Nijntje: wij zijn naar W-Vl geweest (Oost-Vleteren; langs West-Vleteren van dat donker bier bij de paters als je dat kent ) Locatie op zich viel best tegen, met de honden ging het best goed. Heenweg was 1tje wel serieus wagenziek ocharme, heeft echt veel overgegeven. Dinsdag dus onmiddellijk naar een apotheek geweest voor pilletjes en elke keer als we dan met de auto gingen eentje gegeven, op de terugweg 2 voor we vertrokken en 2 halfweg, en hij heeft geen last gehad! Echt super! De 2 zijn nu echt onafscheidelijk Die reis heeft hen echt gebonden 's Nachts sliepen ze in een paardenstal omdat Jara (de pup) 's nachts vaker blaft, en dat wilden we de andere gasten niet aan doen (en wij zelf ook niet eigenlijk, allemaal op 1 hele kleine kamer is toch druk hoor) Cin: wat een gekke vrouw... eerst klagen dat ze niet mee mag, en dan klagen omdat ze niet meteen werd gevraagd om dan uiteindelijk toch niet mee te willen. Sjonge jonge! Nijntje: benieuwd naar je filmpje En zo de hond plagen, hier ook En ze vinden dat zo grappig he
Mirella: net even op je site gekeken, maar waarom noemde je je site ook niet La Torta Loca? Aangezien dat op elke foto staat... Je kon toch dezelfde naam gebruiken? Nu lijkt het of ze van iemand anders zijn omdat het een andere naam is (maar dat is niet maar je snapt wel wat ik wel zeggen denk ik )
Ah ja, dat weet ik ongeveer liggen. Zijn in december in Ieper geweest en toen langs de abdij gereden. Onze locatie viel ook tegen. Nog geen speeltuintje in het dorpje, vond dat wel erg jammer. Gemiddelde leeftijd van het hotel de eerste avond was minstens 70j... Laatste dag was er nog een kindje van 2,5 maar ja, toen gingen wij naar huis Dus moesten altijd de wagen nemen om ergens naartoe te gaan. Hebben al gezegd dat we volgend jaar naar de kust gaan Maar we hebben ons geamuseerd, da's het belangrijkste. Ai ai, een wagenzieke hond is niet leuk... Gelukkig hielpen de pilletjes hem! En wat leuk dat ze nu onafscheidelijk zijn!
Ja Ieper ligt er op een 20-tal kilometer. Zaten echt in een boerengat. Al geluk dat er een buurtwinkeltje was, anders moesten we helemaal naar Ieper rijden voor melk of iets :s Bij ons zaten wel nog kindjes, en ze hadden in de tuin een speeltuig ed staan. Maar met de regen toen heeft hij er maar 1x op gespeeld.
Hallooooooooooow,daar ben ik weer. Ik schrijf niet dagelijks mee met jullie,maar kom toch even op zijn tijd spieken hier. Ik las iets over een meeting?? leuk hoor,als het doorgaat wil ik ook wel van de partij zijn. Met Sietse gaat het top,hij heeft nu 6 tanden,hij loopt al een beetje,en krijgt sterk zijn eigen willetje. Als hij iets doet wat niet mag krijgt hij meteen een pruillipje,met als gevolg heel hard gillen,als ik hem ergens bij vandaan haal waar hij niet mag zijn gaat hij meteen wild tekeer in ijn armen,en zet het ook op een gillen...ik negeer het maar,dan is hij ook zo een keer stil. Hij is met ons mee op vakantie geweest naar Zweden,hij vondt het erg leuk,helaas kwamen daar tand 5 en 6 door,met als gevolg een paar dagen hoge koorts,arm ventje..... Hij eet hier nu ook voor een groot deel met de pot mee,dat mag toch wel al?? Hoe gaat het hier verder met de dames en de kindjes?? 1 jaar zijn ze alweer he,wat gaat het toch snel,pffff. even een foto spammen van onze vakantie Bekijk bijlage 168866
hoi meiden @slaan deacen doet het soms ook maar geef dan gewoon een tik terug maar het ergste is hij lacht me dan gewoon uit @voeding 7.30 1 a 2 boterhammen 90 cc 10.00 fles drinken met koekje 11.30 2 boterhammer met fles drinken 14.30 fruit 17.30 groenten en toetje 19.00 210 melk en dan lekker naar bed
me zoon zingt ...nee echt zingen hij neuriede (schrijf je dat zo?) frans duis mee met het liedje lieveling.... me dochter zong de hele tijd dat liedje en nu doet die niets anders de hele dag op zijn manier dus hoor haataaaa hattaaa en dan het refrein sinds vandaag.... lieveling lieveling heet het liedje ...is toch niet normaal ! en als anderen erzijn deed die het bijna niet maar vandaag lheeft die de hele albert hein het laten horen door de gangen in de winkelkar... mensen moesten lachen en smolten zal ff fotootje spammen haal hem wel weer weg morgen bijten....ja hoor lig je op de bank heb je een paar tanden om je neus heen en laatst in me tenen! aaah! en hij word tandarts...al maanden gaat die het liefste iedereen mond in om kiezen te pakken...
Pinter: Sietse is al een heel kereltje he! Dat baby gaat er echt vanaf he, hier ook! Pff Peutertjes hebben we in huis joh! Je ziet er heel anders uit dan ik dacht haha Zo vreemd Bo: hier ook eentje die met zn vingertjes blijft duwen tot het pijn doet aan je lippen, opdat je toch maar je mond zou open doen zodat ie er lekker met (liefst nog heel) zijn handje er in kan!
ja,Sietse is echt al een hele kerel,het baby zijn was er bij hem toch al vrij snel af vondt ik,hij was al flink met de geboorte,dus tja.... Tis een echt ondernemend en ondeugend peutertje,een heerlijke lieve schat van me!! Hoe had je gedacht dat ik eruit zou zien dan?? Ben ik wel benieuwd naar,hihi... Sietse vindt het ook leuk om zijn tut,speeltjes echt vanalles met me te delen..vanavond lag hij even bij me op de bank,en hij zat met zo'n poppetje van Little People te spelen...ineens duwt hij dat vol tegen mijn mond aan met een grote lach zo van mam,jij moet er ook op bijten,net zoals ik....en lomp dat hij kan zijn zeg....
Haha zo moeilijk Niet zo alleszins hihi Klein en lichtere haren dacht ik! Maar klein ben je wel lijkt op de foto? (ja wat is klein... weet niet 1m60 fzo? is dat klein? )
hahaaa,ik ben ook klein,1.63!! mijn vriend is 1.82 zo ongeveer,dus als je ons langs mekaar ziet is het wel lachen.... Sietse was al op tijd wakker vanmorgen,hij stond rechtop in zijn bedje te springen zo van "pak me eruit"..... Hij is nu de woonkamer aan het ombouwen tot reuze speelhal,ik ga me zo aankleden en een ronde lopen,het zonnetje staat hier ( nog) hoog aan de hemel!! Fijne dag vandaag,tot straks
Pinter, ach 1.63 valt best mee hoor! Ben zelf 1.60 haha en mijn man is 1.82 ongeveer. En zeker een leuke foto van jou en Sietse samen! Inderdaad al een heel mannetje om te zien! Meeting lijkt me best leuk maar dan wel ergens op een centrale plek, denk dat niemand zin heeft om 3 uur te rijden haha. Hier vannacht een groot drama gehad, meneertje kwam om 01.00-0.300-05.15-07.00 en sindsdien is hij wakker. Ik kon er elke keer uit want mn man moet vanmorgen werken. Gelukkig was hij wel zo lief om elke keer beneden wat drinken voor Stijn te maken. Elke keer als meneertje wakker werd was het hysterisch huilen en gillen. Gister middag haald ik hem al wat benauwd uit zn bedje, had toen even mn zusje gebeld om naar zn longetjes te luisteren daar zit wel wat slijm in dus meneertje moet vandaag gaan hoesten ( zo komt het slijm los en omhoog) of de koorts moet naar beneden gaan anders hebben we kans op een longonsteking of bronchitis en kunnen we dus dit weekend naar de huisartsenpost. Hoop dus echt dat meneertje gaat hoesten.
jippie, heb eindelijk het topic gevonden dankzij een link van Nijntje . Hier momenteel een lastig mannetje. Maar ik merkte deze morgen 2 nieuwe tandjes op. Dus dat zal wel de reden zijn. Voor de rest gaat het goed met hem. Hij wil vaker en vaker aan het handje lopen. Dus ik hoop dat hij op een dag vanzelf ervandoor gaat .
Awel heb vannacht aan je gedacht! Hier was het 23u15-1u (even bij mama gelegd, maar dadelijk terug in z'n eigen bedje gelukkig)-4u15 en toen was het ineens 8u10! Nu ligt hij er ook al weer een kwartiertje in. Poepluiers zijn nog steeds aan de dunne kant, shirtje is weer helemaal nat... Hopelijk wordt het geen longontsteking of bronchitis voor Stijn. Maar met dit weer hier zou je wel denken dat het herfst is Hier alleszins geen zon zoals bij pinter. Regen en 15°, brrr!
Euh... ik ben 1.59 en m'n man 1.93... Mooi mannetje is Sietse zeg! Geloof dat de meeste hier aardige wittekopjes zijn Hoe was de vakantie in Zweden? Da's ook een land waar ik nog eens graag naartoe zou gaan. @ tihany: Daar ben je! Ja van die tandjes kunnen ze lastig zijn. Vind dat zo zielig, we kunnen er niet veel aan doen he... Gelukkig komen ze bij hem ook per 2, dan zijn ze er sneller van af. Super dat hij vaker aan de hand wil lopen! Hoe oud was Kiara toen ze kon lopen? Zo, ik ga maar eens wat beginnen strijken nu zoonlief in bed ligt. Tot later! P.S. Bo, kan het zijn dat ik je foto gemist hebt?
Wat een drukte hier @bo: heb ik de foto gemist?? @ pinter: ik had jou altijd met blond haar voorgesteld haha @ cin: hopelijk gaat ie snel hoesten. Wel handig zo'n zus in de buurt te hebben. @ schema eten: rond 06.00/07.00uur een fles van 210 cc + 7 rond 09.00uur fruit en cracker rond 12.00uur 2 boterhammen (soms 2,5 of 3) rond 15.00uur yoghurt met vitaminen erdoor en cracker daarna rond 17.30/18.00 uur eten (vaak groente, aardappel en vlees en soms pasta ofzo) En dan voor het slapen nog een kleinere fles van 150 cc + 5 of 160cc + 6 Afhankelijk van hoe ze eet krijgt ze soms dus nog aanvulling in de vorm van extra fruit/ crackers/ korst brood, etc.
@nijntje: Kiara was 13 maanden en een week toen ze kon lopen. Dus iets rapper als Matiz. Ben echt benieuwd wanneer hij alleen weg is.