Hier is Stijn al ietsje minder hangerig, gaat dus de goede kant op! Muggen hebben we hier gelukkig geen last van. Zo'n muggenstekker heb ik ook ooit gehad, als mens zijnde zou je hem niet horen, nou dan ben ik onmenselijk want ik ergerde me rot aan die piep/zoemtoon en het hielp helemaal niet tegen muggen. Las laatst ergens dat je het beste in een babyslaapkamer gewoon een citroenboompje neer kunt zetten, dat werkt het beste en is ook niet schadelijk voor de baby.
Gelukkig! Hier eentje die ik toch maar in bed heb gelegd. Niets was nog goed, wilde z'n fruit niet en ik hoor nog niets... Denk dat hij dan toch moe was.
Cin: als ik op google citroenboompje tik dan krijg je er waar ook echt citroenen aangroeien, kan dat? Dacht eerder dat je bedoelde dat het de geur van citroen zou afgeven maar niet dus haha
Hahaha, neen dat is het niet Zoek eens op citronella Dat zijn gewoon groene struikjes maar als je er bijv. met je hand erdoor gaat, ruikt het helemaal naar zo citronellakaarsjes.
Ik denk dat het die planten moeten zijn die Nijntje bedoeld. Maar wie weet werkt een echte citroen boom ook wel! Wel zielig al die vermoeide en zieke kindjes. Hier heeft Stijn geen koorts meer, is weer levendig maar zit nog wel onder de uitslag. Ik kijk even hoe hij morgen ochtend is als hij weer koortsvrij is en levendig doe ik hem naar het kdv, maar heb eigenlijk geen idee of hij wel mag met die uitslag haha. En anders hebben ze pech op mn werk, mn mannetje kan moeilijk alleen thuis blijven.
Die plantjes zijn volgens mij citroenmelisse. Bij het tuincentrum staan ze bij de kruiden. Fijn dat Stijn zich weer wat beter voelt! Damien voelde weer warm aan, maar ik wilde hem niet lastig vallen met de thermometer. Hij is wel wat jengelig geweest vandaag, maar was totaal niet veeleisend. Gewoon dezelfde Damien als anders, maar dan met een ander geluidje. Avondeten ging wat moeilijker, dus kwam de Olvarit uit de kast. Morgen brengen we hem gewoon naar het kdv en vertellen niet van de verhoging. Anders ben ik bang dat ze hem continu tempen en dat een van ons hem eerder moet gaan ophalen. Hij is niemand tot last, dus laat hem maar lekker spelen. Hij heeft een rustig weekend gehad, dus hij kan weer iets hebben. Bo, leuk tentje + inhoud
Ook hier een grieperig kindje bah zo sneu, overal zit snot arm gozertje. Ligt volgens mij echt aan het weer. En bij Jimmy komen ook nog eens de 2 hoektandjes door, zijn billetjes zijn ontveld, als ik het insmeer met sudo smeer ik het er ook zo weer af ook. Boven heeft hij er nu dan 6 en onder 2 Bo, wat een leuke foto
Beterschap voor alle zieke en grieperige kleintjes hier! Hopelijk ontspringen wij de dans hier wat betreft ziek zijn enzo.
Au au, heb al medelijden als ik er nog maar aan denk! Hier ook eentje met veel luieruitslag bij doorkomende tandjes. Heb nu een andere zalf, zal eens kijken hoe die heet. Is een hele vette zalf en helpt Ward veel beter dan die sudo. Maar weet niet of ze in NL te krijgen is. @ vogelinnetje: Nee, zou het ook niet zeggen van de verhoging. Als hij een beetje uit z'n doen is, is dat nog normaal eigenlijk. Wij hebben ook al eens een slechte dag he. @ cin: Hier is de regel dat ze niet naar de opvang mogen als ze besmettelijk zijn, en volgens mij is die uitslag toch niet besmettelijk. Laat hem maar gewoon gaan Ward heeft namiddag nog 1,5u geslapen. Fruit lukte niet zo goed, maar de frietjes daarentegen! En dan heeft hij zonet voor het slapengaan nog een fles van 210cc+7sch helemaal leeg gedronken! De tut alleen in bed werkt ook goed, hij heeft er niet om gezeurd.
En oh ja.. het was me een dag. Ze heeft twee klappen in haar gezicht gehad (met de platte hand).. en nog wel door haar neefje van twee en een half. Ze keek daarna erg verbijsterd en na een halve minuut begon ze te huilen. Arme meid ook. Haar neefje vond het maar niets dat zij ook bij opa en oma kwam spelen (lees: hij moest speelgoed delen). Ach ja mijn zus sprak hem er streng op aan.. en kinderen halen wel eens zoiets uit. Heb haar goed getroost en toen was het weer goed. Zat haar sowieso niet mee.. even daarvoor zat mijn zwager mij te klieren en we begonnen te stoeien.. nou ze keek ernaar met grote ogen en een open mond.. en na ongeveer een halve minuut of langer (nadat we gestopt waren, duurde maar een minuut ofzo) begon ze alsnog te huilen. Dus niet haar dagje wat dat betreft.
Ja Met foto's is nu aangetoond dat ik in beide voeten hielspoor heb. Maar dat zat er ook dik in. Ik loop inmiddels al een jaar met deze pijn, dus het gaat nu al helemaal niet makkelijk meer weg. De huisarts gaf aan dat het moeilijk te behandelen is. Vorige week bij podotherapeut geweest (op advies huisarts om weer naar mijn voeten en huidige steunzolen te laten kijken). Ze bleef maar zeggen hoe erg het al is.. ze hoefde maar zachte druk aan te brengen en ik verging van de pijn. Ze voelt er ook een ontsteking, die volgens haar door de hielspoor komt. Ik had in ieder geval geen ontsteking die de pijn veroorzaakte, daar heeft ze nog naar gekeken. Ze maakt nu nieuwe steunzolen (krijg ze aankomende dinsdag), maar ze gaf aan dat echte klachtenvermindering waarschijnlijk pas na een jaar of langer merkbaar zal zijn. Het is nu eenmaal al best erg bij mij, dus een snel herstel mag ik niet meer verwachten. Verder heeft ze gezegd dat ik met de huisarts verder moet kijken naar verdere behandelingen, omdat de pijn inmiddels heel erg is en omdat ze zelf wel verbaasd was over hoe erg het was. De huisarts heeft mij nu eerst pijnstillers/ontstekingsremmers voorgeschreven in de hoop de ontsteking wat te verminderen en natuurlijk de hoop dat ik wat minder pijn daardoor zal hebben. In de bijsluiter staat dat de pijnstilling na 2 uur hoort te werken en voor een aantal uur, maar ik voel geen verschil. Ik slik twee pillen op een dag. Ik blijf ze nu slikken in de hoop dat de ontsteking er wel minder door word Daarna komen de opties als injecties/shockwave therapie, spalken, etc. Maar ja nog is het geen garantie.. lees veel over dat het niets uitmaakte. Ik moet rust nemen, maar ja.. met werk en gezin is dat gewoon erg lastig. Ik probeer zo min mogelijk te doen, maar echt rust kan ik niet nemen. Dus ik baal als een stekker, de pijn beheerst mijn leven en dat is echt niet leuk :x *lang verhaal, maar wel duidelijk toch? *
Oei hielspoor... Dat moet idd erg pijnlijk zijn! M'n mama heeft dat een paar jaar geleden ook gehad, was er wel vroeg bij maar die voelt dat met momenten nog altijd. En daar is ook niets aan te doen volgens haar ha... Oh meid, hoop echt voor je dat je eens op een dag kan zeggen dat je pijnvrij bent. Want zoals je zegt: rusten met een gezin en werk is bijzonder moeilijk. Wat jammer dat V haar dagje niet had. Maar dat hebben ze allemaal wel eens he... Hoe is het verder met der? Nog altijd even pittig of is het al wat afgezwakt?
Klopt idd erg vervelend, vooral in beide voeten Hoop het ook, maar ik denk maar realistisch anders valt het tegen. Hahaha nog altijd even pittig! Zit erin om nooit meer weg te gaan denk ik Ach ja, vind het ook wel leuk hoor zo'n pittige dame. Wel vermoeiend, maar geniet er volop van. En ze heeft het niet van een vreemde, dus we kunnen haar wel aan Denk niet dat het nog zal afzwakken. We proberen het wel wat te beperken.. wanneer ze stout is enzo. Ze moet geen diva/koningin worden hier
@ nijntje: wat ben je trouwens nog laat op. Kan je niet slapen? Hoe is het met jouw kleine mannetje? Ik ga zo slapen, heb net nog wat thuis gewerkt en nu ben ik moe!
Ja was nog laat op. Was aan zo'n melige romantische film beland... En nu dat ik van Ward de kans krijg om uit te slapen, kan ik eens wat later opblijven, 't is toch nog verlof Trouwens, gisteren om 21u Ward in bed gelegd en hoorde net een geluidje op de babyfoon maar 't is weer stil. Echt gek, zo lang heeft hij al heel lang niet meer geslapen. Vannacht wel een paar keren eruit geweest maar even speen geven en het is goed. Weer even bij mij moeten leggen, maar dat gaan we hem deze week ook weer opnieuw afleren. Hier alles goed. Moeten hem erg intomen met de hond, maar hij vindt het allemaal geweldig... Begint nu ook stilaan te weten wat mag en niet, begint 'nee' te begrijpen (niet altijd, maar het begint) en is dolgraag buiten. Gisteren nog een avondwandeling gaan doen, toen eindelijk de zon zich liet zien, en hij heeft een heel stuk gewoon meegestapt. En door de plassen lopen vinden ze toch allemaal leuk he Als je weet van wie ze het pittige heeft, dat doet ook al veel he Ik vind het soms heel confronterend om m'n eigen karaktertrekken bij m'n kleine man te zien...