Ah dat wist ik niet dat ze aanhankelijker worden. Maar idd, het klopt hier ook Wat lief dat je wil kijken. M'n zus gaat van de week nog even de stad in om te kijken of ze er nog hebben. Want degene die hij nu aan heeft zijn echt te klein... 't Zijn gewoon witte met korte mouw, zitten in een zakje per 3 verpakt, maat 86. Dacht dat ze rond de 5 euro kosten (in NL zijn ze iets goedkoper dan in B). Maar vind het gek: in Maastricht centrum zeiden ze dat die niet meer binnenkwamen omdat de herfst/wintercollectie eraan komt en ze dan alleen lange mouw hebben. In het winkelcentrum net over de grens zeggen ze dat die wel nog binnenkomen... Dus weet het niet. @ kleinesam: Fijn dat alles goed gaat bij jullie. Sam is ook al een flink kereltje zo te lezen Ze groeien als kool! @ vogelinnetje: Kan wel dat hij droomt, en ook het verwerken van het stappen zal ook nog wel wat op hem hangen. Hier heeft Ward gisteren maar 1 slaapje gehad. Had voormiddag geslapen van 10u tot 12u45. En met in de buggy en de winkelkar te zitten had hij niet veel energie verbruikt en was hij absoluut niet moe tegen 16u. Dus heb hem dan, eigenlijk zonder problemen kunnen ophouden tot 20u15. Toen heb ik hem in z'n bedje gelegd. Maar ben nog 2x naar boven moeten gaan, 1x nog wat melk drinken en tweede keer had hij een poepluier. Daarna is hij toch om 20u45 in slaap gevallen tot 7u40 vanmorgen! Vannacht wel tutje moeten gaan geven en toen begon de huilbui. Even over z'n rugje gewreven, niet opgepakt en hij is terug in slaap gevallen. Benieuwd hoe hij het vandaag gaat doen!
@ vogelinnetje: ik zal eens kijken in de bibliotheek hier. Thnx voor de tip. En ach misschien haal ik er nieuwe tips uit. Had nu een boek geleend op advies van het CB, maar daar stond voor mij niets nieuws in. Dus schoot er niet veel mee op, behalve dat het een feest van herkenning was @ nijntje: ook al één slaapje, dat is hier vaak ook zo. Met de uitzondering daar gelaten. Zal eens kijken bij de C&A wanneer ik er weer kom. Kijken kan geen kwaad. Dus laat tussendoor maar weten of ik het ook mee moeten nemen als het er is. Zo nu weer snel werken
Heb er vanmiddag gevonden! Maar toch bedankt voor de moeite. Vlakbij m'n werk is ook nog een kleinere C&A en had die gebeld voormiddag. Dus tijdens de middag ben ik snel 2 pakjes gaan halen.
Nijntje, fijn dat je ze alsnog in een winkel in de buurt gevonden hebt! Hier al een maand of 2 nog maar 1 slaapje, tenzij meneertje ziek is dan zijn het er wel 2. Gisteravond was Stijn natuurlijk zo moe en tijdens de papfles om 19.30 al in slaap gevallen, een half uur/ 3 kwartier eerder dan normaal. Juist omdat hij niet zn fles leeghad, had ik verwacht dat hij vannacht wel dorst zou krijgen, ook door de hitte. Nou niets ervan, om 10.30 werd meneertje pas wakker. Heerlijk kon ik ook gewoon uitslapen. Verder is hij de halve middag bezig geweest om de dop van en op een lege spa blauw fles te draaien. Heb je een overvloed aan speelgoed maar juist dit soort dingen zijn het leukste haha.
Volgens mij heb ik een enorm slaapkopje hier. Sam ligt meestal om 07.00 uur na zijn avondeten (met de pot mee) op bed. Hij gaat dan meestal meteen slapen of nog wat kletsen en dan slapen tot de volgende morgen 8-9 uur. Dan gaat hij om 11.30 uur weer naar bed tot 13.00 uur en dan in de middag nog een dutje van 16.00 tot 17.00 uur. @vogelinnetje: we hebben nu alle voorbehoedsmiddelen aan de kant gelegd en kijken wanneer het raak is. We doen het rustig aan. Nu denk ik ook dat het wel even zal duren want bij Sam hebben we er ook 1,5 jaar over gedaan. Daarnaast maak ik me een beetje druk over mijn biologische klok. Ik ben nog jong (30), maar mijn moeder was 40 toen ze in de overgang ging en dat kan erfelijk zijn. Zijn jullie allemaal al op vakantie geweest? Of zijn jullie lekker thuis gebleven? Wij gaan in september nog lekker een weekje naar Spanje. Even de zon opzoeken Voor het eerst vliegen met Sam, heeft iemand al ervaring?
Wat een slaapkopje zeg deacen gaat om 7uur naar bed en wordt dan om 7 uur weer wakker en gaat dan rond 12 uur weer tot 14 ongeveer Je weet nooit hoe snel het kan gaan ik was bij deacen 3.5jaar bezig via ivf en spontaan dus wie weet wel spannend Ik heb nu vakantie maar gaan niet weg zijn met de slaapkamer bezig van ons
@ Cin en kleinesam: heerlijk zulke slaapkopjes. Vooral de ochtenden haha. Lijkt me best lekker om nog gewoon uit te kunnen slapen Hier is uitslapen sinds haar geboorte verdwenen hahah (was ook wel te verwachten natuurlijk) @ kleinesam: hopelijk is het deze keer sneller raak. Ik begrijp je manier van denken wel. Ik heb ook de angst dat het misschien weer langer dan een jaar duurt. En dan gaat de tijd snel. Maar goed dat is altijd een gok. Dus wij nemen het risico en wachten, maar soms ben ik wel bang dat het weer wat langer gaat duren (of nog langer dan de eerste keer). Duim voor jullie dat het maar snel raak mag zijn! @ vliegen met kleine: geen ervaring. Maar ik zou het met V niet doen, daar is ze te driftig en pittig voor. Komt wel als ze ouder is. Maar denk echt dat je het zelf wel het best kan inschatten of jouw kleine het gaat redden of niet. @ brabbel: hoe gaat het? Is het te doen met deacen? En heb je nog veel pijn?
Alles gaat goed nee geen pijn meer gelukkig met deacen is het nog tedoen hij is soms flink eigenwijs en driftig als iets niet mag maar laat het dan maar even gaan en als hij erg vervelend is gaat hij ze box even in dan word hij weer rustig en lief
Kleinesam, heerlijk he zo'n slaapkoppie! Toevallig gaan wij in september ook 2 weken met Stijn naar Menorca (spanje). We vliegen om 04.50 's nachts dus moeten ook midden in de nacht op schiphol zijn. Ben benieuwd.... gelukkig wordt menorca het buggy-eiland genoemd, dus als meneertje gaat huilen zal hij vast niet het enige kindje zijn denk ik dan maar. Brabbel, slaapkamer verbouwen is toch ook leuk! Fijn dat het goed gaan met de zwangerschap. En dat Deacan redelijk snel kalmeerd in de box.
@ brabbel: Fijn dat de pijn weg is! @ hier: Al 2 avonden heeft Ward moeite met in slaap vallen. Gisteren lag hij er om 20u30 in maar sliep pas een uur later... Geen idee wat er scheelt. Eerst is hij een kwartier rustig en stil, dan begint hij te brabbelen en gaat over in huilen. De rest van z'n fles nog aangeboden en bijna leeggedronken, maar een kwartier erna was hij weer aan't huilen... Had nochtans geen poepluier gisteren. Geen idee wat er scheelt. Zo, nu snel douchen en naar het werk. Tot later!
Deacen heeft het ook wel eens dan leg ik hem op bed en dan is het even stil en daarna huilen en na een half uur valt hij in slaap geen idee wat het is
Hier ook eentje die moeiijk in slaap valt Gister om 7u in bed gelegd, toen was ie kwartiertje of zo stil, begint ie opeens te krijsen (net of er zat een spook in z'n kamer) Ik hem proberen troosten, en zo paar keer opnieuw, krijsen krijsen niet normaal! Half 9 opnieuw geprobeerd (had hem toen ff uit bed gehaald en bij mij gezet want hij stopte echt niet) Toen weer hard huilen maar even laten doen, en na paar minuten toch eindelijk in slaap gevallen. Vannacht werd hij weer wakker rond uur of 3, weer zo krijsen... En om 5u20 opnieuw, toen wilde hij niet meer terug slapen dus bij ons in bed genomen... Jee zeg zo vroeg... Ook heel vervelend: als ik naar hem toe ga 's nachts of zoals gisteravond, dan wil hij absoluut niet slapen en gaat alleen maar harder krijsen, gaat z'n papa dan is hij onmiddellijk stil en gaat weer slapen. Word er gek van!
Misschien dat papa consequenter of wat strenger is? Ze hebben dat snel door alleszins, merk dat hier. Bij mij probeert hij ook vaker dingen die hij niet mag, bij m'n man niet eigenlijk... Ben blij dat het niet alleen Ward is die wat moeite heeft. Zal wel weer een fase zijn. Want de nachten gaan wel vrij goed. Vannacht weer 1x tutje gaan geven en over z'n rugje gewreven. Dus dat gaat. Maar was toen even de was in de droger gaan steken, natuurlijk was ik toen klaarwakker
Heb geen idee wat het is. Ik kom stil binnen, leg hem neer, geef tut (als hij die al aanneemt, gister gooide hij em gewoon weg...) Vind het echt vervelend, ik ben het meest met hem bezig en dat lukt dan niet...
Ja dat wil ik geloven dat je het vervelend vindt... Ik moet er 's nachts altijd alleen uit, dus dat scheelt denk ik wel. Manlief hoort hem zelden of nooit. En doet papa hetzelfde als jij of heeft hij een andere techniek?
Geen idee... als hij zo blijft krijsen dan stuur ik papa toch wel hoor. Ga dan echt niet blijven rondlopen met hem..
Hier werd Stijn gisteravond ook na een uur weer wakker. Bij mij dronk hij zo in een teug een flesje leeg, weer in bedje gelegd maar na 10 min was het weer huilen. Niet stil te krijgen. Gaat papa naar boven, pakt hem over en stil is meneertje. Dus hier het zelfde probleem!