Het zijn pientere kereltjes hoor, we onderschatten ze een beetje denk ik Hier dus hetzelfde. Nu kan hij de voorraadkast open doen, komt hij af met: potjes fruitpap, pudding, fristi, chocolade vlokken. Alles wat hij al eens gegeten heeft en kent, de rest laat hij voorlopig nog staan. Denk wel dat je de zomerkleding kan opruimen Hier ook een body met lange mouwen aangedaan en een gewone t-shirt. En met die wind buiten is een jasje ook wel aangeraden. Was me vanmorgen nog aan't afvragen vanaf wanneer ik zijn winterjas zou kunnen aandoen... Want zondag geven ze 13° hoorde ik, brrr! Blij dat ik Ugg's (niet de echte maar ze lijken erop ) gekocht heb! En zeggen dat we in Parijs eergisteren aan't bakken waren met temperaturen van bijna 30°!
Arme Stijn! Misschien ook nog ergens tandjes op komst? Hier is de hoestsiroop gedaan, maar hij hoest nog een beetje, niet meer zo fel. Morgen wordt hij toch weer door de ka van K&G nagekeken, maar denk dat het zo mag blijven. Zo, nu protesteert zoonlief dus ga maar eens kijken. moeten over een uurtje bij de oogarts zijn om te controleren of hij een lui oogje heeft.
Ah dat moet ik onthouden! Ik dacht wel dat zoiets bestond want met dat peertje kreeg ik het laatste van de verkoudheid ook niet weg bij Ward. Dus gewoon bij Etos of Kruidvat? Hier zullen ze dat wel niet hebben bij Kruidvat, maar ga vrijdag even naar Maastricht met m'n collega ga ik gelijk kijken dan heb ik het alvast in huis.
Yep, maar na een paar dagen ging dat beter. Dan is het precies of ze zijn het wat gewoon. Hoe is het meegevallen met de moedervlek? Nu moet ik echt gaan, rest lees ik nog bij Het protest wordt te heftig
Zo, dit was me een dagje: Damien zat niet goed in zijn velletje: wat een gezeur echt de hele dag door. Neus afvegen gaat hier best goed. Mond schoonmaken na het eten is wat lastiger, maar we maken een spelletje ervan: hij mag ook onze monden schoonpoetsen met het doekje. Vindt ie leuk. We zitten alleen met nagels knippen. Dat is echt niet zijn hobby, maar moet toch gebeuren. Elke keer doe ik er maar 2 of 3, maar dan is nagel nr 1 alweer lang voordat ik met nr 10 klaar ben. Teennagels heb ik vreemd genoeg nog noit hoeven te knippen.
Krijg volgens mij geen echo meer ik moet in het ziekenhuis bevallen want heb bij deacen een keizersnee gehad
Hier nog elke dag een fles van 200cc voor het slapen gaan. Soms is die helemaal op, maar er blijft soms ook al wat over. hangt er wat van af hoeveel hij met ons heeft meegegeten. Zag de video van Mare met Bumba, hoe schattig! Bij de oogarts was alles ok. Nog geen lui oogje. Moeten het nu in de gaten houden, als het wegdraait als hij naar ons kijkt moeten we onmiddellijk terug. anders binnen een half jaar op controle. Hij was er flink, de knopjes met lampjes waren natuurlijk erg interessant!
Niet veel. We hadden prachtig weer, dus hebben daar van genoten. En hebben op die manier ook een heel andere kant van Parijs gezien met de kleine straatjes te maken
Oh super, dan zal hij binnenkort bij jullie ook wel zijn stapjes gaan zetten. Anders moet je eens bij de deur ofzo gaan staan op het kdv dat hij jullie niet ziet? Hihihi, wat een kereltje, zomaar uit z'n buggy klimmen!
Jeetje zeg, als ze zo'n dingen suggeren, kan geloven dat je echt boos bent!! Heb je nog kunnen navragen vandaag? Hier staat Ward trouwens ook altijd vol blauwe plekken. Dat is toch ook normaal als ze leren lopen en volop aan't klimmen zijn ed...
Ik laat m'n mama z'n nageltjes knippen omdat ik het zelf niet durf Maar bij ward gaat dat heel goed. Hij laat het heel goed doen en blijft mooi zitten. Van z'n tenen alleen de dikke teen. Die nagel is al eens een keertje omgeplooid geweest...
En weet je of je nu ook een keizersnee moet of mag je toch gewoon bevallen? Ben je al los gegaan met roze shoppen?
Ze kijken met 37 weken of ik gewoon mag bevallen want er was geen reden waarom het niet lukte bij deacen dus we zien wel
Nog eventjes geduld dus Eigenlijk wel spannend, want als ze beslist om later te komen, zit je een jaar verder
Hier is nagels knippen ook geen hobby van Mare. Vaak lukt het mij ook niet om ze alle tien te knippen, al gaat het de laatste tijd wel iets beter. En haar teennagels heb ik nu twee keer geknipt, die groeien hier ook bijna niet.
Voormiddag bij K&G geweest: 78 cm en 9,150 kg. Z'n gewicht is gestegen van net boven P3 tot net onder P10. Dus bijna terug op de curve van z'n geboorte Z'n lengte zit hij nog steeds op dezelfde curve (P25) dus ik mocht hem gerust nog meer eten geven zodat hij met gewicht ook op P 25 zat! Nou, hij eet nu al zo goed dus ga hem echt niet doen overeten, want dat werkt averechts. Was zo'n jonge verpleegster, had die andere eigenlijk liever... De prikjes heeft hij ook maar eventjes gehuild. Koekje bood onmiddellijk troost Had ook even nagevraagd ivm z'n hoesten en nu z'n billetjes openliggen. Verdict: dikke kiezen op komst! DAcht het wel omdat hij zo op z'n handjes en vingers weer bijt, maar omdat hij eigenlijk niet kwijlt en ik niets voel. Blijkbaar zijn de symptomen dan veel erger dan bij de andere tandjes. En het hoesten is het speeksel dat hij 's avonds in bed niet weggeslikt krijgt omdat het meer is door de komende tandjes. Maar daar kunnen bacteriën in kweken en verkoudheden veroorzaken, maar dat is niet noodzakelijk het geval zei de dokter. Volgende afspraak in juni 2012! En spuitjes pas terug op het eerste leerjaar, gelukkig maar.
@ nijntje: kiezen kunnen veel veroorzaken. Fijn dat je de oorzaak weet. Hier net weer twee kiezen door. @ wie het vroeg. Heb het bij die man van het gesprek nagevraagd en hij vroeg het idd omdat ze daar ook aan dachten.
Nijntje, fijn dat je weet waar het hoesten vandaan komt. En Ward heeft al bijna heel zijn melkgebit he? Damien heeft nog geen 1 kies. En moet ie nog meer eten? Pfoe. Damien eet de laatste tijd weer wat minder. Overdag wel 2 boterhammen (maar korstjes laat ie bijna allemaal staan haha), maar 's avonds eet ie echt niet meer 200 g. Als ie genoeg heeft, schuift ie zijn bord naar achteren. Sabse, en wat heb jij toen gezegd: dat je het niet waardeerde dat ze je vals beschuldigde? Ik snap wel dat ze alert moeten zijn, maar ze hadden ook eerst kunnen vragen hoe het kwam.