Volgens mij ben ik de eerste Vanmorgen positief getest 3 dagen voor NOD en vermoedelijke bevallingsdatum: 2 december!!!! Jairo krijgt een brusje
Van harte gefeliciteerd! Ik was een december 2009 mama, maar ben in november al bevallen....Fijne en goede zwangerschap gewenst!
Hier ook een december 2009 mama!!! Jeetje wat vliegt de tijd. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
Ooh! December 2010 alweer! Hier ook een dec.mama van 2009.. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Joepie!! Gefeliciteerd meid!! En gewoon de 1e december mama *hopelijk kom ik hier snel ook meekletsen *
Leuk man gewoon je eerste!! Ja je weet het al zo snel. Ben benieuwd of straks bij de echo er wel echt uitkomt dat je december mama bent of misschien een 30 nov mama...
Gefeliciteerd!!! Hoop je snel te mogen vergezellen!!! Vrijdag nod en dinsdag daarna bloedtest van onze cryo tp xxxx
Gefeliciteerd meiden!!! Wat gaat t hard zeg poeh eeh. En de zwangerschap lijkt zo langzaam te gaan maar tog zijn de eerste december mama´s er weer al! Hopelijk verlopen jullie zwangerschappen goed! Geniet er in ieder geval van!
Jeetje december 2010!!! Weet nog als de dag van gister dat ik me "aanmelden" voor december 2009, geniet er van, tijd gaat zo snel..
Thanks meiden, voor alle felicitaties weer!! Jaaaa ik weet hoe snel het gaat! Mijn zoontje is van maart 2009 en die is vorige week 1 jaar geworden Weet nog zoooo goed dat ik zwanger was van hem. En de bevalling... En krijgt hij gewoon een brusje, word hij grote broer!!!! Ongelovelijk! @daan04, GEFELICITEERD!!! Join the club Grappig ook 2 december! @Elif82, spannend voor jou!!! Wanneer wil je gaan testen? En wat is precies cryo tp @princess, *wacht met smart op jou* En oja, tuurlijk mag je het tegen Lynn zeggen!! Durf het zelf niet zo goed ivm met vorige week.....
Heeey December '10 alweer!!! Ik ben eigenlijk een Januari '10 mama maar ben in December'09 bevallen Heerlijke maand!!! Gefeliciteerd meiden! Geniet er van!!!!
Romy een cryo is een emmy wat ingevroren is geweest Tp= terugplaatsing. Zaterdag samen met mannetjes test doen, ben erg benieuwd! Of dit weer zo'n wondertje gaat zijn als onze miskraam.
@daan04, ik heb nog geen idee! Heb jij je al gemeld bij de vk? En weet jij al wanneer je de eerste echo krijgt? *edit, heb gebeld met de vk! Ik krijg woensdag 28 april een intake met de vk en dan maken ze een afspraak voor de echo! Krijg ook een consult met de gyn ivm met mn schildklier. @elif82, oke thanks voor de uitleg! Spannend voor jou dus zaterdag! @eleni, thanks! Haha zo'n leuke maand vind ik het niet hoor haha Mijn man is de 30 december jarig maar at een drukte! Hoop eigenlijk dat het brusje van mijn zoontje ook besluit 2 weken eerder te komen, dan zitten we halverwege november8) Maar ach, het komt gewoon wanneer het klaar is! Erg chliche maar waar "kinderen neem je niet, die krijg je".