Juni 2010 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door vinisa, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hoi meiden, ik ben er ook weer na een super druk weekendje. Vrijdagavond ben ik (nog eens) naar het Schlagerfestival geweest. Ben het vorige weekend ook al geweest. Zaterdag een hele dag gaan shoppen met vriendinnen in Maastricht. Heb me goed laten gaan :D. Kids hun kasten zijn toch al wat gevuld met zomerkledij nu. Dus laat dat mooie weer maar komen. En dan gisteren pasen gaan vieren bij m'n grootouders. Kids hebben redelijk wat chocolade gehad. En bij m'n ouders hadden ze een t-shirt gekregen. Vandaag maar een rustig dagje. Matiz ligt fijn te slapen nu, want had gisteren geen middagdutje kunnen doen.

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.006
    113
    Vrouw
    Tja dat is het voordeel van geen middagdutje doen! Stijn lag gisteren om 20.15 te slapen en werd vandaag pas om 11.15 wakker!

Vogelinnetje, leuk over 2weken naar de Eflteling! Wel fijn ook dat Damien zo leuk met zn nichtjes speelt. Hier is Stijn aan beide kanten van de familie het enige kleinkind, en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven. Gelukkig wel een hoop vrienden met kinderen van zn leeftijd.
    Nieuwe auto kunnen we pas de 18e ophalen, maar kan nu al niet wachten! Hebben nu dus een suzuki alto en een seat ibiza, beide een 3 deurs, dus dat wordt straks genieten van de extra ruimte!

Tihany, heerlijk toch jezelf even verwennen? Ben in jan. nog in Maastricht geweest, vind het echt een leuke en gezellige stad met super leuke winkels. Kan me dus voorstellen dat je goed geslaagd bent.

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.231
    6.692
    113
    Tihany, heb je ook dingetjes voor jezelf gekocht? Vaak vergeten moeders zichzelf :)
    En hebben jullie ook snoepregels? Damien heeft ook wat gehad en van ons mag ie een klein beetje in de weekends hebben. Voorlopig heeft ie dus genoeg chocolade :)

Cin, wow da's wel heel laat :) Wij hebben Damien gisteren rond 9 uur maar wakker gemaakt. Vanochtend rond half 9. Hij moet toch een beetje in het ritme van het kdv komen. Meneer moet morgne om 6 uur weer op nl...

Vandaag naar de open boerderijdag geweest. Slecht weer, maar druk wat het was! Damien vond de koeien natuurlijk helemaal geweldig. Hij leek zelf wel een koe met zijn boe-geroep. Hij durfde echt heel dichtbij te komen en heeft zelfs 1 keer een koe geaaid. Soms was het : boe groot! 2-woorden- zinnetjes komen steeds meer voor. Toen we weggingn was het ook boe dag! En hij kan heel veel nazeggen. Mijn man: wijsneusje. Zegt ie: neus! en wijst naar zijn neus. Neus had ie dus nog nooit eerder gezegd.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Even zwaai zwaai ;) Hier drukke dagen met overal voor eieren te moeten gaan en manlief die vandaag onverwacht naar een feestje moest... Er leuk voor hem maar extra vermoeiend voor mij omdat zoonlief maar een uur heeft willen slapen vanmiddag...

Kom morgen reageren.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.006
    113
    Vrouw
    Vogelinnetje, ja zelfs voor Stijn zn doen was het laat! Maar voor ons wel heelijk, hadden we 's ochtends nog even een momentje voor ons zelf, komt bijna ook nooit voor. ;)
    Daarnaast hoeft Stijn pas donderdag weer vroeg op te staan.

Leuk de open boerderijdagen! Wij waren eerst ook van plan om vandaag te gaan, totdat we het weerbericht zagen. Daarom gisteren dus maar naar 't Geertje geweest.
    Fijn dat Damien het zo naar zn zin had! Stoer ook dat hij zo'n groot beest durfte te aaien. Geweldig he, als ze ineens een woord kunnen waarvan je het niet verwacht!

Nijntje, hoe kan je nou onverwachts een feestje hebben?! Maare sterkte met de drukte! Hopelijk kan je vannacht even bijkomen!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Naaste collega van manlief werd 40. Eerst ging het een verrassingsfeestje zijn, maar achteraf gezien wist hij er toch van. Maar er waren geen uitnodigingen gemaakt en manlief zijn neef moest hem op de hoogte brengen. Dat is dus gisterenavond gebeurd toen we eitjes met Ward gingen rapen daar ;) :D

Denk wel dat het een goeie nacht wordt ;) Laatste 2 nachten eigenlijk al en nu met zo weinig te slapen verwacht ik hem komende nacht ook niet ;)

7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.231
    6.692
    113
    Zo, dus alle kindjes lijken met al deze vrije dagen een ander slaapritme te hebben gehad! Damien ging ook pas om half 9 slapen gisteren (speenexperiment mislukt trouwens), maar vanochtend half 7 was ie weer vrolijk wakker geworden.

Gisteren gegourmet. Meneer had vrij veel geduld en vond het erg interessant dat het eten dat ie zelf had uitgekozen op de plaat gebakken zag worden. We hadden lekker vis voor hem, maar hij wilde alleen maar hamburgertjes :)

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, ja het is idd de Belgische kust waar we naartoe gaan ;)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier mag hij wel onze koekjes, maar hij vraagt er eigenlijk alleen maar naar als hij fruit heeft gegeten. En ook niet elke keer, soms is een koek van hem even goed. Voor de rest van de dag eet hij eigenlijk geen koekje.

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    2x bedankt :)

Wat super dat Syl los loopt! Een hele verandering he ;) Hier loopt Ward ook niet altijd zo mooi aan een handje. oP straat moet hij wel altijd eentje geven, maar soms voelt hij zich groot genoeg om alleen te stappen. Dan houd ik wel z'n jas vast, want een drama maken om een hand dat is het mij niet waard ;)

Kan geloven dat er zoveel reacties op je topic kwamen... Helaas gaat het met alles zo. Open een topic bij flesvoeding en je krijgt die heel bv-freaks over je heen ;) Ik heb geen ervaring met zo'n tuigje, dus daar kan ik je niet bij helpen.
    Denk dat je vooral veel moet oefenen dat hij weet dat hij bij je moet blijven.

@ vogelinnetje: Ga gerust je gang met je mening te geven ;) Heb ik vorige week ook gedaan op een ts, alleen maar dingen vragen om geld te krijgen, hoe het is om naar B te emigreren en hoe het hier zat met geld krijgen. Als je dan reageert dat je denkt dat dit weer opgezet spel is en als je de berichten van ts leest, dat je genoeg weet. Nou, reactie werd verwijderd wegens respectloos ;)

11. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Cin: ja ik vind het ook een heel gezellige stad. En ook veel keuze van winkels.
    @Vogelinnetje: ja voor mezelf heb ik ook wel wat :). Niet zoveel in vergelijking met wat ik voor de kids had :D. Heb voor mezelf 2 shirtjes en een 3-kwartbroek :).

12. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    pff men ventje is al 22 maanden. Nog 2 maandjes en hij wordt er al 2. Het gaat toch snel he. Ik merk wel dat hij een echt peutertje aan het worden is. Hij heeft echt al een eigen willetje. Weet goed wat hij wil en niet wil. Soms wel fijn, maar ook niet altijd :).

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zou ook zeggen Zeeman. Zeker als je goedkopere wil. Ze krijgen er daar ook regelmatig nieuwe binnen. En zoals bij een boekenwinkel ofzo? Vind je soms ook toffe dingen.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb het filmpje gezien op fb, zo leuk!! :D Moet eens kijken of dat hier ook is van die open boerderijdagen. Moet echt super zijn voor die kinderen! Of anders eens in NL Limburg kijken ;)

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Die powernapjes zorgen voor enorm veel energie! :D Ik heb wat schrik voor de rit naar en van zee komend weekend. Gaan wel de tv-schermpjes hangen zodat hij zich toch wat kan bezighouden. Zondag willen we 's middags naar huis vertrekken als hij gegeten heeft en hopelijk dan snel in slaap valt. Normaal wel en hij slaapt ook vrij goed in de auto.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook een stapel chocolade al valt het nog redelijk mee. Veel kinderchocolade gekregen, dus dat is niet erg ;) Alvast 10 gekookte eieren mee naar m'n werk genomen, een hele zak kleine paaseitjes. En dan staan er nu nog 5 gekookte eieren thuis en 2 kommen met chocolade en dan moeten we nog bij iemand in de buurt langsgaan (gisteren pas te horen gekregen...). En met zo'n kleintje die constant de stoel op klautert om een stukje chocolade... :D Man man, wat was ik blij dat m'n zus gisteren tegen de avond even binnen sprong en zei Ward hele tijd van de tafel kon weghalen. Was op :p

Verder ook een paar kleine cadeautjes gehad, wat kleurboeken, pyjama, t-shirtje dus dat is ook wel fijn.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    :$ :D Zalig!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ben ik weer met die feestdagen :D

30 april is het in NL Koninginnedag, niet? En 1 mei, dan hebben jullie geen feestdag he? Wij hebben 1 mei feest van de arbeid en 30 april een brugdag. Maar wil nog eens naar pipoos in Maastricht (heb nog voor bijna 100 euro aan cadeaubonnen) maar geraak er maar niet...

19. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.006
    113
    Vrouw
    Pfft Stijn wilde vanmiddag weer niet slapen. Ben kapot! Hij is wel heel lief hoor maar super druk en dus totaal niet moe.

30 april is inderdaad Koninginnedag, 1 mei hebben we helaas geen vrij. Wel een lekker lang weekend voor de Belgen zo te horen!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Poeh, da's vermoeiend he... Hopelijk wil hij er straks lekker vroeg in ;)

Ah, da's goed om te weten. Ga eens horen aan m'n zus wat we gaan doen. Ofwel 1 mei gaan (met Ward want manlief zit dan op een oldtimermeeting) ofwel op m'n verjaardag 10 dagen later...

Deel Deze Pagina