Juni 2010 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door vinisa, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Thankx :)

Ward is voor het overige wel vrolijk en zichzelf, gelukkig! Hij heeft nu 1u20 geslapen. Niet zoveel, maar leg hem desnoods 3x slapen als hij erom vraagt.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Thankx! Hier is er volgens mij geen onweer geweest? Manlief had wel alle stekkers uitgetrokken van de tv ed, maar heb niets gehoord vannacht en toch verschillende keren op geweest.

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.692
    113
    Wat fijn dat Ward toch nog vrolijk is!

O ik heb me toch een kind: hij was net aan het eten toen mijn man belde en mijn moeder zich meldde op MSN. Drukdrukdruk dus en daar wist meneer heel goed van te profiteren: met eten gooien, uit stoel klimmen, gillen. Pfoe. Ben even streng geweest en daar schrok ie wel van.

Hij ligt nu trouwens op bed zonder huilen! Ik heb hem op zijn aankleedkussen gelegd om zijn broekje uit te doen, zijn slaapzakje aangedaan en de gordijnen niet helemaal dicht. Ook was hij nog niet in zijn ogen aan het wrijven. Welke van de 4 maatregelen de doorslaggevende is geweest, dat weet ik niet, maar ik ben in ieder geval blij met het resultaat :)

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bedoelde het niet kwaad, maar je zei dat je het slecht vond. Zei het alleen omdat je jezelf er niet schuldig of rot om moet voelen.

Ja was best heftig, maar gelukkig viel het bij ons mee. Bij mijn ouders was het een stuk heftiger (en toch dezelfde woonplaats).

Oh leuk.. echo!!! :D Zal ie vast om gelachen hebben.

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hier even een minder leuk momentje.

De kids van mijn man zijn hier en blijkbaar voelde de oudste zich niet zo goed. Overgegeven en in woonkamer (het zat echt overal). Lijkt op buikgriep :(

Wel minder want de lucht bij overgeven is besmettelijk en het kwam zelfs op mijn sokken en heb alles opgeruimd. Ben er al gevoelig voor (heb het snel te pakken als het heerst). En de laatste keer dat V het kreeg kwamen we in het ziekenhuis terecht. Dus ben er echt niet blij mee :( :(

Ga nu weer verder schoonmaken en duimen dat we allemaal de dans ontspringen.

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.692
    113
    Sabse, weet ik dat je het zo bedoelde. Ik vond je antwoord eigenlijk gewoon grappig :) Maar helaas: 5 minuten na mijn berichtje begon meneer toch te huilen :(

O wat zielig voor die kids. En wat vervelend voor jullie. Mocht je als eerste die troep opruimen (ik vind dat altijd zo vies) en ten tweede loop je straks misschien ook buikgriep op. Maar kan het niet zijn dat ze gisteren iets verkeerds gegeten hebben?

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ sabse: Oh nee, hopelijk geen buikgriep voor jullie! Ik ben er ook zo gevoelig aan als het heerst. Van de week nog mijn collega die aan mijn bureau kwam zeuren dat hij buikgriep had, maar ik heb het dit keer gelukkig niet gehad.

@ vogelinnetje: Vervelend dat hij zo'n moeite heeft met inslapen... Je kan er helaas weinig aan doen.
    Hihi, en zo profiteren van de zaak als mama bezig is :D

Zo, ik ga verder poetsen! :)

8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.692
    113
    Nijntje: nog geen bezoek dan?

Nou het inslapen ging dus supergoed! Pas na een uur ging ie huilen. Ach, het is weer een verbetering :)

9. tinis

tinis Nieuw lid

11 sep 2011
    2
    0
    0
    octo-poets
    Menen
    hey mijn naam is valerie
    mijn dochter is geboren op 12juli2010 en ze slaapt s nachts niet door en als we weggaan ook niet wij zijn wel vb naar plopsaland geweest met onze kindjes en mijn dochter heeft heel de dag wakker gebleven het was fantastich ???
    ze slaat soms ook in mijn gezicht maar ook op tafel op de grond en ze zegt dan oooo .ik zou eens proberen met haar gewent te maken aan de buggy dat ze weet dat ze daar ook in mag slapen met haar tut en beertje en na een tijdje zal ze hopelijk ook in de buggy slapen zo is dat bij ons gelukt veel succes:):):p

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gelukkig, dacht even dat je het vervelend vond wat ik zei :p Maar bedoelde er echt helemaal niets mee.. ja alleen iets positiefs :D

Nee, alleen de oudste is ziek. De jongste is in orde :p We konden mijn man z'n ex (en haar man) niet bereiken. Ze namen niet op en reageerden niet op een sms van ons. Belden ze net, maar ja dat is het tijdstip dat mijn man toch al vertrekt om ze terug te brengen. Ons maakt het niet uit, maar de oudste wilde graag naar huis. Is ook logisch als ie ziek is. Wel rot dat wij dan niemand kunnen bereiken ;) Net is mijn man met de kids vertrokken, maar net voor het wegrijden moest de oudste weer overgeven. Echt zielig dus :(

Heb de vloer schoongemaakt en twee keer met stoomreiniger erover gegaan. Heb vaak mijn handen gewassen en gedesinfecteerd. Ook V d'r handen één keer goed schoongemaakt. De vloer moest ik sowieso goed schoonmaken ivm V. Dit loopt er rond en zal eerder in aanraking komen met evt. bacteriën daar. Heb ook meteen de deurklinken schoongemaakt. Hopelijk heb ik het zo goed genoeg schoongemaakt en worden we niet ziek.

En idd het opruimen... ooohh bah en het rook zo enorm zuur. Heb wel iets voor mijn mond en neus gehouden, omdat de lucht besmettelijk is tijdens en net na overgeven. Gelukkig sliep V toen nog.

En soms ruik ik de geur nog. Maar ja we konden niet continu luchten ivm V die hem dan peert. Of ze gaat aan de steentjes zitten bij de deur en die probeert ze in d'r mond te doen ;)

11. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nou volgens mij heerst het idd. Mijn moeder is zaterdag ziek geworden, ook een buikgriep. Maar de kids hebben haar niet gezien, zijn niet in de buurt van mijn moeder of huis geweest.

Oh jee, en die collega komt dat nog gewoon werken?

Zo erg he, ik heb het een keer van een collega gekregen. Zo vervelend, want bij de één uit het zich erger dan de ander. Ik moet altijd uren achter elkaar overgeven, echt waardeloos. Dus vandaar dat ik het zo vervelend vind als het in mijn buurt heerst :p

Gelukkig heb jij die buikgriep niet gekregen.

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hoi!

Volgens mij wilde je dit posten in de juli 2010 mama's? :p

Maar hier ben je ook welkom hoor ;)

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nou ik lig al in bed. Heb nu 39 graden koorts en een vaag gevoel in mijn maag. Zo begint het altijd bij mij... helaas.

Pffff balen zeg :(

14. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Beterschap Sabse, hoe was je nacht? Hopelijk niet te ziek geworden.

15. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Nijntje: Proficiat met je man! Nog een leuke verjaardag gehad?

Mare is ons huis goed aan het verkennen, sinds ze wat meer vooruit komt. Ze is wel van de poets: bij ieder stofje/vlekje dat ze tegenkomt is het "BAH"!

Is het bij jullie ook zo donker buiten, hier lijkt het wel avond.

16. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.692
    113
    Hè Sabse, toch getroffen? :( Heb je kunnen slapen?

Mare: mooi van profiteren dat je zo'n poetsertje hebt :) Grappig. Damien is meer van de vlekken maken. die smeert het liefst zijn broodbeleg en pap over de tafel en vloer uit.

Gisteren zijn we met de trein naar Amsterdam geweest. Damien vond het heel leuk. Er is ook zoveel te zien. En in Amsterdam zelf ook. De hele tijd was hij met zijn vingertje aan het wijzen. Het was wel laat geworden: kwart over 8, maar hij heeft goed geslapen!

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bezoek was uitgenodigd om 15u en om 14u55 had ik gedaan met dweilen :p Da's als je altijd alles uitsteld he :D Maar onze hond verliest heel veel haar, dus moest ik 's morgens gepoetst hebben moest ik toch opnieuw stofzuigen. Dus dan maar op't laatste moment ;)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja hij had 's morgens 1x diarree gehad en dacht iets verkeerd gegeten te hebben. Maar overdag had hij serieus diarree gekregen. En toen kwam hij bij mij klagen dat hij zich ook nog misselijk voelde... ;) Bij ons op de dienst is de regel dat als je je 's morgens ziek voelt, dat je beter kan thuisblijven ipv te komen werken en iedereen aan te steken. Jammer dat niet iedereen zich daar aan kan/wil houden.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja van mij ook beterschap! Hoop dat je niet te ziek bent en vooral dat V het niet krijgt.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee, hier een blauwe lucht met witte wolkjes en een beetje zon...

@ vogelinnetje: Fijn dat het zo goed is meegevallen in Amsterdam! Is toch altijd even afwachten he.

Hier een rotnacht achter de rug... :( Om 0u tutje gaan geven, van 1u45 tot 3u30 ben ik met hem op geweest... Pfff, ben stikop!
    Gisterennamiddag had hij wel koorts, dus maar koortswering gegeven en voor hij ging slapen ook nog iets gegeven. Helaas heeft dat niet mogen helpen. Zat gisteren ook veel aan z'n oortjes. Als hij het vandaag nog doet, ga ik proberen vanavond naar de ha te gaan. Vanmorgen had hij wel geen koorts meer, maar voelde alweer warmer aan toen ik naar het werk vertrok. Hij hoest ook een beetje en z'n verkoudheid begint precies wat losser te komen.

Deel Deze Pagina