Juni 2010 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door vinisa, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    We gaan maart volgend jaar.

CP ben ik wel eens geweest, laatste keer heiderbos. Maar Kempervennen nog nooit. Ben wel benieuwd. Heb er zin in.

Wat voor huisje hebben jullie?

2. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Vogelinnetje: En had je moeder iets moois meegebracht?

3. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Leuk! We hebben een luxe huisje geboekt. Vooral het zwembad lijkt me leuk voor Mare.

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    OOhh luxe.. heerlijk hoor. Wij geen luxe :) Nou ja je hebt comfort en premium comfort.. die 2e hebben wij :D

5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.236
    6.695
    113
    Sabse, ben jij bevallen op je eigen verjaardag? Was ik even vergeten. Tja, waar ga ik het tegeltje ophangen. Da's natuurlijk altijd de vraag: leuk al die knutseldingetjes, maar waar laat je het? Ik denk dat ik het even beneden laat en op een gegeven moment alles in een doos stop.

Nee, ik heb geen hyves of fb, maar ik kan je mijn mailadres wel pb'en. Ben wel benieuwd naar je pittige, blauwe dame.

Jasje is binnen! Hij is goedgekeurd: lekker warm en een leuk modelletje: rits zit niet in het midden. Wel groot (Damien verzuipt er nu in), maar straks met een truitje eronder is ie goed. En hij kan er de hele winter mee doen.

Ik ben wel ooit op de Kempervennen geweest, maar dat is dan wel minstens 20 jaar geleden. Ik kan me nog wel herinneren dat we een huisje tussen de bomen hadden waar de eekhoorntjes op bezoek kwamen.

6. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Wij kijken er ook echt naar uit. Wel grappig een aantal jaren gelden trokken we door Azië en nu kunnen we niet wachten om naar de bumba show te gaan.

7. Paddington

Paddington Niet meer actief

ik ben er wel is geweest in kempervennen maar dat is al een jaar of 22 geleden dus kan me weinig van herinderen

aan gezien ik niet op een andere pagina zit voor dec mama's deel ik het maar met jullie :)
    die kleine is zo druk in me buik werd er vannacht wakker van en op werk vandaag kreeg ik ook een trap waar ik zelf van schrok ik vind het zo bijzonder dat je het zo goed voelt

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ja, bevallen op mijn verjaardag :D

Oh sommige dingen hang ik op en anderen gaan in een doos. Probeer ook een plakboek te maken van alle creatieve dingen die zij doet (wij samen doen).

Pb je mail maar dan mail ik het zo ff :)

Mooi dat het jasje beviel! Foto?? :D

Haha dat is wel erg lang geleden ;)

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha ook al zo lang geleden :p

Oh bijzonder zeg! Dat voelde altijd zo speciaal en dat moet het voor jou ook weer zijn :D Lekker genieten dus :)

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dat is zeker een verschil :D

Wij waren niet zo, dus missen niet veel :) Onze laatste vakantie naar het buitenland was naar lanzarote :) Willen daar graag weer eens naartoe :)

11. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Ja dat snap ik,daar schijnt de zon vast! Zouden we hier nog wat zomerse dagen krijgen denken jullie? Of is dit het begin van het winterjassen weer.

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoi meiden!

kleinesam gefeliciteerd met je zwangerschap!

las dat vienna gevallen is arme meid!

hier gaat het super ! alleen is J al een paar avonden en nachten aan het spoken , weet de oorzaak en dat is zijn 8ste tandje die van onderen ...hij heeft er 3 onder en 4 boven en hij heeft echt last van deze

hij loopt niet meer hij rent de hele dag haha hij gaat zo hard en snel en goed! en zeg nu ook een paar woordjes
    mama als die wat nodig heeft op papa en de vis heet TIs!
    en lekke happe ectect

hier maatje 86 alles

hebben jullie de box nog staan? ik nog wel maar ben het ding zo beu!

o ik hoor hem weer..... ook slapen gaat nu moeizaam hij viel uiteindelijk vanmiddag op me schoot in slaap maar ik was bij me moeder en ik moest ze jas nog aan doen en in de auto zetten dus toen was het feest over

hij heeft nog steeds 2 flessen pap...smorgens en savonds hij komt er savonds gewoon voor nog ...hij vind het zo lekker en aangezien die geen spekkies heeft geef ik hem graag
    vind het ook nog wel een momentje van ons samen

het is echt een dreumus en een eigewijze wil
    hij klimpt op alles gaat ook overal zelf vanaf van ons bed de banken en staat soms op onze stoelen...doodeng maar gaat tot nu toe steeds goed het is een slim kereltje die eerst over iets nadenkt en dan pas doen...heel anders dan zuslief die vol zonder verstand overal in gaat haha met alle gevolgen van dien...
    god wat zat dat kind altijd onder de schrammen en blauwe plekken

oja zo schattig als die moe is en wil slapen gaat die met zijn handje zwaaien en daaa zeggen (daag!) dus idiaal haha

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dat je het jezelf uberhaupt nog afvraagt :p

Haha het werd iets beter, maar tijdelijk en niet denderend ofzo. Tenminste dat zei een weerman.. maar ach ik reken nergens meer op en heb me nu al ingesteld op herfstweer :D

Oh en ja.. lekker veel zon.. maar niet benauwd. Was heeeeerlijk daar en mooie plek om te zijn. Zodra V ouder is willen we er eens naartoe.. tenzij we dan een 2e erbij hebben dan is het weer een aantal jaar wachten....:)

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

word as zaterdag 25 graden dus laatste keer bqq denk ik ?

15. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ach die tandjes.. ja daar kunnen ze flink last van hebben. Sterkte voor de kleine en jullie! :)

Box hebben we al ff weg, ze zat er nooit meer in.

Toch die tandjes dat ie nu weer moeilijk slaapt? En sowieso hebben meer juni mama's (ik ook) onrustige kindjes 's nachts. Tenminste dat idee kreeg ik. De ene nacht gaat goed en de andere weer mis.

Ach papje kan toch wel? V krijgt nog een fles melk 's ochtends en 's avonds. Die wilt ze ook echt graag haha :D

Hahah dan lijkt V op jouw dochter. Benen vol blauwe plekken en een blauw oog :p

Ideaal hoor dat ie het zo goed aangeeft. V wrijft dan in haar ogen en knuft veel met haar knufje .. zo cute :D

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Denk het wel :p

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ bo: elke keer wanneer ik jouw ticker zie denk ik het.. hij blijft hangen op de eerste verjaardag. Of heb je dat bewust zo? :)

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hem hem toevallig aangepast

19. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Ja dat wil ik! We gaan dan uit eten om onze trouwdag te vieren (was eigenlijk een week gelden maar toen had ik slaapdienst). 25 graden zou echt fantastisch zijn.

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

was er net mee bezig haha toevallig! denk dat kind blijft maar 1

wat leuk dat V is aangesproken van welk casting bureau was ze?

ja ook schattig he met die knuffeltjes hier ook vanaf begin hetzelfde konijn als zijn zus allebei een witte
    maar die van zus is zo vreslijk vies altijd haha die is zwart en niet meer wit te krijgen bestel steeds nieuwe maar die moet ze niet..heb ik weer hoe bedoel je eigewijs....
    hij was al overreden laatst in de stad heel fris! en zij maar gillen mama me konijn!!!!!! ze rijden over hem heen!!!!
    maar goed na een redingsactie...ligt die weer heerlijk te stinken naast haar (wel gewassen altijd op 90 graden maar dat ding is helemaal verrot)

Deel Deze Pagina