Juni 2010 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door vinisa, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh, hier is november een leuke maand:

1+2 november: allerheiligen en allerzielen
    11 november: wapenstilstand
    14+15 november: 14 = brugdag, 15 = feest van de dynastie maar alleen nog voor openbare diensten (joepie!! :D) Manlief moet dus gewoon werken.

en dan is het door tot Kerstmis. Dit jaar krijgen wij 23 en 30 december ook als verlofdag, dus we klagen niet! :)

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    :$ Lekker hoor!

In NL houdt het op na mei/uiterlijk juni (maar net hoe het valt) :p

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, heb er ook een stukje van gelezen. Ik tik soms met m'n vinger op Ward z'n vingers, maar of dat zo'n corrigerende tik is? ;)

Hier heeft Ward alleen als het echt de spuigaten uitloopt een tik op z'n billen gekregen van manlief. Ben er dan ook niet mee akkoord, maar dat zeg ik nadien tegen manlief. vind niet dat ik zijn aanpak moet bekritiseren waar Ward bij is, want als ouders moet je elkaar steunen. andersom is dat ook hoor, als manlief vind dat ik strenger moet zijn... :)

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nou idd, er kwamen reacties alsof kindjes dan bont en blauw geslagen werd. Angstige kindjes, bang voor hun moeder die er voor hun hoort te zijn.. bla bla bla.

Ach ja, dat topic mag van mij snel op slot of gewoon wegzakken ;)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Na het voordelige tarief van kinderopvang, nog een reden om te emigreren naar Belgie? ;) :p

't is wel gek dat kennissen die bijv. net over de grens in NL wel moeten werken op Belgische feestdagen. Maar zij kunnen dat dan met hun collega's regelen omdat zij met carnaval verlof mogen nemen en de Belgen dan gaan werken ;)

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Nijntje toch.. natuurlijk is dat een corrigerende tik. Ik zou als ik jou was niet in dat topic gaan mee praten :p

Ik plaag je maar hoor :D

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Was ik ook niet van plan hoor! :D

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hahah nee, ben al lang blij weer in NL te wonen.. "ondanks alles" :p

Hmm maar verlof nemen en krijgen is anders toch? Neem aan dat jij verlof krijgt en zij het opnemen zonder te krijgen? Of krijgen ze die dagen gecompenseerd?

Wij doen hier niet aan carnaval (gelukkig :))

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ nijntje: nog wat van meisje gehoord?

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee zij moeten verlof nemen.

Bij ons ligt dat anders. Feestdagen die in het weekend vallen, worden bij ons ingezet op brugdagen. En dan hebben we dit jaar nog 2 verlofdagen extra omdat ze niet allemaal ingezet kunnen worden.

Ga zo m'n bedje in, ben echt doodmoe... Nog ff foto'tje van m'n kaartjes zoeken, op verzoek van Cin ;)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ze gaat in januari op een apartementje wonen met Maxim, maar da's ook het laatste dat ik er van gehoord heb... Kon toen maar heel ff chatten omdat manlief op fb gevraagd werd.

Het ging nu beter met haar.

Zou graag wat meer met haar babbelen, maar vind het ook zo opdringerig om hele tijd mails te sturen. Hoop dat ze nog eens naar hier komt.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
  13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @nijntje: mooi hoor. Ben jaloers, ben zelf totaal niet creatief.

14. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.528
    14.042
    113
    Vrouw
    Sorry zou gisteren nog komen maar ben veel te vroeg naar bed gegaan haha.
    Ga zo shoppen met mn moeder dus moet op tijd de trein halen (als ze al rijden).

Nijntje, wat een mooie kaarten! Weet je zeker dat je ze zelf gemaakt hebt? Volgens mij kan je zo een winkeltje beginnen, vind ze er erg professioneel uitzien!

Zo nu snel mn spullen pakken om de trein te halen, tot vanmiddag!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt! :) Ja, heb ze toch echt wel zelf gemaakt ;) Met simpele dingen krijg je de mooiste resultaten.

Veel shopplezier!! :)

@ sabse: Bedankt meid!

16. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Mooi!
    Ik krijg wel eens zo'n zelfgemaakt kaartje voor een een verjaardag vind ik altijd heel leuk om te krijgen.
    Knap dat je dat kan, ik ben ook niet zo creatief, alleen in de keuken.

17. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Veel plezier! Nog iets leuks gevonden?

18. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Roosje: Hey wat leuk leuk om iets van je te horen.
    Jullie hebben het wel voor je kiezen gekregen zeg, dan zullen nu de betere tijden wel komen zeker:)

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt! :) Hier net omgekeerd, in de keuken allesbehalve creatief... Zal niet snel aan zo'n nieuw gerecht beginnen. M'n man wel, die ziet dat allemaal zitten. Vorig jaar kerst heeft hij op kerstavond zelf pas z'n menu klaargemaakt, niet eens op voorhand getest ofzo. Komt bij hem altijd goed ;)

20. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Hier heb ik de afgelopen dagen zo'n pijn gehad aan mijn kaak/kies dat ik even niet meer wist waar ik het moest zoeken. Gisteren kon ik gelukkig naar de tandarts en heb ik het eerste deel van een wortelkanaalbehandeling gehad. Bleek dat mijn pijnklachten van een kies kwamen die niet meer goed was i.p.v. mijn verstandskiezen die aan het doorkomen zijn. Wat was ik blij in die stoel zeg, ik heb nu zo goed als geen pijn meer!:)
    Wel moest ik er mijn werk door afzeggen wat erg vervelend was en niet zo goed viel helaas.
    Nu over twee weken terug voor het laatste gedeelte van de behandeling en dan zijn mijn klachten als het als het goed is helemaal verholpen..

Deel Deze Pagina