Juni 2010 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door vinisa, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    Hoi meiden, hier ben ik ook nog eens. Ik weet het, ik kom veel te weinig langs :). Met onze jongen gaat het heel goed. Een flinke kerel aan het worden. De vrijdag zag ik opeens dat hij 3 tandjes bij gekregen heeft. En dat op 2 dagen tijd. Geen wonder dat z'n wanger vuurrood waren :D. Voor de rest is het een guitig kereltje, wat heel goed weet wat hij wil. Hij begrijpt ook stilaan meer en meer wat we zeggen. Zo knikt hij hevig ja, als we vragen of zijn eten lekker is :). Of als hij iets niet wil, knikt hij nee, of zegt het dan ook.
    Zal meteen nog eens een foto van mijn binkie posten.

2. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    Mijn stoere knul
    Vandaag zijn we een boom mogen gaan planten ter ere van zijn geboorte. Is wel leuk dat er een herrinnering is aan alle kindjes van het jaar 2010.

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.538
    14.057
    113
    Vrouw
    Tihany, leuk dat je weer eens langskomt! Zo te zien is Matiz echt al een heel kerelte geworden zeg!
    Super leuk zo'n geboorteboom, helaas is dat hier in de buurt nergens.

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.269
    6.733
    113
    Matiz vind ik er altijd zo groot uit zien :) Leuk dat alles goed gaat!

Damien was vanochtend weer om zijn speen aan het vragen, maar we hebben hem niet gegeven. Het is echt een uur spelen in bed en dan komen wij en dan is het huilen en vragen om speen. Dat heeft niets meer met uitslapen te maken. We hebben hem laten kijken naar de plek waar normaak de speen ligt, maar we hadden hem ergens anders verstopt. Hij snapte er niets van, maar leek het te accepteren. Oef.

Beneden bleek dat Sinterklaas langs is geweest! Hij heeft een Disneyfiguurtje (pluto) van de AH gehad. Die viel in de smaak.

De laatste dagen heeft ie weer wat moeite met overdag te gaan slapen. Hij lijkt helemaal niet moe te zijn (maar is het wel). Vandaag heb ik hem zelf naar boven laten klauteren en zelf zijn bedje laten inspecteren. Hij wilde er toen in. Eventjes spelen in bed en toen zijn slaapzakje aan gedaan. Zonder protest kon ik weggaan :) Hij heeft zeker 45 min nog lopen te brabbelen, maar later is ie toch nog 2 uur gaan slapen.

En nu is ie weer gek op barbapapaboeken. Hij zegt zelfs bapa!

5. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Hey allemaal,

Vanuit hier ook even een berichtje. Met Mare gaat alles erg goed. Ze is zich erg aan het ontwikkelen, vooral het praten gaat echt heel snel nu. Ze leert iedere dag verschillende woorden bij. Nu natuurlijk vooral m.b.t. sinterklaas zoals taai taai, klaas, piet. Ze heeft net weer haar schoen mogen zetten en zingt dan steeds de laatste woorden mee van sinterklaas kapoentje.

Aan de hand lopen gaat steeds beter maar los lopen gaat volgens mij echt nog wel even duren, ze vindt het erg spannend allemaal, we gaan iedere vrijdag nog naar de fysio en daar geniet ze ook echt van.

Wij vieren sinterklaas vrijdag 2 dec samen met oma. En zondag 4 december nog een keertje. Ze krijgt hier trouwens een houten fornuisje, het huis van little people. Houten muziekinstumenten , een schoonmaaksetje, warme pantoffels/sokken, en groenten/fruit om mee te koken.
    Haar schoen zet ze twee keer per week en daar stop ik vaak ook een klein cadeautje in zoals foam stickers (is hier echt een succes) of een poppetje van little people ofzo.

Hier nog een foto van ons meisje:

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.538
    14.057
    113
    Vrouw
    Even heel snel, wat een onwijs mooie foto van Mare!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oooohhhh, hoe lief! :D

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    't Is niet doorgegaan... ;) Ze had autopech dus nu is het naar volgende week uitgesteld. 't Is ondertussen al zo vaak uitgesteld dat ik me begin af te vragen of het nog wel ooit gaat doorgaan... ;)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zalig als ze eens 'uitslapen' he ;) Hier hele week half 7, moet ik vandaag terug gaan werken: 7u20...

Maar het zal dan toch de reflux geweest zijn, vermits ze nu zo goed doorslaapt? Hoe is het verder met jou? Helemaal terug genezen?

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat een mooie kindjes kwamen voorbij! :)

@ tihany: Wat een flinke kerel!
    Geboortebos is in onze gemeente niet. Wel in de gemeente waar ik werk, maar hebben er toch maar niet een illegaal boompje geplant :p

@ dagdroom: Wat een mooie dochter heb je! Super dat ze al zo goed aan de hand stapt! Is een hele vooruitgang. Fijn dat ze zo van de fysio geniet.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gisteren ook nog goed nieuws gekregen. M'n goede vriendin is zwanger van haar eerste kindje! Ben blij voor haar! :) Veel problemen gehad met haar vorige vriend, die nu is een schatje ;) uitgeteld voor half mei, dus Ward krijgt er een vriendje of vriendinnetje bij. :D

12. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.269
    6.733
    113
    Dan sluit ik aan met goed nieuws: ben gisteren weer tante geworden. Mijn zusje is bevallen van een dochter: Fenna.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Proficiat vogelinnetje! :)

14. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Vogelinnetje: proficiat met je nichtje
    @Nijntje: jij ook proficiat met je vriendin :)

Of Matiz echt zo groot is, ik weet het niet. Hij zit K&G toch maar gewoon op het gemiddelde :)

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Mooie foto van Matiz en Mare!

Nijntje leuk van je vriendin, en Vogelinnetje proficiat met je tante-worden! Leuk weer al die baby's.. :)

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ nijntje: leuk voor jouw vriendin!

@ vogelinnetje: gefeliciteerd met jouw neefje!

:)

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    :D Heeeeerrrrlijk :D

Hier ook vaak zo.. wanneer we vroeger weg moeten slaapt ze uit en wanneer we lekker vrij zijn is ze vroeg wakker ;)

Weten we niet zeker, we geven het nu een aantal dagen al niet meer (ze vond het vreselijk om te krijgen.. zo snel afgeleerd). Ze slaapt tot nu toe elke keer door *klopt af* Ik zeg dat niet graag.. een beetje de goden verzoeken :)

Met mij goed :) Griep is sinds vrijdagavond helemaal weg. Nu alleen nog beetje verkouden en lichte keelpijn.

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Stoere jongen! Lijkt al zo groot en wijs! :)

Leuk zeg zo'n geboorteboom. Dat ken ik niet en hebben ze hier ook niet in de buurt volgens mij.

19. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.538
    14.057
    113
    Vrouw
    Nijntje, leuk dat je vriendin zwanger is! Als je opschiet kunnen jullie nog tegelijk zwanger zijn haha.

Vogelinnetje, gefeliciteerd met je zus! Is alles goed gegaan? Lijkt me wel bijzonder om tante te worden.

Vanmorgen was Stijn super sago toen we hem wakker maakte. Op het kdv was hij ook erg moe dus hebben ze hem om 09.30 al naar bed gegaan, daar heeft hij tot 12.30 geslapen. Vanavond was hij echter de vrolijkheid zelfde, hij wilde per see in bad dus maar gedaan. Net tijdens de papfles viel hij echter weer in slaap in mn armen, dus maar weer geen tandjes gepoetst.

20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.538
    14.057
    113
    Vrouw
    Sabse, fijn dat het weer beter met je gaat!
    Ben blij voor je dat V weer doorslaapt, hier eindelijk ook weer. Zouden ze het samen hebben afgesproken?

Over bossen gesproken, bij jou in de buurt hebben ze wel een bos waar je de crematie as van mensen uit kan strooien, dus blijf daar voorlopig maar uit de buurt!

Deel Deze Pagina