Hier werden de slaapjes langer toen hij net kon kruipen en lopen, omdat ze dan zoveel energie verbruiken met hun nieuwe kunnen. Dus wie weet? Fijn dat het kruipen haar goed bevalt! Moet je nog naar de fysio met haar?
Normaal gesproken iedere vrijdag, maar nu een maandje niet omdat de fysio met vakantie is. En het is niet zo dringend om naar een vervanger te gaan. Hoe is het met Ward, geen last meer van de spuitjes gekregen?
Ah da's al een heel goed teken dat jullie dan niet naar de vervanger moeten. Toont toch aan dat de oefeningen al goed hun werk hebben gedaan. Fijn zo!! Hij heeft nog zowat zeurderige momenten, maar denk dat dat eerder ook van vermoeidheid is. Wilde namiddag niet veel slapen zei m'n man. Bij m'n ouders ging het hem niet, maar manlief had thuis Bumba opgezet... En dat helpt altijd Na een paar dagen iets minder te eten, eet hij nu terug erg goed. Denk dus dat het ergste door is. Hou wel nog even in het achterhoofd dat hij 10-12 dagen na de spuitjes nog last kan krijgen. Maar denk dat de kans klein is, vermits hij op de andere ook niet gereageerd heeft.
Dagdroom, fijn dat Mare wat langer sliep! Vind het zelf ook altijd erg prettig om 's middags even wat tijd voor mezelf te hebben. Kan ik even snel wat in het huis doen als dat met Stijn erbij niet is gelukt of gewoon even lekker een momentje voor mezelf hebben. Hopelijk blijft Mare voortaan ook wat langer pitten! Nijntje, Bumba is hier ook vaak redder in nood! Wat stemmen betreft, ze zouden er snel op terug komen, nou niets meer gehoord. Hoop dat ik morgen bericht van ze krijg en ik ga het ook morgen op mn werk proberen, kijken of het daar wel lukt. Super lief in elk geval dat jullie willen stemmen!
Wat heeft Bumba dat wij niet hebben? Da's graag gedaan hoor. Daarvoor zijn we een clubje he Je laat maar weten of het al lukt.
Nou het eindelijk gelukt! Als jullie willen stemmen op Mijn Bofkontje - | Bofkontje van het jaar verkiezing | Wie word het bofkontje van het jaar 2011? dan ben ik jullie erg dankbaar! En Stijn waarschijnlijk ook Trouwens Nijntje, jij al bedankt he?!
ik heb gestemd op je mannetje ben gister bij de dokter geweest en ik heb galbulten hoe ik er aan kom geen idee maar heb pilletjes gehad en die werken gelukkig al werd gek van de jeuk
sommige mensen hebben wel heel veel stemmen al 3356 daar kan niemand meer tegen op toch mag je een keer stemmen of een x per dag?
Cin, o vindt hij zijn loopwagentje ook niet leuk? Hier maakt dat ding overuren. Nijntje, we zijn al maanden bezig met alle trucjes om hem te laten lopen, maar meneer trapt er niet in Tihany, nou Matiz weet dus heel goed wat hij wil hebben van Sinterklaas En is je huis schoon geworden ? Middagslaapje: vandaag 3 uur!!! Maar dan heeft ie wel gezwommen. Vandaag ook Bumba op de pc opgezet. Als die kindjes gaan klappen, dan doet Damien zijn handjes de lucht in. Helemaal blij is ie dan. Ben erachter gekomen waarom Damien soms zo zeurt: volgens mij heeft hij dan ontzettende honger. Gisteren na het kdv ook: zeurderig huilen. Meneer heeft 1 hap op en is tevreden. Hij at zo goed, dat ik zelfs een tweede keer voor hem moest opscheppen. En... Damien loopt!!! Eindelijk!!! In het zwembad ging een knopje om toen hij zijn zwemvleugeltjes ineens vertrouwde. Thuis heeft ie voor korte afstanden meer gelopen dan gekropen. Wel grappig: hij loopt als een krab: enigzins zijwaarts. Het is nog meer schuiven, maar hij heeft er weer een dimensie bij.
Heb vanop m'n werk gestemd en nu ook maar eventjes van thuis Maar als ik stem komt er 1 bij en onmiddellijk erna staat de teller terug op hoe hij stond? Graag gedaan!
Nooit van gehoord! Gelukkig werken de pilletjes al want jeuk is iets vervelends he. Vind het zelfs nog vervelenders dan pijn hebben. Zou het binnen een paar dagen dan over moeten gaan? Heb ook al gezien dat sommige kindjes zoveel stemmen hebben. Maar wat die kunnen, kan Stijn ook!
Goed zo Damien!! Dat zeuren als ze hongerig zijn herken ik, heeft Mare ook vaak als ze van he KDV komt. Vandaag dan ook super veel gegeten, ik had een zuurkool ovenschotel gemaakt en die ging er goed in.
Whaaaa!!!!! Super!!!!! Hier heeft hij een week van de ene persoon naar de andere gestapt en na een week was hij vertrokken om het hele huis te verkennen Dus hij is vertrokken, zoveel is zeker! Dat van die honger, dat heb ik maandag hier ook gehad. Hij was niet uitgeslapen en zeurderig. Na een kwartier, werd zowat gek, vroeg ik of hij z'n bed in wilde en hij zei ja. Hij is een kwartier stil geweest en toen hoorde ik hem goedgezind. Eenmaal beneden terug zeuren, totdat hij 5 min later z'n avondeten met ons kreeg... De nachten zijn weer een kleine ramp aan't worden Vannacht elk uur van de klok gezien en vanmorgen al om 5u30 wakker. Nu ben ik ook al een keer naar boven kunnen gaan. Maar ja, da's nu ff doorbijten en hopen dat die 4 kiezen ook snel achter elkaar gaan komen.
Brabbel, balen van die galbulten! Waarschijnlijk komt dat door je zwangerschap, leve de hormonen! Blij dat de pilletjes werken, hopelijk ben je er snel weer vanaf! Wat goed van Damien dat hij meer begint te lopen! Stijn vindt zn loopwagentje wel leuk maar er zijn leukere dingen zeg maar. Als hij ergens tegen aan botst is hij het snel zat, en tja sturen kan hij nog niet echt... Zeurend huilen van de honger ken ik hier ook, vaak tijdens het koken is het raak. Soms geef ik hem bijvoorbeeld een spagettisliertje die nog niet is gekookt, zo'n harde, dan is meneertje weer even tevreden. Of een stukje groente wil ook wel eens helpen. Balen dat Ward weer 's nachts wakker is. Die kiezen zijn helaas erg gemeen. Hopelijk zijn ze allemaal snel door, dan kunnen jullie 's nachts allemaal weer lekker slapen! Wat stemmen betreft, bedankt allemaal! Geen idee of je 1 keer per dag mag stemmen of niet, probeer het morgen wel uit haha. In de 5000 stemmen red ik inderdaad nooit tenzij ik onwijze verhalen op internet ga plaatsen ofzo. Maar met iets van 100 stemmen behoor je momenteel al tot de top 75 en dan krijg je ook een prijs(je), dus dat is wat realistischer. Dat die teller terug gaat zie ik ook de hele tijd, maar als je dan de pagina opnieuw opstart staat de nieuwe stem er wel weer bij opgeteld, beetje vaag dus. Vanavond bij een vriendin geweest, even een meidenavondje gehouden, was ook wel weer eens lekker!
Ah ok, dan zal het wel in orde zijn Vannacht ging beter. Om 22u30, 23u30 en 3u ben ik moeten gaan. Om 23u30 lag ik er zelf pas een kwartiertje in en sliep al, dus dat deed pijn Maar tutje geven of als hij ze nog heeft gewoon terug onder het dekbedje leggen en hij slaapt al terug. Vanmorgen was hij daar om 6u10 maar tot 6u20 in z'n bedje kunnen laten. Dan even bij mij gelegd, heb hem toch maar om 8u wakker gemaakt! 't Is toch gek dat als ik niet moet gaan werken (heb vandaag voormiddag verlof) dat hij dan ineens veel langer slaapt... En natuurlijk was hij nu helemaal uitgeslapen en super goed gezind Heb hem wel naar m'n tante gebracht, want ze komen de verwarming hier nakijken voor onderhoud en daarna ga ik werken. Hoe is het verder met Stijn? Slaat de antibiotica goed aan?
Brabbel, oei vervelend galbulten. Het kan idd komen doordat je vanwege zwangerschap anders op bepaalde stoffen reageert. Ik had er ook ooit flink last van en toen bleek de wasverzachter de boosdoener te zijn. Lopen: echt leuk zeg! Meneer kruipt alleen nog maar voor lange afstanden: tot 3 meter is het lopen. Of beter: schuifelen als een krab. Ben benieuwd wanneer hij recht naar voren begint te lopen. Zijn slofjes zijn bijna te klein (en kapot aan het gaan), dus over enkele weken maar naar de schoenenwinkel met hem! Cin, bij jou ook zo'n zeur tijdens het koken? Ik geef hem dan ook alvast iets: gisteren bijv een stukje rauwe paprika. Gisteren zelf chili con carne gemaakt en het was een lang recept, dus meneers zijn geduld werd aardig op de proef gesteld. Gelukkig vond hij het heerlijk! Nijntje, ik hoop voor je dat de kiezen snel komen en dat de nachten beter worden. Geef je hem geen zetpil? Damiens tandvlees lijkt op de hoogte van de kiesjes ook dik te worden en gisteren leek het alsof er al iets te zien was. Even goed kijken nog. Maar wel vreemd: hij heeft nu nergens last van itt zijn tanden. Hij wordt nu nog maar 1 op de ca 5 nachten wakker. soms huilt ie, maar dan valt ie zelf weer in slaap.
Nee geef hem geen zetpil. Hij huilt niet echt, zeurt eerder en als ik op de kamer kom heeft hij bijna altijd z'n oogjes dicht. Heel gek. Leg hem gewoon terug neer en kan van de kamer afgaan. Een tijdje geleden kreeg ik dat niet klaar met hem, dan lag hij elke nacht bij ons. Maar dat is nu gelukkig verleden tijd! Ward heeft van z'n kiezen ook veel minder afgezien als van de rest van z'n tandjes. Ik voel wel wat knobbels op z'n tandvlees, maar hij bijt en lacht als ik wil voelen... 't Is niet meer zo makkelijk voelen als bij de snijtandjes
En als je hem dan laat liggen, wordt hij dan wakker? Anders zou je hem gewoon kunnen laten 'zeuren'. Doen we bij Damien ook: als het niet echt huilen wordt, dan laten we hem liggen en 9 van de 10 keer valt hij dan weer gewoon in slaap.