Juni 2010 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door vinisa, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.990
    113
    Vrouw
    Vogelinnetje, leuk he die zinnetjes?!
    Super knap van Damien dat hij nu ook zelf aangeeft dat hij moet plassen en dan ook naar het potje toegaat! Wel jammer dat hij net te laat was, maarja oefening baart kunst.

Heb helaas het spugen van Stijn overgenomen, vanmorgen was er niets aan de hand, maar 5 min. nadat ik ontbeten had kwam de boel eruit zetten. Bleef maar spugen, dus toch maar ziek gemeld en weer naar bed gegaan. Om 12.15 werd ik weer wakker en het liefst lig ik nu alweer op bed, maarja moet toch ook wat zien te eten en drinken. Fijn al die virussen in de lucht, tijd voor zomerweer!

2. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    hier is het weer feest lift weer kapot zit je dan met 2 kleine kinderen en een hond word er zo moe van hoop dat hij vandaag nog gemaakt word :(

3. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Vervelend zeg, hopelijk is de lift snel gemaakt.

4. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Cin: Beterschap, inderdaad tijd voor zomerweer!

@ Vogelinnetje: Leuk he knutselen, wat is Damien geconcentreerd bezig leuk om te zien!

Bedankt voor alles kledingtips:): vandaag al wat geshopt. Dus dat gaat helemaal goed komen.:p

5. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    hij doet het gelukkig weer :)

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.990
    113
    Vrouw
    Mammie, fijn dat die lift weer is gemaakt! Als ik dat elke keer zo lees ben ik echt blij dat wij tegenwoordig een eensgezinswoning hebben want met de hele handel de trap op en af is ook geen doen.

Dagdroom, fijn dat je al hebt geshopt! Bij welke winkels ben je geslaagd?

7. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    is ook geen doen heb hem al tekoop.staan maar dat gaat nog wel even duren denk

8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.225
    6.671
    113
    Cin, he bah. Het is ook zo besmettelijk he. Beterschap!

Mammie, wel fijn dat de lift toch best snel gemaakt is.

Vandaag goedgekeurd door de ha! Ik vond het daarom een goed idee om met mijn man en Damien mee te gaan zwemmen. 1,5 uur heerlijk gespetterd! Hij is zelfs van de hoge glijbaan afgegaan samen met mijn man. En natuurlijk niet meer geslapen vandaag :)

O wat heeft ie trouwens ongezond gegeten vandaag: broodje kroket, flink wat likjes van mijn schepijsje, pizza.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fijn dat je goedgekeurd bent! De medicijnen hebben dan toch hun werk gedaan. Is de ontsteking nu helemaal weg?

Ach, een keertje ongezond kan geen kwaad ;) Aan zee mocht Ward zaterdag ook kiezen tussen z'n fruit en een pannenkoeken. Zal maar niet zeggen wat hij gekozen heeft zeker :D

@ mammie: Hebben jullie de flat te koop staan?

Ik heb gisteren een stuk van een kies afgebeten ;) Dadelijk naar de tandarts gebeld omdat ik heel gevoelige tanden ed heb. Zij denkt dat de tand in kwestie ontzenuwd is omdat het geen pijn doet, maar het irriteert enorm! Heb wel een afspraak opstaan op 18/5 maar dat vind ik toch erg lang. En woensdag was iets vrij gekomen maar dan ben ik werken. Ze stelde voor om vandaag de nr van de wachtdienst te bellen omdat ze toch van wacht is, dat gaan we dan maar doen want wil niet riskeren dat m'n vulling eruit gaat komen op een maand tijd...

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leuk leuk!! :D

Cin: Beterschap meid!

11. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.225
    6.671
    113
    Nijntje, balen van je kies!

Ik was beter, alleen... krijg ik er een allergische reactie overheen! Heel mijn lijf is gespikkeld en het jeukt behoorlijk. De hap heeft me medicijnen gegeven (ben niet langsgeweest). IK vind het allemaal wel vervelend nu dat vele ziek zijn. En Damien wil de hele dag opgetild worden door mij.

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.990
    113
    Vrouw
    Nijntje, balen van je kies! En bedankt haha.

Vogelinnetje, het zit jou ook niet mee zeg! Beterschap in elk geval en hopelijk heeft Damien morgen meer een papadag dan kan jij ook je rust nemen.

Gisteren voor het laatst overgegeven dus vandaag naar een cursus van mn werk gegaan. Ja ik weet ik ben eigenwijs, maar ik had het hardst lopen zeuren dat ik geen zin had, ben bang dat ze straks denken dat ik me expres had ziek gemeld ofzo. De cursus begon om 10.00 maar om 14.30 ben ik alsnog naar huis gegaan om te slapen. Gelukkig reageerde mn collega's alleen maar heel erg lief en positief. Als het aan mijn lichaam ligt ben ik op een dag maar 6 tot 8 uur wakker, dus kreeg al de opmerking dat het misschien aan mn schildklier kan liggen? Hoop het niet, maar moet woensdag toch naar de internist dus zal het gelijk aan haar vragen.

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ vogelinnetje: zit je niet mee... Beterschap!

@ cin: is niet gek dat je zo moe bent. Zwanger, kleintje die er rond loopt, ziek geweest. Hopelijk is er dus verder niets aan de hand. Was zelf ook erg moe toen ik zwanger was.. Moet je nagaan nu met kleine erbij.

@ iedereen: moet nog bijlezen en reageren. Ben moe haha. V. heeft weer last van pseudokroep. Na haar slaapje in de middag kreeg ze hoestbuien met dat zeehond geluid. Kwam er niet uit en spuugde slijm en wat eten van lunch op. Net werd ze weer huilend wakker en ademde zwaar. Hoesten, maar gelukkig niet spugen. Ze heeft even bij mijn op schoot gelegen en dat ging oké. Ja ze ademt zwaar, ik hoor het slijm. Maar nu ligt ze weer in bed, ze was zo moe. Hopelijk slaapt ze snel en de nacht door.

14. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.225
    6.671
    113
    Cin, komt me bekend voor hoor. En achteraf weet je dat je beter had kunnen uitzieken. Maar om nu niet-ziek (maar ook niet helemaal fit) thuis te zitten, is ook zoiets. Gaat het vandaag weer iets beter?

Sabse, hoe is de nacht gegaan? Hoe vaak heeft ze het nu al gehad?

Damien ligt nu toch weer op bed. Laatste dagen geen slaap overdag meer gehad, maar hij was zo moe vandaag. Oogjes wrijven en snel geirriteerd. Ach het is toch slecht weer en ik ben nog niet fit, dus hij mag vban mij lekker lang slapen :)

Ik zit nu trouwens weer helemaal onder de uitslag. Waarschijnlijk allergie tegen de ab. Hap gebeld en heb nu antihistaminica, maar echt veel beter wordt het er ook niet op. Wordt gek van dat zieke lijf van me van de afgelopen tijd.

15. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    ben vandaag met me ventje naar de huisartsepost geweest er kwam bloed bij de kleine uit ze plasser hij heeft een urineweginfectie hij moest ook wel is huilen bij het plassen voor de rest heeft hij er weinig last van

ik heb me appartement tekoop staan ja heb pas 1 kijker gehad jmaar hij kreeg geen werkgeversverklaring dus dat ging niet door :(

16. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.990
    113
    Vrouw
    Sabse, jullie blijven ook bezig met die croup zeg! Hoe was de nacht?

Vogelinnetje, doet die antihistamine helemaal niets dan?
    Wel fijn dat Damien weer een slaapje heeft gedaan. Bleef hij nog lang liggen?

Mammie, oei sterkte met je mannetje! Weet van mezelf wel dat het echt kan branden, maar dat kan je zo'n kleintje natuurlijk niet uitleggen. Hopelijk slaat de ab snel aan!
    Balen he die crisis tijd! Mensen die willen kopen krijgen geen hypotheek rond en daardoor kijg jij je huis weer niet verkocht.

Gisteravond werd Stijn om 23.15 huilend en gillend wakker, hij riep de hele tijd auw en pijn. Snel naar boven gerend, kom ik boven stinkt heel de kamer naar poep. Dus ik vraag heb je gepoept? Ja poep au pijn! (Al huilende). Ga ik hem verschonen, hangt er een onwijs dikke drol uit zn kont die hij er niet verder uit kon persen, zo zielig! Dus maar voorzichtig zn buikje wat gemasseerd en wat vaseline gepakt en toen lukt het, Stijn helemaal opgelucht. Hij was doodop dus gelijk weer slapen. Helaas had hij vannacht nog 2 keer het zelfde probleem, arm kind.
    Net na het eten werd hij weer rood en vertelde hij dat hij aan het poepen was maar dat hij geen auw had. O zegt mn man, ga dan maar even in de tuin poepen en stinken dan hebben wij hier binnen geen last. Wat denk je, rent meneertje de tuin in, trekt daar zn broek uit en gaat gehurkt op het grasveldje zitten! Wel met luier en romper nog aan. We kwamen niet meer bij van het lachen, maar toen Stijn van ons naar binnen moest was hij woedend omdat er nog geen poep op de grond lag?! :( En dat terwijl hij dus niet op het potje wil zitten. Vraag me dus af wat we verkeerd doen, het kind wil wel in de tuin poepen maar niet in het potje haha.

Vandaag heeft Stijn trouwens ook geen middagdutje gedaan. We zijn heerlijk naar de kinderboerderij geweest en hebben erna een ijsje gegeten. Nooit geweten dat je met een softijsje 3 kwartier kan doen!

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    ....

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    ....

19. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.225
    6.671
    113
    Mammie, o wat zielig. Is het alweer aan de betere kant?

Cin, nee antihistamine doet niet zo veel helaas. Damien heeft nog 2 uur geslapen, maar vandaag op het kdv slechts 1 uur weer.
    Wat een grappig poepverhaal!

Sabse, oei ze wordt wel vaak getroffen he? Dus er is nog hoop dat Damien weer gaat slapen overdag ;)

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ vogelinnetje: ja er is hoop ;)

Deel Deze Pagina