Inderdaad , mijn allerliefste schattige zoon voelt dat ook zeer goed aan en begint van alles uit te proberen en mama heeft met haar korte lontje al snel zoiets van hou je mond en ga spelen ofzo.... met het gevolg dat er eeen dikke huildbui komt ...... voel ik me weer schuldig omdat ik weet dat ik onredelijk ben.... blabla..... maar wat sneu dat ze zoveel hoest, kun je haar bed nog schuin zetten?? Wij zijn niet zo van de luuf en weet ik veel wat voor dingen maar misschien dat het voor je dochter werkt?
Poeh hey, Xaph je hebt het de laatste weken wel lekker heftig gehad zeg... ik hoop voor je dat Marijn ook s'nachts besluit een beetje door te slapen zodat jij ook eens even kunt bijtanken... heftig hoor!
Die mannen die staan er ook maar bij en kijken ernaar, lijkt me ook niet echt leuk om toe te kijken hoe de vrouw waar je van houdt zoveel pijn heeft ook al is het voor een goed doel.... en eerlijk gezegd Xaph zou ik me goed kunnen voorstellen dat Xaphman zegt dat hij d'r een knoop in legt omdat hij dit niet weer wil doormaken
@iedereen, zoals jullie zien ben ik effe aan het reageren op de berichtjes van de afgelopen twee dagen, in het weekend heb ik nl. geen computer aan.....
@ Roosje: Veel plezier/succes met de echo vandaag! Hier was er ook eentje super druk gisterenavond! @ xaph: Wat jammer van Marijn! Moet vreselijk zijn als je je kindje daar zo hulpeloos ziet liggen en niets kan doen. Heeft hij door de glucoseoplossing ook al meer plasluiers? @ scorpion: Das goed nieuws van jou! Al 1 cm ontsluiting. Dus je kleine man is bijna helemaal klaar om ter wereld te komen @ Meisje: Mijn man heeft het voorgevoel dat baby zich op 5 juni gaat aanmelden. Ik heb als tegenprestatie 2 juni gezegd, maar dat is dus wel al woensdag realiseer ik mij nu! Vrijdag moeten we naar de gyn en hoop eigenlijk dat ik dat nog haal. Maakt mij nog niet uit wanneer ie geboren wordt, het zit nog goed daar lekker warm en veilig bij mama Ik heb niet meer last van afscheiding. Eigenlijk al niet meer sinds in behandeld ben tegen schimmelinfectie. Daarvoor had ik echt wel veel last. Elke keer als ik op toilet geweest was, moest ik even teruggaan om wat te vegen. Maar het schijnt wel normaal te zijn dat je nu meer afscheiding krijgt. @ Maxi: Heb volgens mij ook nog niet echt voorweeën. Wel geregeld harde buiken (af en toe doen die wel even serieus pijn), maar totaal zonder samenhang. Dan een paar uur niets, dan weer verschillende achter elkaar We zien wel Enne ik kijk om heel eerlijk te zijn ook uit naar de bevalling. Als het zover is, wil ik waarschijnlijk dat het zo snel mogelijk voorbij is, maar ben heel benieuwd om dat te ervaren! Moet een geweldig gevoel zijn als je je kindje ter wereld voelt komen! @ pinter: Ik heb ook geregeld steken in mn vagina. Tweede helft van vorige week wel niet meer zoveel als de eerste week. Maar of dat nu indalen is of is dat ontsluiting die aant vorderen is? Geen idee! Was dit weekend boodschappen gaan doen en aan de kassa vroeg een mevrouw of ik nog lang moest lopen want ze zag precies de kleine zakken Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar de echo van vrijdag of baby ingedaald is of niet! @ tante mars: Amai, na 2 weken alweer Hier ook al sinds een week of 20 niet meer (ben blij dat ik niet de enige ben!). Gewoon geen zin en vind het ook erg voor mn mannetje. Dus hoop dat ik ook niet inscheur enzo, want kijk er wel erg terug naar uit! @ tihany: Succes voor de laatste keer bij de gyn! Ben eigenlijk superbenieuwd wanneer je geplande ks is!
Ik ook heb net alles bijgelezen en ondertussen schreef ik in word alles bij. Zo kan ik ook nog aanpassen voor het geval er iets moest veranderen
Jeetje Xaph, gatverdakkie! het zit je ook gewoon effe niet mee! Hier een dikke virtuele knuffel, laten we hopen dat de kleine ook snel goed gaat drinken dat bevordert zijn herstel naturlijk ook beter....
Sabse: heb geen pretecho gehad, maar de gynae heeft gewoon tijdens een uitgebreide controle even tussenin het gezichtje, en voetje in 3D laten kijken Staat normaal in mn album! Ook ik moet vandaag naar de gynae, voor echo! Ook niet doorgegeven aan Moettie Eigen schuld! Over half uurtje vertrekken want is een eindje rijden. Xaph ik zou ook gewoon gaan afkolven 's nachts! Anders loopt je bv toch terug? Hoe is het geweest vannacht? Bramtim hoe is het met jullie?
Ik kolfde niet snachts en nu ook niet want rust is ook erg belangrijk voor je BV Ik kolf elke 3,5 uur dubbel 1x7 en 1x 5 min of in een keer 10 min hebben thuis een electrische kolf gekocht
Xaph; succes met je mannetje!! Naar hoor.... Ik zit hier te wachten tot onze verwarmingsman weg is; wlde nog even de stad in voor ik Iris van t kdv moet halen om 13u...gaat niet lukken ben ik bang... Donderdag ben ik al 38 weken; gaat snel. Mag nog steeds niet klagen. Ben wel wat moeier maar lichamelijk gaat t prima! Vorige week nog 4 uur met Iris in de dierentuin gelopen. Perfect dus!
Tja hoe gaat het met ons. Eigenlijk heel erg goed. We genieten volop van het leven en merken dat we ons veel minder zorgen maken om dingen. Alles is zo betrekkelijk na het verliezen van een kindje en ik moet zeggen dat voelt wel heel prettig dat niks je echt meer kan raken. Maakt je heel sterk zeg maar. We hebben ondertussen wat kraamvisites achter de rug en die vielen niet tegen. Zie niet op tegen deze week alhoewel ik donderdag toch denk ik wel grotendeels huilend door zal brengen haha. Toekomstplannen op babyvlak zijn er helaas nog even niet. Voornamelijk omdat het geen gewone zwangerschap zal zijn maar eentje die pas na 34 weken enigszins leuk zal zijn. Daar heeft vooral mijn hubbie nog helemaal geen zin in. Tja weet je..... ik kan me eigenlijk bijna niet eens meer voorstellen hoe het is om zwanger te zijn en vind het best onwerkelijk dat ik nu op een fase zou staan dat mijn leven verrijkt ging worden met een kindje. Daar zijn we helemaal niet mee bezig. Misschien is dat ook wel beter.
Hoe raar het ook klinkt, maar die wasjes daar ben ik dus nu mee bezig.... dat is dus een onderdeel waar ik me totaal weer niet druk over maak sja, de bevalling, ik merk dat ik erg onrustig word van iedereen hier die met 37 weken roept van het mag wel komen van mij, ik heb zelf zoiets van vorige keer 40+5 dus deze keer zal ik ook wel weer overtijd geraken.... maar ik kijk er eigenlijk niet tegenop ofzo, ik kijk er wel weer naar uit... ja, het is zwaar maar ook erg mooi..... @iedereen, wees je ervan bewust dat je dus ook twee weken overtijd kunt raken he.......