@ sabse: Inderdaad, gewoon aangeven als het niet gaat. En zoals cin ook zegt: ziek is ziek. Je kan beter nu goed rusten dan te vroeg terug beginnen want dan ben je nog verder van huis en dat kan de bedoeling ook niet zijn. @ cin: Misschien weer tandjes op komst met die extra poepluiers? Ik ga altijd bij Ward kijken voor wij gaan slapen en dan word ik ook nog al eens getrakteerd op poepluiers. Gelukkig 's nachts niet meer. Wil geloven dat het raar is om zo zonder Stijn weg te gaan. Hier gaat Ward 3 nachten slapen omdat wij zondagmorgen tegen 5u willen vertrekken zodat we vroeg in Parijs aankomen. Had Ward vorige week met kleren en schoenen en luier op de weegschaal gezet: 9.3 kg. Had ik dat zondag weer gedaan na een week zo veel te eten: 9.6 kg! Denk dat hij dan toch de 9 kg gepasseerd is Vandaag ook maar weer de korte broek weer uit de kast gehaald. Wat een heerlijk weer! Nu maar duimen dat het zo blijft tem dinsdag, dan hebben we geluk in parijs!
Brabbel, grappige foto's! Aan de ene kant al een heel kereltje, maar aan de andere kant nog met lekkere mollige baby armpjes. Wij hebben in ons plantsoen zo'n schotelschommel. Kan ie lekker in liggen. Sabse, neem de tijd. Doe wat je denkt dat je kunt doen, en dan een standje minder. Nijntje, wees gerust, Damien was 3 weken geleden ook nog maar 9,4 kilo.
Maak me ook niet ongerust hoor. Ben gewoon heel erg benieuwd! Zou ook niet weten hoeveel zijn curve nu aangeeft. Maar het grappige is dat als hij op de badkamer komt, gaat hij standaard op de weegschaal zitten En dan vervolgens op de knopjes duwen zodat het ding af en toe weer helemaal ontregeld is... En dan gaat hij er weer af en weer op.
Boe! Zijn de juni 2010 mama's nu wakker geschrokken?? Hier weinig te melden. V. is sinds een week of twee weer lekker aanhankelijk. Oh en de driftbuien zijn heftiger en ze heeft ze sneller (om de kleinste dingen die niet mogen al). Gezellige boel dus Het is een fase zeggen ze dan altijd he .... whahahaha
Weet iemand hoe het met meisje89 is? Is voor het laatst op 31-08 online geweest. Iemand die buiten het forum contact met haar heeft?
SCHRIKKK!!! Op woensdag zit ik nauwelijks achter de PC. Is mijn vrije dag en ga dan leuke dingen doen met Damien. Damien heeft sinds gisteren ontstoken ogen Het zit hem niet lekker. Vandaag was ie erg rustig aan het spelen en aan het einde van de middag werden zijn oogjes weer erg dik en rood. Omdat hij in het zand had lopen te spelen, hebben we hem maar in bad gedaan en toen krijg hij zijn opleving Wat een gespetter zeg. Met lopen niet echt vorderingen. Staan lijkt langzaam routine te gaan worden. Sabse, leuk he die fases? Het kinderleven is blijkbaar een en al fase. Hier ook weer een fase van niet-doorslapen. Maar kun je het wel aan, zo'n druk kind nu? Krijg je voldoende rust?
Geen idee waar Meisje is. Steeds meer gaan ons verlaten he? IK hoop wel dat ze een oplossing heeft voor Maxim (en voor zichzelf)
Ook hier was het vandaag drama omdat Stijn niet aan het laadje bij de tv mag komen. Ik heb wel een half uur 'nee Stijn, dat mag niet.' moeten zeggen en elke keer probeerde hij het weer. Vervolgens was hij boos dat het niet mocht, ging 2 min. woedend op zn buikje op de grond liggen huilen om het vervolgens weer van vooraf aan te proberen. Zucht, het schijnt er inderdaad bij te horen. Hier trouwens een mannetje wat denk nog onder de 9 kilo zit hoor! Met 14 maanden consult woog hij 8485 gram dus nog net geen 8.5 kilo haha en zoveel is hij de laatste tijd niet aangekomen. Wel leuk, sinds vandaag geeft Stijn echte kusjes! Ervoor was het wel 'happen' en later zn lippen tuiten, maar nu krijgen we complete smakzoenen op onze mond. Zelfs de poes is niet meer veilig maar die moet er niets van hebben haha.
Volgens mij is meisje ook al een poosje niet meer op fb geweest? Hoop inderdaad dat ze bezig is met een oplossing voor alles en dat ze daardoor misschien weinig tijd heeft? Maar wat Vogelinnetje zegt, we worden steeds eenzamer! Of zou de rest stiekem bij een zwanger worden/zijn clubje zitten?
Mare is over het algemeen een erg rustig meisje maar ook hier beginnen de driftbuien steeds vaker te verschijnen. Ze gaat dan ook woedend op de grond liggen huilen. Maar soms zet ze ook een andere tactiek in om iets voor elkaar te krijgen. Een pruillip en een enkele traan die langs haar wang biggelt en een super verdrietig gezicht erbij. Lastig om daar niet aan toe te geven maar het is ook zo weer over, ze is sowieso makkelijk af te leiden gelukkig. Gisteren kwam ze terug van het KDV en zat echt helemaal onder het zand. Ze speelt daar dus goed, dat was te zien. Jullie allemaal een fijne nazomerdag!
@ cin: Op fb zit ze wel nog, zie haar regelmatig online staan. Heb ze een mailtje gestuurd, maar geen reactie gehad. Denk dat ze er niet over wil praten. Ergens ook wel te begrijpen. Het laatste wat ik van haar vernomen heb was dat ze terug bij haar ouders woont met Maxim... Meer weet ik ook niet helaas.
Whaaa!!! Ik hang hier nog veel rond hoor, maar vind het zo ziellig om tegen mezelf te praten... Driftbuien heeft Ward niet echt, maar als hij zijn zin niet krijgt is het huilen met van die grote krokodillentranen. En snikken! Foei, hij kan toch zielig zijn hoor En ook als manlief hem straf of streng toespreekt, komt hij bij mij verhaal halen... Dan is het wel moeilijk soms, maar negeer hem dan altijd eventjes om hem daarna op te pakken, zeggen waarom papa boos is geweest en dan te knuffelen.
Ja het bad is hier ook ineens een extra energie. En ook z'n fles voor hij gaat slapen. Drinkt hij altijd in 2 keren, maar na de eerste keer drinken heeft hij echt herwonnen energie Wat zielig, ontstoken oogjes. Moet je dat behandelen met een zalfje ofzo? Lopen gaat wel komen. Wel super dat hij al zo gaat staan. Met Ward gisteren naar de ha gegaan. Vrijdag kwam niet uit, dus dan maar afspraak vervroegd. De longen zijn zuiver, er zit nog slijm tussen de neus en keel vast. Moet terug z'n neusje spoelen, maar ik krijg daar echt geen slijm uit. Een hoop gekrijs en geweld om het te mogen doen en dan nog geen resultaat... Moet nu, dacht ik want ga straks naar de apotheek dan weet ik het weer zeker, neusdruppels geven en een siroop die slijmoplossend werkt. Na 2 dagen zou het dan al beter moeten zijn, moet het 5 dagen geven. Heb maar met een half oor kunnen luisteren, want zoonlief was de praktijk van de dokter aan't verkennen De buisjes die gebruikt worden bij een bloedafname zijn HEEEEEEL interessant De ha was ook verbaast dat hij zo weinig ziek is. En ze was zo lief met hem, hij heeft ook niet gehuild.
Stijn is wat hetzelfde postuur als Ward he. Maar hier echt een vreetzakje de laatste weken, dus ja... Maar hij heeft ook een groeischeut gehad, dus dat zal wel allemaal wat meespelen. Kusjes zijn hier 'awa' Mondje groot open en tegen je wang. Af en toe likt hij je ook nog eventjes Ene keer wilt hij ze niet geven, andere keer is hij zo gul dat hij je er een stuk of 10 geeft En zoals bij jullie heeft hier de hond ook al kusjes gekregen. Lekker, vooral omdat woeffer zoveel haar verliest het hele jaar door. Hij heeft erna wel wat water gedronken, denk om alles eens door te spoelen
Ward heeft dit weekend zand ontdekt. Eerst zaterdag op de kinderboerderij en daarna zondag in de speeltuin. Hij wist niet goed hoe en wat en liet het door z'n handjes glijden, heeft ook eens geproefd Ach, zo leren ze het he. @ driftbuien: In oei ik groei staat ook dat er een sprongetje is rond 15m. Collega heeft nu m'n boek, hoop dat ik hem terug heb voor ik in verlof ga (straks toch maar een smsje sturen...). Dus dat kan ook wel dat het daar wat mee te maken heeft. Ward heeft een maand of 2-3 geleden ook zo'n periode gehad en toen dat door was, wist hij ook al beter wat 'nee' betekende. Ik volg het boek niet als een heilige maar zo'n dingen vind ik er dan wel weer interessant in. Zo, nu heb ik nog een heel monoloog gehouden
Groot gelijk hoor.. was ook heerlijk weer! Ontstoken ogen zijn zo zielig.. hopelijk is dat weer snel weg! Leuk hoor dat ie steeds meer staat. Ach ja lopen komt vanzelf en staan is ook super leuk voor hem denk ik Haha oh dat niet doorslapen.. we lijken er eindelijk doorheen te zijn. Ze sliep de afgelopen 3-4 weken niet meer door.. elke nacht wakker en soms twee keer. Nu sinds een aantal dagen gaat het weer goed. Dus hopelijk is die fase bij jou ook snel voorbij! Nou ja het gaat redelijk. Is natuurlijk erg vermoeiend en ze is soms de hele dag echt alleen maar aan het uitdagen. En de driftbuiten ben ik wel gewend, maar nu ze nog heftiger zijn kan het me soms wel best irriteren. Ze gilt erbij en als ik het negeer gaat het niet meer over na een halve minuut tot minuut. Duurt nu echt langer. En echt om werkelijk alles kan ze wel boos worden. Als mijn "prinses" haar zin niet krijgt of het gaat niet zoals zij wilt.. nou berg je dan maar. Dus is pittig.. vaak komt mijn moeder wel helpen als ik me rot voel. Nu is ze alleen bij mijn zus helpen schoonmaken in het nieuwe huis en dus ben ik weer ff alleen met mijn boefje En laat ze nu natuurlijk weer niet willen slapen (denk ook door de herrie van de bouw) en vanmiddag moet ik naar de arts in het ziekenhuis en moet ze mee. Als ze dan niet geslapen heeft zal dat ook niet soepel verlopen. Dus ik duim dat ze zo toch in slaap valt
Oh nou hopelijk verklaart dat het heftiger worden van die driftbuien. Ik weet dat de driftbuien bij V. geen fase zijn.. dan heeft ze die fase al vanaf 7 maanden ofzo Ze is gewoon een driftkop.. maar ppfff dat het nog erger is geworden baal ik wel van Soms kan ze wel 15 keer een driftbui krijgen (of meer haha) dan ben je dat aan het einde van de dag wel zat Het is vooral irritant, omdat ik het vaak al zie aankomen hahaha .. dan denk ik wel eens "oh nee he.. pfff gaan we weer". Hahah ach lekker kletsen hoor.. houdt het hier levendig!
Ik duim mee dat ze in slaap valt! Hoop dat er voor jou ook stilaan een oplossing komt voor je pijn. Jij hebt echt een heel pittige meid he. Heeft ze op het kdv ook van die driftbuien? Daar hebben wij eigenlijk geen klagen over. Zoals ik al schreef tranen met tuiten huilen, maar heeft zich (tot nu toe) nog geen enkele keer op de grond gegooid ofzo. Soms als ik hem oppak, knijpt en wilt hij slaan maar daar reageren we wel heel deftig op want dat laat ik niet toe. En meestal schrikt hij ook wel van onze reactie en ziet hij dat we het menen.