Wat jammer dat hij het maar niets vindt... Maar je kan dat toch niet forceren, ze vinden leuk wat zij leuk vinden he... Misschien als hij wat groter is en doorheeft wat hij er allemaal mee kan doen? Vervelend zo'n kriebelhoest. Kan je niet zoveel tegen doen he...
Oh wat leuk!!! Dan heeft hij zich zeker en vast goed geamuseerd!! Zag de foto op fb ook, hij ziet er echt gelukkig uit!
Ja zo gek he... Gisteren heeft hij niet buiten gespeeld maar is hij met z'n papa en de oldtimer wat gaan rijden; vannacht 3x op geweest voor hem. Ging wel gelijk terug slapen, maar toch... Vanmorgen was het 6u50... Ik kan hier ook niet meer volgen. Gisterenmiddag was hij zo moe, dus dacht/hoopte op 3u slapen. Na bijna 2u haal ik m'n strijkplank boven, 2 hemden gestreken: ward wakker Maar toen is manlief dus met hem gaan rondrijden: zalig! Had niet veel strijk, was al gelijk weggelegd, en zalig onder de douche gestaan! Even me-time!!
Noppies heb ik in de kleine maten gehad voor Ward, nu vind ik voor de jongens niet meer zo leuk. Een hemdje heb ik hem vorig jaar wel gekocht voor met pasen en z'n verjaardag, maar het is redelijk prijzig... Echt wel balen van de webwinkel! Krijg je nu je geld terug ofzo?
Hier eentje die voor iedereen gaat staan met z'n snowboots aan en dan gaat hij op z'n hurken zitten, wijst naar z'n boots en dan zegt hij: 'wauw!' Hier gaat het aantrekken erg goed. heb er van bij decathlon en kan de kleefstrip los doen en dan heb ik toch veel ruimte om ze aan te doen. En ward plakt dan zelf z'n laars terug dicht Hij vindt ze super, maar binnen wil hij ze liever uit.
Wij zijn in sauerland op vakantie geweest van de zomer en gaan er niet meer terug. Misschien als je een centerparcs ofzo vindt, maar niet meer zo in de streek. Het is er heel mooi, maar vond het 2x niks voor Ward. Gelukkig was hij nog maar net 1 want als we nu moesten gaan zou hij zich steendood vervelen... Vandaar dat wij voor de zee gekozen hebben. Ook een rit van 2u zonder vertragingen, maar wij gaan vertrekken van't moment dat hij z'n groenten heeft gehad en moet gaan slapen. Tutje mee in de auto En hopen dat we geen file gaan hebben Hier ook van die portable dvd-speler, ideaal! Bumba, Plop, ... Handige is dat we die ook op de tv in het hotel ofzo kunnen aansluiten. Bij mediamarkt gehaald vorig jaar voor 70 euro denk ik voor 2 schermpjes. Wel geen bekend merk, maar hoeft ook niet @ jvtje: Amai, dan zit maud echt wel graag in de auto Hier zit Ward nog liever in de kever dan in de gewone wagen Maar daar zit hij ook vooraan in wagen in z'n autostoel.
Sterkte met je opa! Wat leuk dat Matiz het zo goed doet! Hier ook eentje die duidelijk weet wat hij wel en niet wil Maar is langs de andere kant ook wel leuk.
Hier vannacht ook nog een keer 'mama!' gehoord, maar ook niet op gereagerd, ook terug in slaap gevallen Als het echt erg was geweest, had ik hem waarschijnlijk wel gehoord (hoop ik toch). Spelen in bed, ach wij laten het toe. Hij wil soms de schaar van z'n dokterssetje mee in bed, is volledig van plastic en kan er totaal geen kwaad mee. Of z'n vw-bus van Cars (van duplo). Haal het erna wel weer uit z'n bedje als wij gaan slapen. Het helpt wel om hem rustig te houden in bed, want het roepen is ver door als we hem in bed leggen. Lichtknop kan Ward wel niet aan.Nachtlampje heeft hij nog niet en aan de schakelaar kan hij niet, hebben z'n bed schuin in de kamer staan
Als de poep er bij Marit aan alle kanten uitkomt, zit het toch vooral ook op haar rug, dus zou haar dan ook met een hemdje helemaal uit moeten kleden Bij Maud destijds kon ik dus alleen maar vanaf 92 vinden. Onderbroekjes ook nog wel 86, maar ja, dan had ze weer geen hemd erbij (of was het nou andersom, wel hemdjes in een kleinere maat maar geen onderbroek? Dat weet ik dan niet meer zeker). Marit zit nu nog vol in maat 80. 86/92 zou sowieso nog echt te groot zijn. En heb daarbij dus sowieso nog meer dan genoeg rompers liggen Vind gewoon ondergoed overigens inderdaad ook wel makkelijk hoor, daar niet van. Zeker als ze ook zelf mee kunnen gaan helpen met aankleden is een hemdje en onderbroek een stuk makkelijker, dat kunnen ze zelf helemaal aan doen Het is een begin met laten kiezen he Zo zijn we bij Maud ook begonnen hoor, gewoon 2 dingen voorhouden en zij wijst er dan 1 aan. Kan het me bij Marit ook nog niet zo voorstellen dat ze echt iets gaat uitkiezen Maar Maud is met alles nu eenmaal snel
Dat is ook lekker op tijd. Hier moet ik over een jaar Marit in gaan schrijven en dat vind ik al vroeg (maar goed, hier zitten we dan -gelukkig- ook niet met wachtlijsten)
Ach Sterkte voor je opa! Zoiets heeft bij de meeste mensen wel een behoorlijke impact ja, emotioneel gezien (heb het helaas ook van dichtbij mee "mogen" maken)
Vond het eigenlijk niet gek, maar bedenk nu dat jullie kindjes pas op 4 jaar gaan. Poeh, vroeg he! Moet nog altijd navragen of ik dat hier ook moet doen of niet. Denk het niet, is een dorpsschooltje dus denk dat ze blij zijn met elke leerling die erbij komt
Ja, is ook makkelijk te vinden Als je van de snelweg afkomt (afslag Beek/Geleen op de A76) ga je richting Geleen. Als je bij een groot kruispunt komt daarna (2 rijbanen linksaf, 1 rechtdoor en 1 rechtsaf) ga je rechtdoor en na een km ofzo zie je vanzelf aan de linkerkant de winkel liggen Kan je ook wel eens een linkje sturen om je aan te melden voor hun nieuwsbrief. Krijg je vaak nog eens extra korting
Ja, makkelijk... Dachten wij ook. Beetje jammer alleen dat Marit besloten heeft een heel andere groeilijn te volgen Die loopt ruim een maat 'achter' op Maud, haha. Gelukkig heeft Maud wat dat betreft maat 74 zowat overgeslagen en konden we al snel door naar maat 80, wat ze dan wel behoorlijk lang gedragen heeft Maar vaak hebben we dus wel dat de zomerkleren Marit midden in de winter passen en de winterkleren in de zomer... (ach, met die zomers in Nederland kun je dan ook makkelijk truitjes met lange mouwen aandoen... )
Maandags is er opzich wel best wat gevallen, maar duurde even voor het op de stoep bleef liggen. Zelfs maandag was het niet genoeg voor de slee Gras zou ook nog wel kunnen, maar hebben hier niet zoveel gras, of ja, steeds maar kleine stukjes (waar ook nog behoorlijk wat hondenpoep in ligt).
Zo leuk hoe ze op die dingen kunnen reageren Marit doet dat nog niet zo (moet ze eerst eens gaan praten ), maar Maud vertelt altijd aan Jan-en-alleman als ze iets nieuws heeft Heb hier voor de meisjes snowboots van Dunlop, hebben ook een flinke strook klittenband aan de zijkant. De ruimte is dan bij Marit ook niet het gebrek. Ze draait alleen haar voeten de hele tijd alle kanten op en heeft meestal gewoon geen zin om mee te werken. Of ze is het er gewoon niet mee eens dat we haar de laarzen aan doen ofzo. Als ze gewoon mee zou werken, zou het ook een karweitje van niets zijn
Hoi meiden! @basisschool, Mischa is vorig jaar al ingeschreven, beetje erg vroeg maar ja we hadden onze keuze al gemaakt en de rondleiding bevestigde die alleen maar, dus we zijn iig op tijd, hihi. Wat leuk snowboots, ik zat laatst naar regenlaarsje te kijken bij de Hema, ook zo schattig. Mischa zat zaterdag op de slee, hij vond het niet heel spectaculair geloof ik
Hahah, jij vond het dus ook leuker dan je zoon? Hier in de buurt wel meer niet-blij kijkende dreumesen gezien. Damien heeft ons weer door laten slapen! Helemaal niets gehoord. (of wij sliepen zo vast )
ja het besef dat hij niet alles meer gaat kunnen doen gelijk ervoor, dat maakt het voor hem heel moeilijk. Maar ik ben gisteren langs geweest en hij ziet er naar omstandigheden goed uit.
@Slee rijden: Matiz vond het laatst wel leuk, tot hij er samen met zus op zat en zij hem opeens er gewoon afduwde . Gelukkig trok ik juist niet zo hard en deed hij zich niet pijn. Maar erna ging hij er gelukkig wel terug mee op. Zitten jullie kindjes ook zo graag in de kasten? Hier is dat dus een ramp he. Heb al vanalles geprobeerd, hem een eigen kast geven met plastick potjes, hem in de hoek zetten, afleiden,... niks helpt. Denk dat ik toch maar eens moet gaan zien voor beveiligen voor m'n kasten, want ik doe op een dag bijna niks anders meer dan hem uit de kasten halen en ze terug op orde zeggen. Matiz is echt een pienter kereltje en begrijpt al heel veel. Maar de woorden NEE en AFBLIJVEN, die gaan er precies niet in bij hem .