Ah wist niet dat ze dat bij Prenatal ook hadden. Zou wel eens kunnen dat de kiesjes erdoor komen. Hoop voor hem dat ze snel door zijn, want 't is niet leuk he. Ik heb van't weekend nog eens gevoeld, maar zelfs tandvlees staat nu niet meer dikker Poepluiers zijn heel gewoon, kan het telkens in het toilet gooien. Nachten gaan super, moet niet meer op, maar hij komt 's morgens nog erg vroeg. Vorige week een uitschieter tot half 8, maar meestal is het tussen half 6 en kwart na 6...
Hier al 3 dagen zo'n volle luier in de ochtend (poep+plas) dat zijn romper aan 2 kanten vies is. Ervoor had hij nog een brij. Vraagje over slaapzakjes: welke maat hebben jullie? Damiens zomerslaapzakjes zijn maat 90 en die zijn niet heel ruim meer. Gisteren bij de Prenatal wilde ik dus maat 110 kopen, maar dat was me toch een lap: daar paste hij wel 2 keer in. Toch maar maat 90 weer gekocht, maar thuis bleek die langer te zijn dan de zomerslaapzakjes van Prenatal. Gek he?
Even een berichtje van Brabbel: ze heeft haar account laten verwijderen. Iemand uit haar privé omgeving volgde haar weer hier op ZP. Ze wilt ons wel op de hoogte houden via hyves. Weet niet wie haar al op hyves heeft? Volgens mij had niet iedereen hier hyves?
@ wc: hier eentje die daar nog echt niet mee bezig is. Maar gelukkig hoeft dat volgens mij ook niet. @ cin: goed geslaagd dus! @ trap af: doen wij nog met haar. Is nooit bij me opgekomen het haar al te leren, vind haar nog zo jong daarvoor. Trap op doet ze wel zelf, maar altijd waar we bij zijn. Ze kan nooit bij de trap zonder dat wij mee gaan. Maar goed ook, ze kijkt nergens naar en kent geen angst. Dan zou ze helemaal bont en blauw zijn. @ 's nachts onrustig zijn: V. is de afgelopen nachten onrustig. Wordt huilend wakker en gaat dan echt niet meer slapen. ja na een flesje weer wel. Ze kwijlt ook erg veel en huilt soms bij harde dingen eten, dus ik denk tandjes die opspelen. Ik vind het verder erg snel gaan. Ze zijn allemaal al zo wijs zeg. V. is erg netjes, gooit braaf dingen weg in de prullenbak. En meeste wat we vragen of zeggen begrijpt ze prima. Vooral helpen met opruimen enzo vindt ze geweldig.
Ik heb nog het zomerslaapzakje maat 90 van prenatal. Ook omdat hij onder een dekbed ligt en voor de koudere dagen heb ik dikkere pyjama's. Ga even afwachten met dikke winterslaapzakjes te kopen. Moet zeggen dat Ward er nog redelijk wat ruimte in heeft. Tja, 90 cm zou 90 cm moeten zijn maar da's zoals kleertjes die vallen soms ook groter of kleiner en zijn toch dezelfde maat
Wat jammer! Ze had haar account al eens verwijderd en een nieuwe gemaakt... Ik heb geen hyves, alleen fb...
Over Brabbel, hè hebben ze haar weer gevonden Slaapzak: ze zijn dus van hetzelfde merk, maar de winterslaapzak is zeker 20 cm langer dan de zomerslaapzak. Echt gek. 110 was bijna even lang als ik, leek het wel. Ik hoop dat ik nu niet halverwege de winter nieuwe slaapzakjes hoef te kopen. Nijntje, dan zou ik als ik jou was ook geen slaapzakje kopen. Hierl igt Damien niet onder de dekens, dus hij moet wel wat warms hebben.
hmm blijkbaar heb ik dat ergens gemist? heeft brabbel een stalker ofzo? stom dat ze door anderen hiervan af moet, bah!
Ik heb wel hyves, maarheb haar daar niet op staan volgens mij. Zou je willen vragen of ze mij wil toevoegen?
Er was iemand van haar omgeving die haar volgde, dus daarom andere account gemaakt. En nu dus blijkbaar weer @ vogelinnetje: Neen, ga even afwachten met slaapzakje. Denk wel dat hij met 90cm de winter doorkomt en dan misschien geen meer. Ga kijken, moet zeggen dat hij erg goed onder de dekens blijft liggen. Nog maar een paar keren dat hij onderste boven in bed lag, maar meestal heeft hij dan ook een poepluier, dus heeft hij gefriemeld in bed Zonet naar de schoenwinkel gebeld. Zoonlief heeft 5 weken nieuwe schoenen. Hebben een zooltje erin waarop we kunnen zien of ze nog goed zijn qua maat. Als hij over het tweede streepje gaat, is het tijd voor nieuwe. Laat hij nu op 4 weken tijd van net onder het eerste streepje tot nu tegen het tweede streepje zitten! Had gehoopt dat hij 3m ermee kon doen, dan zaten we net in de koopjes, maar zo lang gaat het niet zijn...
Balen zeg voor Brabbel! Ergens heb ik wel een hyves maar doe er nooit meer wat mee, heeft ze geen fb? Flauw dat mensen uit haar prive omgeving kennelijk zelf geen eigen leven hebben en daarom dat van haar moeten volgen. Onrustige nachten hebben we hier nog steeds. Alhoewel Stijn gelukkig maar 1 keer per nacht komt, wel slaapt hij 's ochtends langer door dan de meeste kindjes. Hier net plots ook een zure dunne poepluier, ben benieuwd of kiesje nummer 3 (?) boven door gaat komen. Nijntje, jij hebt echt een dure zoon! Ik geloof echt dat als ik dit lees, ik stiekem blij ben dat Stijn nog niet (goed) loopt, het scheelt me erg veel geld!
Raar kind heb ik: begint ie om half 6 te brabbelen en om 6 uur moest ie eruit. Gaat ie staan, wijst ie naar de plek waar we zijn speen verstopt hebben (nou, zo verstopt is ie dus ook niet meer) en ineens wil hij weer gaan slapen. Dus boos dat ie uit bed werd getild. De laatste dagen is ie wel vaker vroeger wakker en vooral in het weekend krijgt hij dan een speen om ons langer in bed te houden. Wellicht vindt ie het fijn wakker worden: nog even lekker sabbelen op speen. Maar het was dus drama vanochtend. Bij het eten werd ie weer rustiger en daarna was het weer een lekker vrolijk mannetje. Hij heeft alleen weer erg veel last van zijn billetjes
Zo zielig he... Hoe helpt de zalf die je hebt? Hier sinds gisteren ook weer zure poepluiers en ook weer wat dunner. Dus ook weer aan't smeren, gisteren ging ie gewoon huilen toen ik z'n luier nog maar uitdeed, wetende wat ging komen. Toen ik vroeg of ik zalf mocht smeren zei hij toch ja met zo'n zielig gezichtje Kan wel hoor, dat hij zo wat rustig wil wakker worden met speen. Ward doet dat bij ons in bed. Als hij eens wat langer slaapt en ik hem niet meer bij ons kan leggen, is hij ook wat chagrijniger
Vies he die tandenpoepluiers. Mischa heeft er dan ook erge uitslag van, het kan in een uur zomaar opzetten. @fietshelm, we fietsen niet zo vaak maar als we fietsen heeft Mischa altijd een fietshelm op. Better safe then sorry. Hier trouwens een foto van onze knul: http://94.100.124.133/1422950001-1423000000/1422972701-1422972800/1422972731_6_BKqz_1.jpeg
Hier vandaag ook weer 1 zure dunne luier gehad, gelukkig bleef het er maar bij 1. Wel grappig, ik was nog bezig zn luier vast te maken maar Stijn had zn broek al te pakken. Die wilde hij per see direct aantrekken. Niet echt handig als hij zn voetjes ongeveer in zn nek legt en die broek via verkeerd, via de pijpen probeerd aan te trekken terwijl ik die luier vast wilde maken haha.
Wat een leuk kereltje! @ cin: Tja, hij wil mama een handje helpen Gisterenavond was manlief alleen met Ward omdat ik tot 19u werk op dinsdag. Kruipt hij ineens op de keukenstoel (normaal doet hij dat enkel bij stoelen die spijltjes tussen de poten hebben, maar die hebben wij dus niet), ging op de stoel zitten, nam het papier en een pen en ging wat tekenen Had dat maandag met hem gedaan, maar met stiften en dat vond hij wel leuk