Aha het ligt dus niet volledig aan mij Leuk hoor, ik vind zelden wat bij de Wibra voor V. Ja hoewel, wel super leuke pyjama's. Maar broekjes, truitjes, jurkjes, etc zijn het aak net niet. Had daar wel haar leuke zachte jasjes (met oortjes op de muts) gekocht. Lijkt alweer zo lang geleden.. Ja had er ook wat over gelezen, hopelijk alles goed bij jullie dames in België.
Ja enorm drama op Pukkelpop Festival is geannuleerd, ze konden ook niet anders. Voorlopig geen bekenden onder de gewonden, maar er zijn nog geen namen vrijgegeven. Dus nog even afwachten. Weet wel van een heel aantal dat ze ok zijn. Was wel ff ongerust. M'n nichtje had ook tickets, maar we wisten niet wanneer ze precies ging. Bleek dat ze pas vanaf vandaag ging, gelukkig. Ben er echt niet goed van... Bij ons ook redelijk onweer gehad, maar vooral heel veel bliksem en enorm veel regen. Hebben langs het huis nog maar steentjes liggen en daardoor in de kelder een beetje water binnen gekregen. Als er eenmaal klinkers zouden liggen is het probleem omgelost omdat het water dan niet meer de grond intrekt. Maar het voordeel is dat onze kelder gelijk met de straat ligt, dus we kunnen gewoon alles naar buiten trekken. Hebben ook een dik half uur met flikkerend licht gezeten, waarschijnlijk blikseminslagen in de elektriciteitskasten... Wij liggen op het hoogste punt in Limburg, dus hebben het geluk dat het onweer meestal goed meevalt. Meestal blijft het rondom ons omdat het onweer niet stijgt. En ook met het kanaal en de Maas vlakbij mogen we van geluk spreken. Zondag worden er vanaf de namiddag weer zware onweerders gegeven.
Nijntje woont misschien wel in de buurt daar. Bah voor wat er gebeurd is. Ik vind het ook steeds lastiger om kleding te kopen. De kleine maatjes waren nog zo makkelijk, maar dat komt omdat als iets klein is, het er al direct lief uitziet. Maar nu kijk ik ook naar de print op shirtjes. Die is vaak zo schreeuwerig. En alles is donkerblauw en donkergrijs lijkt het wel. Ik zoek iets frisgroens omdat dat Damien zo leuk staat met zijn blauwe oogjes, maar nee, geen leuke kleuren. Gelukkig heb ik op vakantie een paar dingetjes van bfc gekocht die wel leuk waren, maar ja, als je daar alles van moet kopen, dan ben je ook arm.
't Is op een 20-25km dat wij wonen. Moesten we korterbij hebben gewoond, had ik vannacht ook crisisopvang voor die jongeren gedaan.
M'n mama heeft een tijdje geleden zo'n leuk frisgroen bloesje bij H&M gekocht. Waarschijnlijk uit de lente/zomer collectie. En hema heeft meestal ook frisse kleurtjes.
Balen zeg Nijntje! Wel geluk dat de kelder zo makkelijk droog te trekken is. Veel sterkte in elk geval. Vind het ook vaak jammer dat jongenskleding zo somber moet zijn. Heb een paar maandjes geleden toevallig ook een hoop bij de Primark gekocht, lekker fel gele polo en een vrolijk oranje shirtje. Is weer eens wat anders dan het eeuwige donkergroen-blauw en grijs. Ook hier mooie blauwe ogen die veel beter uitkomen bij vrolijke kleurtjes, daarnaast vind ik dat kinderen zowiezo vrolijk gekleed moeten zijn!
De zomercollectie met lange mouwen heeft nog wel leuke kleurtjes, maar jah, in de zomer hoefde ik geen lange mouwen te hebben. Ik heb wel laatst een leuk lemon/blauw geblokt blousje van Esprit gekocht voor 8 euro. Was ook zomercollectie.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de meisjesmama's of ze ook meer variatie willen zien in kleding, want het is toch wel roze roze roze.
Tja in de zomer kijk ik niet eens naar dingen met lange mouwen, dus dat is me denk niet opgevallen. Vriendin van me haar dochtertje is 3 maanden ouder dan Stijn, zij is dat roze zo zat dat ze nu alleen nog maar andere kleuren voor haar dochtertje koopt. Volgens haar is er genoeg te vinden wat niet roze is. Weet nu trouwens waarom Stijn elke keer in de avond wakker werd, meneertje heeft er een kies bij, en naast beide hoeksnijtanden boven (begrijpen jullie het nog?) komt ook een tandje of kiesje door.
O allemaal tegelijkertijd? Dat zou veel verklaren! Ik moet eens goed kijken in Damiens mond, want die horen we ook weer regelmatig 's avonds / 's nachts. En ik wilde nog reageren dat je zei dat je al een tijdje wacht op Stijns eerste stapjes. Frustrerend he? Zijn ze al zo lang aan het oefenen, maar er komt maar niets nieuws. Damien loopt al vanaf half mei rondom de tafel en dat doet hij 3 maanden later nog steeds.
Ja alle 3 de tandjes/kiesjes komen tegelijkertijd door. Best stom had ik helemaal niet aangedacht dat dit de verklaring kon zijn. Ben al een poosje uit de doorkomende tandjes/kiesjes. Dus misschien is Damien ook wel bezig met zn gebit? Ach ik maak me niet meer druk over het feit dat meneertje nog niet (durft) te lopen. Mn man wel, die is elke dag druk met hem aan het oefenen. Ergens begin april liep Stijn al langs de tafel, met koninginnedag deed hij zelfs 3 losse stapjes, dit deed hij een dag of 3 en toen plots niet meer. Momenteel loopt hij gerust aan 1 pink, maar na een meter of 4 bedenkt hij zich standaard dat kruipen toch veel sneller gaat, hij laat zich dan beheerst zakken en gaat kruipend verder. Los staan kan hij ook goed, maar op een of andere manier wil hij of wat in zn handjes hebben of moet hij het niet door hebben. Denk dat Stijn gewoon ergens nog bang is om te lopen ofzo. Wie weet is Damien ook wel bang? Of zijn ze momenteel gewoon te druk bezig met tandjes krijgen? Ik zeg altijd Stijn leert vanzelf wel lopen, en anders hebben we voorlopig nog de wandelwagen, op mn werk kan ik een rolstoel pakken en in de schuur hebben we nog een rollator staan, dus hij kan vooruit!
hier een meisjesmama Ik vind dat er best veel variatie is. Zie ook genoeg wit, groen, zwart, etc. Maar ook veel roze en daar houd ik wel van Maar heb genoeg variatie, ik kies zelf veel voor wit, roze (donker en licht), zwart, grijs en dan wissel ik het af met af en toe andere kleuren erbij.
ik kreeg gister een roze jasje van me moeder zo lief ik heb toch al zo weg van roze bij deacen staat lichteren kleuren ook leuker hij is toch al zo bleek en met donkeren kleuren valt het nog meer op
Aahhh ik word gek van onze buren. We wonen hier sinds april (iedereen van deze buurt) en nog zijn ze bezig met boren/timmeren/etc. Normaal boeit het me niet zo, maar op een gegeven moment mag het van mij wel klaar zijn. Ik bedoel.. hoe vaak kan iemand nou boren zeg..ppppfff!! En natuurlijk elke keer wanneer ze net op bed ligt. Maar ja qua tijden kunnen we er niets van zeggen, maar vervelend is het wel. Hoor je elke keer een halve minuut boorgeluid, dan een minuut of misschien twee stil. Dan weer boren, weer stil, boren, stil, etc. En dan kan V dus niet meer slapen
@ sabse: Kan me voorstellen dat dat erg vervelend is! Anders moet je eens als je ze ziet langs je neus weg vragen wat ze aan't doen zijn. Zo al lachend, weet je wel. Hoe gaat het met de pijn aan je voeten sinds je ontstekingsremmers neemt? Al wat beter? Ik moet voormiddag gaan werken. M'n werk organiseert een ontbijt, dus we mogen vandaag vroeg beginnen... M'n man neemt de ochtendtaken over. De eerste keer, want normaal is hij altijd voor 6u 's morgens weg. Maar ach, zal wel lukken
Daar kunnen ze van afzien... Fijn dat je een verklaring hebt gevonden, stelt toch altijd wat meer gerust. Enne, Stijn zal wel lopen hoor. De ene neemt er al wat meer z'n tijd voor als de andere.
Succes met werken! Ik moet hier deze namiddag beginnen. Een van mijn laatste slaapdiensten draaien. Ik heb er nog 3 staan en ben al aan het aftellen! Hoe beviel het ochtendritueel voor je man?
Ik snap dat je er gek van wordt hoor. Zeker als het al zo lang duurt. Hopelijk gaat het snel klaar zijn..
Daar zal hij wel last van hebben gehad. Mare heeft al een hele tijd geen tanden/kiezen meer bij gekregen maar merk dat ze nu weer veel in haar mond zit, dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Haha hier denk ik hetzelfde met de tandjes. Ik dacht dat Sam al zijn tandjes al had (lekker blond), maar hij moet zijn hoektandjes nog. Ik zag al witte puntjes dus ik denk dat er iets doorkomt!