alles gaat goed ik werk nog niet minder heb op het moment niet zo veel pijn nog 1.5 week en dan heb ik 2 weken vakantie maandag eindelijk de 20 weken echo ben erg benieuwd en vooral of alles goed is je weet het nooit
Ah fijn om te horen dat het goed gaat. En vakantie in het vooruitzicht is altijd goed he Gaan jullie naar het geslacht vragen bij de echo? Zo leuk om nog eens te kunnen zwaaien
Oh dan ben ik ook benieuwd!! Mijn voorgevoel zei een meisje maar als ik droomde dan droomde ik altijd dat ik van een jongen beviel. Dus hier kwam de droom uit
Oh Brabbel, weer leuke vooruitzichten hoor ik! En idd, als ze maar gezond zijn, dat is toch echt wat telt he. Hoewel ik graag een meisje wil als het zou kunnen haha Zou met jongen niet minder blij zijn natuurlijk, maar van elk 1tje willen de meesten wel denk ik.
Ben wel benieuwd of jullie allemaal een voorkeur hebben voor het geslacht van evt een 2e. Ik ben geen meisje-meisje en mijn man zag zichzelf al allemaal stoere jongensdingen doen met zijn kind, dus een jongetje was bij ons zeer welkom (en dat is het dus ook geworden). Voor een 2e heb ik dan ook geen echte voorkeur meer: nog een jongetje is leuk voor Damien en een meisje is leuk om van beide geslachten er 1 te hebben.
@ brabbel: mooi dat alles goed gaat. En spannend de 20-weken echo! En leuk dat jullie dan het geslacht weten.
@ nijntje: normaal ben ik vrij, maar ik werk tijdelijk over vanwege ondercapaciteit. @ geslacht: bij een tweede geen voorkeur. Ben wel een echt een meisje mama, maar een jongen is ook super. Maar twee meiden vind ik ook goed haha. Eerst maar eens zien zwanger te worden tegen die tijd, ben nog altijd bang dat het niet zo makkelijk zal gaan
Oh ja en ik droomde één keer tijdens mijn zwangerschap dat ik beviel en dat het een meisje was (vond het nog zo'n enorm rare droom). Droomde het voor we het geslacht wisten.
Fijn hè sabs dat ze dan niet huilend meer wakker word! Hier netzo. Gelukkig is dat voorbij hier.. Gister zijn we naar Xavi zijn opa geweest in Eindhoven. Rit van 1,5 uur heen en 1,5 uur terug.. Eigelijk net iets te lang nog.. Vandaag wat truitjes met lange mouwen voor Xavi gehaald.. Want hij had er geen.. Brabbel.. Spannenddddd.. Ben benieuwd!! Gisteravond is mijn vriendin bevallen van een dochter.. Waren 20.00 uur in t zh en iets na 21.00 uur bevallen.. Erg snel.. En afgelopen weekend me nich een dochter.. Leuk voor Xavi 2 nieuwe vriendinnetjes..
Spannend Brabbel! Hopelijk is er op de 20 weken echo niets ergs te zien en kunnen jullie het geslacht goed zien. Hier hadden we geen voorkeur voor een jongen of meisje, als het maar gezond zou zijn. Heel vreemd al voordat ik had getest wist ik zeker dat ik zwanger was en dat het een jongen zou zijn. (Heb 4 dgn voordat ik ongesteld moest worden al getest en deze was gelijk positief, hoefde niet eens een paar minuten te wachten). We wilde het geslacht van ter voren niet weten, maar ik had echt raar op staan kijken als ik een meisje had gebaard. Best raar dus dat bij iedereen de gevoels/dromen wel kloppen! Voor een 2e maakt me het geslacht ook niet uit, jongetje is leuk voor Stijn en handig met kleren en bepaald speelgoed straks, maar een meisje is een leuke afwisseling. Funkie, gefeliciteerd met de vriendinnetjes voor Xavi! Morgen moet ik met Stijn weer naar het cb, dan krijgt hij zn BMR prik en weten we wat hij nu weegt. Hoop wel dat zn BMR prik door mag gaan sinds gisteren is hij aan de dunne. Hier in het dorp heerst er een maag-darmvirus maar meneertje krijgt ook een tandje, geen idee waarvan hij dus aan de diarree is.
Ik was vorige keer naar de ka gegaan toen Ward al een paar dagen dunnere stoelgang had. Staaltje laten onderzoeken ed. Buikgriep volgens de ka. Op Kind & Gezin zeiden ze dat dat geen buikgriep was maar gewoon doorkomende tandjes en dat ik maar cola moest geven Hier ook al een paar dagen terug 3x per dag poepluiers en af en toe ook wat dunner maar steek het ook nog op de tandjes. Eet z'n fruit ook niet meer zo graag als ervoor, groenten en met ons mee-eten daarentegen! Vandaag voor het eerst groeimelk gegeven. Maar een 150 cc gedronken maar wel bij oma en opa 1,5 boterham op! Maar hij drinkt ook nog wat melk voor het slapengaan, die houd ik voorlopig op opvolgmelk omdat dat makkelijker is om telkens mee te geven als ik werken ben. Kan natuurlijk zijn dat hij er nog aan moet wennen. Ga de komende dagen zien, anders maak ik kleinere flesjes en krijgt hij nog een pudding of yoghurt bij z'n fruit. Vannacht heerlijk kunnen slapen, dank je wel Ward en hond
Ja 't is een hele rit he... Toen we terugkwamen van vakantie hebben we ook 5u ipv 3u gereden ivm file. Ward heeft wel 2u geslapen, gelukkig en werd pas in Maastricht wakker maar dat was ook te lang voor hem. Heeft de weken erna ook niet graag in de auto gezeten, nu de laatste dagen gaat het terug goed. En wat een snelle bevalling! Daar teken ik voor Leuk voor Xavi, weer speelkameraadjes
Oef, 1,5 uur rijden is een flink eind. Ik was woensdag ook in de buurt van eindhoven, maar voor mij was het 'slechts' ruim een uur en ik heb Damien gelukkig niet horen mopperen. Ik vind het altijd zo zielig als ze huilend wakker worden. hier komt het nauwelijks meer voor, maar die keren dat hij het wel doet, heb ik altijd zo'n medelijden met hem. Cin, ben benieuwd hoe groot Stijn nu is! Melk: hier drinkt Damien ook minder koemelk dan opvolgmelk, maar hij drinkt dat naast zijn boterham, dus zal hij wel minder trek hebben in melk dan. Ook drinkt hij niet meer uit een fles, maar uit een tuitbeker. Nijntje, wat fijn van die goede nacht! Hier is Damien duidelijk met een sprong bezig: sinds 3 dagen valt hij niet meer lekker in slaap na het brabbelen, maar gaat hij overstuur huilen. Ook 's nachts horen we hem soms weer. Maar gisteren stond hij zowaar 10 seconden alleen. Mijn man had hem neergezet naast hem en hij bleef gewoon heel stabiel staan. Ook een paar pasjes lopen aan een hand wordt wat meer vanzelfsprekend.
Hier wel nog fles. Tuitbeker heeft nooit gewerkt, rietjesbeker lukt wel goed. En ook zelf aan een beker drinken, en dat vind ik het belangrijkste Ward krijgt thuis melk en dan bij de grootouders of m'n tante een boterham als ik hem om 8u breng.