Ja ik had ook een leuke zien staan, 80 euro dacht ik! En die van 50 euro was nog maar relatief klein. Maar er zijn soms acties zoals bij oa Kruidvat waar je ze goedkoper kan vinden. Hier heb ik ze niet bij Kruidvat gezien, kan zijn dat het alleen in NL was natuurlijk. Ik heb Ward vandaag eens zonder slaapzak in bed gelegd. Had het hem gevraagd en hij zag het zitten. Zo kon hij ook zelf de trap op klimmen, want manlief moest weg vanavond en dan hoefde ik hem niet te dragen. Moest het niet gaan, doe ik hem alsnog de slaapzak aan. 't Is niet dat hij hem niet meer krijgt, gewoon eens een test Viel me ook op dat z'n pyjama's serieus te kort aan't worden zijn. Dragen jullie kindjes nu ook lange mouw en lange broek in bed? Ik vind korte mouw nog zo fris, maar heb er ook geen nieuwe in huis. Enkel die wat hij nu nog heeft van C&A maat 86. @ sabse: Ach wat zielig van V. Maar ja, nog niet echt in haar doen, niet helemaal genezen en dan is het toch vooral de mama die ze willen he. Duim voor een goede avond en nacht!
V. draagt altijd lange mouw pyjama's en ook lange broek. Ze heeft dan een mouwloze slaapzak. Vorige zomer tot aan dat het echt koud werd sliep ze zonder slaapzak, maar daarna werd het gewoon te fris. Dan moest ik de verwarming echt goed hoog zetten om haar warm te houden Ik koop meestal een aantal pyjama's bij Wibra of Zeeman. Die zitten bij haar goed (rekken ook zo lekker mee haha) en wil niet te veel geld kwijt zijn aan pyjama's. Hema heeft ook leuke, maar vind Zeeman en Wibra prettiger. Hoe is het slapen gegaan? Ja denk ook dat dit het probleem was. Deze nacht ging iets beter, duimen dat het steeds beter gaat
Laat ons zo stellen: hij heeft met m'n voeten gespeeld... Eerst roepen, gevraagd of ik slaapzak moest aandoen maar het moest niet. Teruggelegd. Toen roepen dat hij gepoept had, zag het niet al rechtstaand, dus maar op het kussen gelegd, maar hij had enkel geplast. en maar lachen. toen heb ik hem z'n les gelezen, slaapzak aangedaan (kon hij daar al niet meer voor roepen) en teruggelegd. Hij heeft nog even geroepen maar ben niet meer naar boven gegaan. Boodschap kwam aan want daarna was het stil Ja 't gaat snel vooruit he Voor mezelf ook wel hoor, de tijd vliegt gewoon! Ben wel al stiekem aan't aftellen, de laatste loodjes beginnen stilaan te komen...
Haha hij probeert dus wel wat uit Gelukkig begreep hij de booschap! Nou echt, ik zag je banner en dacht echt "is ze al zo ver " Voor jou komt het nu inderdaad steeds meer dichtbij.
Zucht, ik baal even van mijn man. Weer een boete bij de post, deze keer 124. In januari heb ik er ook al één betaald van rond de 135 (was van december die boete). En we kregen ook de huurverhoging binnen, de huur van ons huis gaat met 32 per maand omhoog en onze parkeerplaats gaat per maand "maar" met 2 omhoog. Alles wordt maar duurder en duurder Zou willen dat onze salarissen ook zo mooi stijgen elk jaar
Alles wordt idd maar duurder en duurder. Wij proberen nu heel erg op ons eten te besparen. Kijken in welke supermarkt we wat gaan halen. Supermarkt die altijd het duurst is geweest, gaat zomaar 80 cent onder de prijs met Actimel in vergelijking met de andere supermarkt... En haal nu ook meer bij Aldi en de fruitboer die in ons dorp woont. Scheelt zich aardig wat op't einde van de maand! Als ambtenaar heb ik het geluk dat wij regelmatig een indexaanpassing krijgen, maar het is niet gelijk verdeeld alleszins. Als je ziet hoeveel een liter diesel tegenwoordig kost! Hier in Limburg is er nu in mei de actie 'Afkicken!', autoluw naar het werk. Dus nu carpool ik (met de nodige organisatie) met mijn zus, maar dat voel ik wel na een paar keren hoor Zij zet me af op m'n werk dus kan de wagen thuislaten. Door het jaar is dit amper te doen, maar deze maand doen we extra inspanning. We zijn alvast een week vroeger begonnen, want onze uren komen niet altijd overeen. Vorig jaar met mijn werkgever een treinpas van ver in de 70 euro. Was wel leuk Waarom krijgen jullie eigenlijk een boete van de post? Ja Ward zit in de fase van testen. Gisteren nam hij een babybel uit de koelkast, gaf hem gewoon aan de hond om daarna terug een uit de koelkast halen. Nou, ben daar serieus kwaad om geworden maar 't was daarna wel gedaan met naar de koelkast te sluipen. Zelfs vanmorgen deed hij het nog niet.
@ nijntje: ik reageer denk ik later vanavond uitgebreid, maar wilde die boete uitleggen haha. Ik bedoelde dat er bij de post een boete zat en die boete was van het cjib en betreft een boete voor te hard rijden Mijn man had ergens te hard gereden en de boetes zijn best hoog dus tja tikt dan snel aan.
Ah ok, oeps niet goed begrepen Dan tikt het idd wel snel aan. En dat zijn zo'n spijtige centen, want je hebt er niets aan he... Moet wel zeggen dat de boetes in NL beter meevallen dan in B. Manlief geflitst hier aan 91 km/u waar je 90 km/u mag (correctie meegerekend), boete van 50 euro. Heeft wel geluk dat het met het werk was, dus baas betaald. In NL liggen (of lagen alleszins) ze toch lager, want daar moest hij maar eens 20 euro betalen voor toch aanzienlijk te hard te rijden. Gelukkig hier de laatste paar jaren geen snelheidsovertredingen meer binnen gekregen. Alhoewel ik op m'n eerste wacht... Moest 5w geleden naar de gyn, maar zoveel vertraging onderweg dat eens even doorgeduwd heb op de autostrade... Zag de wagen staan, alles dichtgegooid maar kan niet zeggen of ik geflitst ben. Nog maar even afwachten...
Hey meiden, waarschijnlijk hebben jullie het al gelezen, maar ik ben weer thuis! Vannacht heerlijk in mn eigen bedje geslapen haha. Bedankt nog voor de lieve berichtjes! Maakte me toch wat ongerust over de baby dus vanmorgen naar de gyn gebeld en kan vanmiddag terecht. Voel de baby wel goed bewegen, maar 2 foto's en een ct-scan zijn natuurlijk niet goed, dus wil weten wat ik kan verwachten. Daarnaast wil ik weten wat ik met de vermoeidheid moet, volgens de gyn kan het niet door mijn darmen komen en de schildklierwaardes waren goed evenals de vitamines. Plastic kruiwagentje heeft Stijn al, dat vind hij helemaal geweldig! Lekker papa helpen in de tuin. Of hij gaat er mee wandelen, is weer eens wat anders ipv een poppenwagen. Watertafel lijkt me wel leuk maar ik vrees dat Stijn daar mee gaat klieren. Daarnaast ben ik bang dat hij er niet bij kan. Verkeersboetes gelukkig al een poosje niet gehad. Ja in januari opeens, maar toen waren we op vakantie en hadden we van auto geruild met mn schoonvader, die de boete dus betaalde. Stijn is opeens heel erg aan het papagaaien geslagen, alles wat ik zeg zegt hij na! Wel grappig maar na 5 min. ook wel irritant haha. Ook loopt hij de trap nu af, netjes 1 handje aan de leuning en met de andere hand heeft hij mijn hand vast. Vanmorgen wilde hij het zelfs met slaapzak aanproberen en dat ging ook prima. Gelukkig durft hij het nog niet alleen en dat wil ik zo houden. Stijn ligt eigenlijk nooit meer 180 graden gedraaid in bed, wel af en toe iets scheef. Hij ligt wel standaard met zn hoofd tegen de bovenrand aan. 's Nachts horen we regelmatig een harde boem uit zn slaapkamer komen als hij zich omdraaid, maar gelukkig slaapt meneertje gewoon verder.
Fijn dat je terug thuis bent! Ben heel blij om een berichtje van je te lezen, schrok erg toen ik het nieuws vernam. Goed dat je de gyn gebeld hebt. Een extra controle nu is beter he... Hier slaapt Ward ook met z'n hoofd tegen de bovenrand aan
Haha iedereen schrok zich dood, mn man werd plat gebeld. Die was pas rond 19.00 thuis, Stijn was doodmoe en had erge honger en de telefoon bleef maar gaan terwijl mn man probeerde om te koken! Maar hij heeft het overleefd hoor. Even een vraagje, welke boekjes zijn leuk als er een broertje of zusje op komst is? Zit op bol.com te kijken maar zie een hele hoop boekjes. Dacht dat het ook wel leuk is om zo'n boekje voor de verjaardag van Stijn te vragen. Dan heb ik gelijk weer wat erbij.
Jvtje heeft laatst een boekje gezegd dat goed was, maar ben het kwijt. Wilde daar eens voor gaan kijken. Ik heb ook een grote broer cadeau gekocht voor als beebje geboren is. Een groot voorleesboek van Woezel en Pip.
Namiddag ben ik met Ward waterverf gaan kopen. Hij heeft het principe bijna door, dus we gaan nog wat oefenen Alleen een ander penseel vinden, want dat wat in het doosje zit is nogal klein. En in de ene winkel waren de penselen schandalig duur (net als de verf) en in de andere winkel waren ze op (en verf een stuk goedkoper! ) Heb ook even wat gesnuiterd in de winkel. Wat ik ook wel leuk vind om cadeau te krijgen voor hem zijn die pritt roller verfstiften (of hoe heten die dingen). Ga het op z'n sintlijstje zetten.
Nijntje, geen idee of jullie ook een Action in B hebben? Daar heb ik laatst ietsvan 6 pencelen in verschillende maten voor nog geen euro gekocht! Heb van de winter voor Stijn bij de marskramer een Nijntje doosje met waterverf en een penceel gekocht voor 1 euro. Dus daar zou je ook nog kunnen kijken.
Ja maar niet hier in de buurt. maar over 2 weken ga ik toch naar Maastricht, kijk ik daar in de Action. Ik heb er ook ooit bij Aldi gekocht, maar dat is enkel in de zomervakantie, net voordat de school begint.
Sabse, laat je die boete dan niet je man zelf betalen? No way dat het hier van de gezamenlijke rekening af zou gaan. Cin, fijn dat je weer thuis bent! Is de embolie weer opgelost? Weten ze de oorzaak al? Watertafel: die van ons kan geloof ik op de grond. En klieren, daar is het toch voor Nijntje, ik dacht dat waterverf overal zo goedkoop was? We zijn vrijdag naar de Efteling geweest en het was erg leuk! Damien heeft erg genoten. Droomvlucht was moooooooi. We wilden de bob in met hem en we vroegen of hij ook in een snelle auto wilde: ja!!! Hij gaf een high five toen hij eruit kwam itt een ander klein jongetje dat er huilend uitkwam. Alles zat zo mee. Hij was erg geduldig in de rijen (max 15 min) en was nergens bang voor, zelfs niet voor de draak in het Sprookjesbos. Hij kwam zelfs aan de kroon! Op het einde werd hij moe. We vroegen of hij wilde slapen. Ja, was het antwoord. Moe, maar voldaan gingen we naar huis. Hij heeft ook nog wat souvenirs gehad: rietje met draak, laarsjes, DVD Sprookjesboom en een pop-up speeltentje. Die laatste krijgt hij voor zijn verjaardag. Gisteren ook al een goed slaapje overgeslagen en vandaag hebben we hem maar verplicht laten slapen. Hij is helemaal van slag qua ritme. 2x tot 9 uur uitslapen bijvoorbeeld Vanochtend kwam een collega met zijn kinderen even langs. Damien kwam iets te goed voor zichzelf op: ze mochten niet aan zijn speelgoed komen. Even goed uitleggen wat de bedoeling was dus. Maar hij heeft wel dat zoontje nagedaan door weer van de glijbaan te gaan! Hij kon er ineens geen genoeg meer van krijgen
Hier gaan de boetes ook niet van de gezamelijke rekening af Gelukkig komen ze niet vaak voor! Ik dacht ook dat waterverf zo goedkoop was, maar niet dus... Heb nu 4,50 betaald, maar hij heeft er al zoveel plezier aan gehad. Moest ik er binnenkort ergens goedkoop tegenkomen breng ik ze mee voor als deze alvast op is Hahaha, Damien zich ook verslapen? Hier is het maar eenmalig geweest, vanmorgen was het weer half 7. Op die leeftijd hebben ze precies toch moeite om speelgoed te delen. Is hier ook. We zeggen elke keer dat de kindjes het speelgoed niet meenemen, maar dat helpt niet altijd. Ach, zo moeten ze het leren he. Vanmiddag het slaapje zonder slaapzak! Nu is hij nog aan't brabbelen en roepen, denk dat tutje gevallen is. Toch maar eens gaan kijken