Juni 2010 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door vinisa, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat fijn als ze zo flink zijn he! :)

Hier hadden we namiddag babyborrel (geboortefeestje). Ward had vanmorgen maar liefst tot 8u geslapen, dus die ging pas tegen 13u terug slapen. Dus ik en m'n zus gingen al door, manlief bleef bij Ward tot hij wakker werd. Ondertussen waren wij daar, manlief maar sms gestuurd dat hij niet hoefde te komen. Waren bijna geen kinderen en ward had daar toch niets.

Zijn ze maar met hun tweetjes met de kever gaan rijden ;) Manlief heeft nl. een project voor ward in gedachten: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.griyakulo.com/images/Room-with-a-bed-of-white-Volkswagen-Beetle.jpg Zal straks horen of dat hetgeen hij op internet gezien heeft, ook daadwerkelijk in aanmerking komt voor dit project... Mannen... :D
    Had thans gezegd om te wachten tot we opnieuw gingen behangen enzo, want 't is ook een tweepersoonsbed. Maar manlief weet een oplossing om het in het begin als eenpersoonsbed te kunnen laten dienen. Zoals ik al zei, ik zal het straks horen als hij terug is ;)

Hier accepteert hij het kleine bed nog. Hij komt af en toe in het grote bed, maar meer om te spelen. Gisteren lagen we alle 3 op een rijtje, maar hij hing het gewoon uit :D Komen liggen, ogen toe, 1x snurken om dan in de lach te schieten :)

2. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.616
    113
    Wow, alleen het bed of de hele kamer? Begin er maar vast aan. Wel leuk, maar veel werk lijkt me!

Damiens verjaardagscadeau (een houten autogarage) is binnen gekomen. Zo lekker op tijd! Maar we gaan eerst nog op vakantie en ik wilde het risico niet lopen dat het te laat zou komen ;)

Gisteren na het eten pakte hij uit zichzelf de blik-en-veger en ging rondom zijn stoel vegen. Ik vroeg: wat ben je aan het doen? Hij: schoonmaken! Het ging nog niet zo goed, maar dat wat er op het blik terecht kwam, gooide hij in de prullenbak! Hij vindt het zo leuk te doen wat wij ook doen. Laatst had ie ook het gietertje gepakt en ging de planten water geven.

Gister in bed dacht ie nog steeds dat ie een poes was, terwijl zijn schmink er al af was. Poes, mauw, enz was het de hele tijd :)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    In eerste instantie alleen het bed ;) hij heeft zo'n mooi behang en lamp van mickey mousse, dat ik het zonde vind om dat al weg te doen. Wilde eigenlijk een paar jaar wachten maar manlief kan niet wachten... :D Maar dan kunnen eventueel wel ook die muurschilderingen enzo gemaakt worden. Woensdag haalt hij de kassen op en dan heeft hij tot ergens in het voorjaar de tijd om te knutselen, want dan wil ik het grote bed proberen... Wordt zonder twijfel vervolgd!

Beter dat je cadeau wat te vroeg is dan te laat he ;) Waar gaan jullie op vakantie?

Hier ook eentje die graag poetst :) Neemt hij een schuursponsje, gaat hij over het raam: 'poetsen' :D

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.616
    113
    Wij gaan denk ik voor een groene/beige kamer met krokodillenthema. Damien is gek op 'kroko's'. Ook op auto's, maar wijzelf vinden een krokokamer leuker. We doen dan veel stuva van ikea met groene frontjes en tegenwoordig heb je ook bruinige. Wanden dan ook beige met 1 wand groen. Dan een paar krokoaccessoires. Ik maak weer een lamp voor een tl-buisje: kroko figuurzagen. De boerderijlampjes op zijn kamertje nu heb ik ook zelf zo gemaakt. Maar niet alles hoeft kroko te zijn. Dan is het wat meer tijdloos. Hij heeft nog een rood/blauw autolampje en ikea heeft ook een leuk kleed voor auto's. Een groene zitzak erbij en klaar.

Wij gaan eerst een week naar Luxemburg en daarna een week naar de Moezel in Duitsland. In een stacaravan op een camping. Zin in! Onlangs nog een weekendje weg geweest en Damien was toen zo lekker vrolijk, dus ik denk dat ie dat nu weer is. We hebben besloten dat hij zelf zijn slaaptijden mag bepalen.

5. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    Matiz heeft momenteel een winnie the pooh kamer. Weet nog niet of hij andere kleuren gaat krijgen als we hem z'n groot bed gaan geven.

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heeej Dames en kindjes!

Long time no see!
    K dacht laat ik weer eens komen kijken.
    Laatste keer was oktober :$ shame on me!
    Maar ja ook veel gebeurt in iets meer dan een jaar tijd.
    Ons huis is na de brand nog steeds niet af :(
    Maar t schiet op!

Mijn oudste zit bijna in groep 2 en mn middelste mannetje is aan het inlopen in groep 1. Na de vakantie mag hij naar school, wat gaat de tijd toch hard! Mijn meisje wordt over anderhalve week 2 jaar.

En t is juni dus veel jarige kids nu! Allemaal van harte gefeliciteerd!!!

Met June gaat t super is niet een hele grote geworden maar wel een pracht beestje!

Zal nog een foto van mn meisje erbij doen!

Bijgevoegde bestanden:

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

En nog 1 van al mn 3 schatjes!

En t opknappen van ons huisje.
    Let niet op spullen bij de balken, trap ed want de puntjes op de i zijn nog niet gezet :p

Bijgevoegde bestanden:

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nou nog 2 dan. K kom t weekend ff spieken en kwebbelen hoor!

Fijne vrijdag allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hey Roosje! Fijn dat je hier nog eens langskomt! Je hebt prachtige kindjes zeg! Had ze op fb al gezien, wist niet op welke ik allemaal 'vind ik leuk' moest klikken :)

Fijn dat er schot komt in jullie huis. Wonen jullie nu in het huis of logeren jullie elders?

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heej Buddy!!! :)

Tuurlijk kom ik wel eens langs niet zo veel maar vergeet jullie niet!
    We wonen nu nog steeds bij mijn ouders.... Al meer dan een jaar dus tis tijd weg te gaan daar want de spanningen komen er steeds meer. Voor hun ben ik hun kleine meisje maar dit meisje wordt bijna 26. Pff 26 al weer gaat ook zo hard. Weer al 5 jaar moeder met alle liefde die ik heb.

11. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Roosje: mooie foto's van je kids en je huisje

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    :)

Dat kan ik geloven dat het spanningen met zich meebrengt... Nog even doorbijten en jullie zitten weer fijn op julliezelf.

Hier ondertussen ook al 28 geworden, zo oud voel ik me helemaal niet :p Als tiener keek je op naar mensen van die leeftijd, nu ben ik het zelf maar doet me niets :D

13. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.494
    13.964
    113
    Vrouw
    Ben weer terug van vakantie hoor! Hebben het heerljjk gehad!
    Helaas kreeg ik gisteravond wat weeachtige klachten dacht dat het wel over zou gaan, niet dus. Sinds gisteren 23.50u lig ik dan ook inhet ziekenhuis. Heb ondanks het feit dat ik noggeen 24 weken ben toch weeremmers en longrijpings spuiten gekregen. De weeënremmers lijken goed aan te slaan! Maar moet hier nog wel even blijven.
    Heb nu de tablet van mn schoonvader dus excuses voor de spelfouten!

Alle jarigen trouwens nog gefeliciteerd en Roosje leuk dat je even je fotos kwam showen!

14. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    oei, dat is niet zo goed he, hopelijk helpen de weeënremmers en mag je beebje nog lang bij je blijven zitten. Probeer maar goed te rusten he.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oei Cin, da's niet zo'n goed nieuws... :( Hopelijk slaan de weeënremmers goed aan zodat jullie beebje nog even bij mama kan blijven. Had je bij Stijn ook niet last van vroege weeën?

Alvast veel sterkte, want emotioneel is dat ook zwaar...

16. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.494
    13.964
    113
    Vrouw
    Klopt bij Stijn had ik met 34 weken premature weeën. Wist wel dat ik nu weer kans had op premature weeën maar had het niet nu al verwacht.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee dat is 10w vroeger dan vorige keer... Krijg je nu nog weeënremmers?

18. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    Mijn lachebekje :D

Bijgevoegde bestanden:

19. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.616
    113
    Roosje, bedankt voor je update! Fijn e horen dat het allemaal goed gaat.

Cin, ik las het al op fb. Wat schrikken zeg. Moet je nu absolute rust hebben?

Hier: wij vermaken ons goed hier. Damien is lekker aan het klauteren. En praten gaat ook zo goed. Bijna alles kan hij nu wel beschrijven. Fb voor details ;)

20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.494
    13.964
    113
    Vrouw
    Heb vandaag mn laatste shot weeënremmers gehad en tot nu toe gaat het goed. Lig momenteel nog in het ziekenhuis en heb absolute bedrust mag er alleen uit om naar het toilet te gaan of te douchen.

Tihany, leuke foto!

Vogelinnetje, lekker aan het genieten dus op vakantie! Leuk dat Damien zuch zo goed ontwikkeld!

Deel Deze Pagina