Oh da's vervelend als het net een bui is als je er door moet! Manlief sms't net dat hij doornat is (werkt in de bouw) maar ze mogen niet naar huis want het klaart weer een beetje op Pas 2 keer dat je haar slapend van de auto in bed kan leggen, amai! Hier werkt dat ook niet, heeft nooit gewerkt. Dat zijn voor hem powerslaapjes dan.
Haha arme man.. volgens mij zijn het telkens buien.. dus misschien komt er over een uur weer meer. Haha ah ze is dus niet de enige. Normaal hetzelfde als bij jou.. een powernap. Soms wel irritant.. probeer haar dan ook wakker te houden als ik bijna thuis ben
Pfff het lijkt er hier toch echt op dat V minder slaap nodig heeft. Ze is sowieso al ruimte tijd over op één slaapje en nu is de duur van die slaapjes ook al minder aan het worden. Nu heeft ze ongeveer een uur of anderhalf geslapen en dit komt steeds vaker voor. Kort geleden sliep ze meestal wel twee uur ofzo. Dus ik heb weer wat minder tijd om echt goed huishouden te doen of eten voor te bereiden (met eten maken stalkt ze me ) Nog meer kindjes die minder slaap lijken nodig te hebben?
Hihi, wij doen dat ook Alleen gaat dat soms niet ook al doen we zoveel moeite De tijd van de slaapjes varieert hier heel erg. Gisteren voormiddag een kwartier , namiddag dik anderhalf uur maar hij was wakker geworden van een alarm. Dinsdag heeft hij voormiddag bijna 2u geslapen en namiddag bijna 2u... Ik kan er alleszins geen lijn meer in trekken.
hier slaapt hij meestal rond de 2uur maar soms ook 1.5 of 2.5 uur en sncahts slaapt hij nu gemiddeld 13 uur
Amai, dat zijn lange nachten! Hier is het van 20u15-20u30 tot ... ene keer is het 6u, andere keer is het 7u30. Vandaag was het 7u. Dus dat varieert wel.
Dan zal V wel echt moe zijn geweest. Ik heb een paar keer gehad dat ik Damien na het zwemmen zo van de auto het bed in kan leggen. Komt niet meer voor omdat zwemmen nu op een ander tijdstip is en Damien wat later slaapt. Hij slaapt zo'n 2 uur per dag, maar gisteren dus 3 uur overdag. Op het kdv heeft ie nog 2 slaapjes, maar die in de ochtend is tegenwoordig ook nog maar een uurtje. Hij slaapt van 19u30/20u00 tot 6 uur als ie naar het kdv moet (maar is dan nauwelijks wakker te krijgen) tot 7u00/8u00 als hij vrij is. Wat een regen he? Ik moest vandaag een bruidsreportage schieten en op buienradar zag het er voor in de middag goed uit. Nou, we hebben toch een regen gehad. Best zonde, maar toch nog wel wat foto's kunnen maken.
Lekker dat ie nog wat meer slaapt Ja het was me toch een natte dag vandaag zeg. Wel vervelend zoals bij die bruiloft. Gelukkig heb je nog wat mooie foto's kunnen maken En uh heb nog geen pb gehad Hoeft niet als je niet wilt hoor
Wie kan me helpen. Ik zoek een regenjasje voor V. Maat 80 zit denk ik ruim genoeg. In de winkels kan ik er werkelijk waar geen één vinden. Online bij Hema al uitverkocht. En wel nu iets gevonden, maar vind 31 (incl. verzenden) nog best prijzig
Zoek je een regenjasje of een poncho? Wij hebben een jip-en-janneke poncho van de hema en de halfords heeft een nijntje poncho. Misschien daar even kijken. Pb zal ik nu gaan versturen. Was even nog niets van gekomen.
meisjesregenpak - HEMA Zit wel een regenbroekje bij, maar de prijs is erg laag. Ik denk ook niet dat je kleinere maten kan vinden. Help, een aardbeving of zo hier net.
Jij zit toch niet ver van mij en ik heb niets gevoeld. Maar ja ons huis trilt ook vaak wanneer er een zware trein voorbij komt, dus ben wel wat gewend. Heb het anders dus echt niet doorgehad.
Ja ik vind 80/86 maar dan wel van een merk en duur Hema valt altijd al ruim bij V en straks verzuipt ze erin
Ik zit hier nu woezel en pip te kijken met Mare. Ze moest steeds huilen en dan heeft ze meestal pijn/koorts. Ze is nu eindelijk rustig en daarnet voelde ik de oorzaak. Minimaal 3 nieuwe tandjes/kiezen! Hopelijk gaat de pijn snel weg zijn.
Woezel en Pip helpt goed om rustig te worden he Hier is Bumba ook zo'n topper. Hopelijk zijn die vervelend tandjes er snel door, want 't is zo zielig dat ze daar van af zien. Hopelijk toch nog wat kunnen slapen vannacht? @ regenjas: Ik heb het dunner jasje nog altijd voor Ward, en dat kan wel wat tegen de regen. Nu moet ik wel zeggen dat ik regenweer ook wel probeer te vermijden om weg te gaan. Voor boodschappen te doen is dit wel goed, want die doe ik toch met de wagen. Maar een pocho lijkt me wel iets fijns voor bijv. op de fiets. Gisteren nog naar het winkelcentrum geweest in Maastricht, vlak over de grens. Wilde graag Uggs (niet de echte, maar toch mooie ) maar helaas te groot. Dus vanmiddag maar even met m'n moeder naar de stad. Bij Wibra maar wat sokken voor zoonlief ingeslagen, want een aantal zijn te klein aan't worden. Heb nu maat 86/92 genomen. Stom dat de maten pas beginnen vanaf 23. Denk bij H&M dat je wel de maten er zo klein in hebt. Hij is nu naar maat 21 aan't gaan, maar z'n schoentjes passen voorlopig nog. Ook nog een shirtje gevonden, maat 86 genomen maar precies toch wat aan de ruime kant. Beter 80 genomen, maar denk niet dat ik het ga ruilen. Vanmorgen weer 2 broeken kunnen wegleggen Hij heeft dus echt wel een groeispurtje meegemaakt. Kan ook niet anders hoe hij heeft gegeten de laatste paar weken En de broeken maat 74 van JBC (Belgische keten) beginnen ook op 't kortste te worden... Toevallig nog mama-mazzeldagen bij Prenatal in 't najaar? Want dat weet ik eigenlijk niet. Daar heb ik vorig jaar toffe dingen gevonden in 68. Maar de grotere dingen vond ik in april niet zo tof. Kan ook aan mij liggen natuurlijk. Misschien dat ik namiddag eens bij H&M ga kijken.
Dagdroom, o wat zielig. Heeft ze 's nachts nog rust kunnen vinden? Heb jij ook nog kunnen slapen? Regen: Damien gaat altijd op de fiets naar het kdv en dan moet ie soms wel door de regen. Poncho is dan ideaal, want die trek je dan over zijn hoofdje als ie al in de stoel zit. Sokken: hier ook een probleem. Damien leeft op grote voet en de babymaat 12-18 mnd past niet meer. Maar maat 23 is nog veel te groot. Ergens wel 19-21 kunnen vinden, maar die sokken zijn van zulke slechte kwaliteit dat ze afzakken. Mijn moeder heeft woensdag bij de H&M 19-21 kunnen vinden. Geen idee wanneer de mama mazzeldagen zijn. Er is nog niets op internet te lezen. Mijn zusje had het in de winkel gevraagd en die wisten het ook nog niet. Maar ook ik vind de grote maten van Prenatal zelf minder leuk dan de kleine maten. Gelukkig hebben ze er ook name-it en krijgen ze ook Lief!, dus misschien dat ik toch nog iets kan vinden.
Ik heb er van in Aken, maat 19-21 en die passen nog altijd. Die van H&M hebben allemaal nopjes onder en hij draagt die nu niet meer nu hij kan lopen. Als hij geen schoenen aan heeft, loopt hij op z'n gewone sokken of op blote voetjes (hoewel ik dat nu koud vind op de granieten vloer, als het warm is is dat lekker fris en in de winter is er vloerverwarming). Dus geen idee eigenlijk of die nog passen. Bij zeeman hier lagen wel pakjes met smallere sokjes, maar ik heb er van daar geen meegebracht.