Juni 2010 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door vinisa, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Oh ja, ik zit eindelijk op fb. pb-tje en ik vertel je wie ik ben....

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dan heeft Ward ook soms last van driftbuien want dat doet hij ook... ;) Zo lang hij er in blijft, is er niets aan de hand, maar als hij er eenmaal uit is geweest...
    Maar ik trek me daar niets van aan. Even met hem rondrijden en geen aandacht aan geven en hij is al stil ;)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh super!! :D

@ sabse: Ging V niet een dagje (of misschien meer, ben het vergeten) naar het kdv? Misschien haar daar naartoe laten gaan, huishouden maar eens laten liggen en een dagje echt rust nemen.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ cin: Ja 3 weken nog lopen is lang vind ik... Maar de dr zal het wel weten wat hij doet zeker? Hopelijk helpen de middeltjes vlug en gaat de pijn al wat weg.

Lukte het om bbq te eten? ;)

Ik heb een tijdje geleden naar de tandarts voor Ward gebeld omdat hij met vallen een stukje van z'n tandje kwijt is geraakt. Hoekje af. Ze zei dat ze de eerste 3j niet op controle moeten omdat ze anders een traumatische ervaring oplopen... Maar heb een hele goeie tandarts en vraag wel elke keer of ik moet langskomen met zoonlief. Ga zelf gemiddeld 2x per jaar, niet zo'n beste tanden ondanks goed poetsen... ;)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik vroeg me al af wanneer het zou gebeuren :D

Zo meiden, ik ga slapen. Morgen drukke dag. Voormiddag boodschappen en daarna hoop ik dat zoonlief wat wil slapen, zodat ik de koffers kan pakken en nog wat huishouden. Na z'n groenten gaan we naar de schoenwinkel omdat hij sinds woensdag zo raar met z'n rechtervoetje loopt. Ene keer naar buiten, andere keer op z'n tenen... Teentjes waren niet echt rood toen ik de schoenen uitdeed, maar gaan voor de zekerheid voetjes laten meten en indien nodig grotere kopen. En dan woeffer en zoonlief op logement brengen. Probeer nog eens te komen piepen morgen ;)

Trusten!

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ha meiden ben er ook weer eens...lees altijd ff snel alles bij dus ben er wel hoor!

oja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! ...ik moest nog ff schrikken.......

hier heeft die zang al in het voorjaar ontdekt net als veel andere dingen doordat die een oudere zus heeft die alles al zowat heeft , dus dat is wel grappig om te zien hoe hij met alles van haar speelt , met dingen die ik anders als hij alleen was nog lang niet had aageschaft

dirftbuien ,,ja laat ik zo zeggen hij weet gewoon heel goed wat die wel en niet wilt....en als die het niet wilt dan verstijft dat hele lijfje en is het ff een riedel maar ik geef er geen aandacht aan en dan is het binnen no time over....nog wel......

dochterlief vond alles altijd goed als baby leker tutten enzo kon altijd de nagels normaal doen maar bij J dus echt niet
    oren schoonmaken neus schoonmaken ogen handen voeten nagels...drama!!!!

verders gaat het heel goed hele dag gefiets en hij vond het heerlijk hij eet echt alles wat los en vast zit...is dat normaal of kan het een sprong zijn , snap niet waar die het laat in dat lichaampje van hem de hele dag door , je hoort me niet klagen in tegendeel zelf !

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

trouwens kan iemand een update geven wat is er met meisje aan dde hand dan is ze van de man af?
    pfff heftig hoor!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja... Ze is op de bank geweest om het huis op haar naam te laten zetten (alle ja, de lening ook) maar dat ging niet met haar loon omdat je maar 1/3 van je loon aan de lening mag geven om nog te kunnen leven. En nu woont ze terug bij haar ouders met Maxim. Da's het laatste wat ik van haar gehoord heb, maar is ondertussen ook alweer meer dan een week geleden...

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hihihi :D

Hier ook nog steeds een vreetzakje hoor. Ging gisteren z'n pyjama met korte mouw aan doen, kreeg het niet aan! Te klein! ;) Niet normaal hoe die gegroeid is de laatste tijd.

Zoonlief heeft zich verslapen vandaag: 7u56 werd hij pas wakker!! :D Hoorde hem tegen 6u al pruttelen maar weende niet dus maar gelaten. Zalig!! ;)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Schoenen zijn gekocht. Terug maat 20 :p Die wat hij had, vielen een maat kleiner dan ze aangaven. Dus opnieuw voetjes gemeten en ze waren idd te klein. Nu heeft hij dus opnieuw maat 20 maar de normale maat ;) Je moet maar kunnen volgen :D Heeft zich voorbeeldig gedragen in de winkel!

En voor de rest *zwaai zwaai* tot dinsdag!! Zoonlief is al bij m'n ouders, woeffer zit bij de tante en wij zijn zo goed als klaar om morgen voor dag en dauw (4u30 :$) naar Parijs te vertrekken.

11. Paddington

Paddington Niet meer actief

Veel plezier in Parijs geniet er lekker van met ze 2e

Me ventje is weer koorts vrij gelukkig gistermiddag had hij 40.2 maar gisteravond was het weer weg wat is het warm he bah van mij mag het wat koeler worden

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Veel plezier!!

13. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.692
    113
    Veel plezier in Parijs!

Bo, erg he? Hebben we warm weer is het weer te warm. Vind ik ook hoor. Bij ons aan de voorkant is het gelukkig heerlijk koel. Daar hebben we ook een plantsoen waar Damien lekker in de koelte kan spelen.

Gisteren op kraambezoek in Groningen geweest. 2 uur enkele reis! Gelukkig heeft Damien heen en terug geslapen. Ze hebben daar al een zoontje van ruim 2 en daar heeft ie heerlijk mee gespeeld. Vooral de glijbaan was daar geliefd. Daar klom hij dus zo op en ging zitten om te glijen. We waren pas m 9 uur thuis en hij wilde heel graag zijn eigen bedje in. Nacht tot half 1 was helaas wat onrustig, maar gelukkig heeft ie geslapen tot half 9.

14. Paddington

Wat rustig is het hier vanmiddag heb ik me laatste echo ben benieuwd hoe gegroeid het is het is in ieder geval een kleine druktemakker en krijg tehoren of het echt een meisje is

15. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Inderdaad!

Maar ik reageer ook minder, komt door alle drukte hier.. ben erg moe :)

Hoe laat heb je de echo?

En jeetje zie nu dat je alweer 28 weken bent.. wat gaat het snel zeg :$

Het was al redelijk zeker dat het een meisje is, toch?

Nou veel plezier bij de echo!! :D

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Zo voor het eerst tijd voor mezelf vandaag :)

V. slaapt net, haar ochtendslaapje is verplaatst naar de middag (begin van de middag). Ook korter (vaak maar een uurtje).

Dus.... ik ga snel eten voor vanavond voorbereiden en nog wat huishouden doen voor het uurtje weer voorbij is ;)

17. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.692
    113
    Brabbel, leuk een echo! Wel jammer dat het je laatste is.

Rustig: in het weekend heb ik het vaak druk met andere dingen. Forummen gaat tussendoor op het werk makkelijker ;)

Sabse, slaapt V nog maar een uurtje per dag? Goh, ik hoop dat ze dat nog lang lbijft doen. Ik ken nl ook een kind dat bij 1,5 jaar overdag helemaal niet meer sliep.

Gisteren Damien maar na 3 uur slaap wakker gemaakt, want we wilden nog gaan wandelen in het bos. We konden de route niet vinden en zijn daarom maar op de zandverstuiving gebleven. Ook leuk. Alleen aten we pas om 7 uur en dat vond Damien toch te laat. We hadden hem al een soepstengel gegeven. Ik had het vermoeden dat ie al bij al toch te veel gegeten had toen hij een deel van zijn eten zomaar weer uitspuugde. Hij had er geen last van iig. Na het eten direct naar bed en helemaal niet meer gehoord, zelfs geen gebrabbel.

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik forum juist zelden op werk haha.

Dit is alweer mijn tweede week thuis (de laatste ook). Maar heb nog minder gereageerd dan normaal, had best veel afspraken gepland staan (al lange tijd) en deze week ook nog wat. Vanaf volgende week minder, maar dan werk ik weer haha ;)

Vaak slaapt ze nog maar een uur en soms langer. Toevallig vandaag langer.. ze slaapt nu nog. Wel tussendoor twee keer wakker geworden om weer in slaap te vallen. Zal dan trouwens wel een late avond voor haar worden. Gisteren sliep ze van 3-4 en toen was ze pas half 9 weer wat moe haha :p Dus dat beloofd wat voor vanavond.

Vrees trouwens ook dat ze relatief snel van haar slaapje overdag af zal zijn. 8 van de 10 keer slaapt ze hooguit een uur en daar heeft ze dan genoeg aan.

Haha dan zal ie wel moe zijn geweest. Is hij niet chagrijnig wanneer je hem wakker maakt? Wanneer V. nog slaapt en we weg moeten (ze slaapt dan altijd net anders die dagen.. hoe goed ik het ook probeer te plannen) dan is ze echt ff uit d'r hum omdat ik haar heb wakker gemaakt. Kan goed een half uur duren voordat ze dan weer aanspreekbaar is :p;)

19. Paddington

De echo was goed het is echt een meisje ze deden ook nog even een 3d beeld ze lijkt wel op deacen als je het ziet nog even geduld en we weten het hoe ze er uit ziet kan niet snel genoeg gaan

20. Paddington

dit is een foto van de echo

Deel Deze Pagina