Juni 2010 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door vinisa, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.610
    113
    Nijntje, dat is toch fijn: eerst lekker spelen en dan heerlijk in slaap vallen. Hier ook zo'n meneertje.

Nieky: wat? helemaal geen slaapje meer overdag? Oef.

Damien heeft vandaag overdag ook maar 1,5 uur geslapen. Hij werd alleen huilend wakker en kon zijn draai niet vinden: wilde ie op schoot, til ik hem op, ging hij er zelf weer van af. Toen hij zijn papa zag, klaarde hij helemaal op. Hij trekt dit weekend sowieso veel naar zijn vader toe. Vader natuurlijk helemaal blij. We hebben nog lekker gefietst en Damien heeft 's avonds erg goed gegeten: vis, aardappeltjes en mais. Als toetje halve perzik met cranberryjam en monchou. Was ook zo op.

Tijdens het fietsen kwamen we trouwens bij een speeltuintje. Daar zagen we een meisje, jonger dan Damien, met 2 gouden oorringen van zeker 2 cm doorsnede en heel dik. Vond het er zo ordinair uitzien :(

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Poeh!! Dat is al vroeg! Misschien dat ze over een paar dagen zo moe is dat ze er toch nog nood aan heeft? Ward heeft bijna een week op 1 slaapje gezeten en gisteren had hij echt nood aan 2 serieuze slaapjes...

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ben na een half uurtje toch even naar boven moeten gaan, want toen begon hij wat te huilen. Even geknuffeld en gewiegd, maar hij staarde naar 1 punt, dus stilletjes neergelegd en in slaap gevallen. ;)

Ja van die oorringen vind ik ook niet mooi. Sowieso al niet bij zo kleine kindjes, maar ja, da's de keuze van de ouders natuurlijk.

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    sja, jesper had ook wel van die fases dat ze in een sprongetje zitten en dat ze totaal niet willen slapen (we brengen haar wel naar bed). En als die sprong weer voorbij is dan sliep jesper vaak weer harstikke goed... enig nadeel is dat de dame tegen 5-6 uur s'middags gewoon niet te genieten is :(

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat wil ik geloven, dan is ze gewoon op... Hoe laat gaat ze dan naar bed? En accepteert ze het dat jullie haar toch in bed leggen?

Wij gaan van't weekend over op groeimelk. Krijgen Ward met 1 slaapje zonder extra melk in bed en met 2 slaapjes lukt het ook minstens 1 keer. Ben vanmorgen aan m'n laatste doos begonnen. Ga in elk geval die poeder en dat geknoei met die schepjes NIET missen :p

Meiden op fb, je kan via difrax NL een fotoshoot winnen. Ik heb me al getagd, je kijkt maar via mij moest je het niet vinden en interesse hebben.

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.610
    113
    Damien was vanochtend niet wakker te krijgen. Gister overdag maar 1,5 uur geslapen en vanochtend moest hij weer om 6 uur op. Ik heb het vermoeden dat hij vandaag veel zal slapen op het kdv. Gelukkig heeft hij wel vannacht goed geslapen. Ik heb hem iig niet gehoord.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben er weer een huilbui opzitten vannacht. Heel de week was het goed gegaan nadat ik gezegd had dat ik hem ging laten huilen... Maar eenmaal terug in z'n eigen bedje wel geslapen tot 7u10.

8. Paddington

Paddington Niet meer actief

hier eentje die geen brood meer wil eten voor de rest eet hij wel alles hij weigerd het echt en dan keihard huilen als hij ze zin niet krijgt erg vermoeiend
    gister ook en als me man dan aan kwam dan begon hij telachen en was het over
    ben nog steeds zo moe had gehoopt dat het wel oevr zou zijn nu want ben al lang de 12 weken voor bij
    nog 1 week en dan de 20 weken echo gelukkig kan niet wachten het is wel een klein drukte makkertje voel het steeds meer

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ooooh heeeeerlijk brabbel!!
    dat mis ik wel hoor, dat gevoel in mijn buik... zo'n klein wondertje... (rammel... rammel)

10. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.610
    113
    Nijntje, he wat jammer dat je er nog uit moest. Hier kan ik er inmiddels op vertrouwen dat Damien lekker doorslaapt, behalve als hij zich niet zo lekker voelt.

Brabbel, :( dat je nog steeds zo moe bent. Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om rust te nemen. Is het op je werk nog steeds zo druk?

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    #171 Meisje89, 1 aug 2011
    Laatst bewerkt: 1 aug 2011
    Heb het ook gezien, maar kan niet taggen? :( Links staat enkel "delen" "downloaden" "deze foto rapporteren"

Edit: moest eerst de pagina "liken", dacht dat ik dat al had gedaan maar dat was de algemene Difrax, niet specifiek van NL.

12. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    kheb ook getagd :)
    moest maar eens lukken dat ik iets win :D

13. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    je moet eerst die pagina 'leuk vinden' En dan kan je wel taggen

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Ja dat was ook wat ik dacht haha :D

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja dat mis ik ook wel, maar niet het zwanger zijn (als je begrijpt wat ik bedoel). Vond dat maar niks... ;)

@ brabbel: Vervelend dat je nog altijd zo moe bent. Anders eens je vitaminen laten controleren als je bloed moet prikken. Kan ook wat te kort zijn aan het een of het ander.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja 't is dat. ;) Een fotoshoot van het gezin is altijd wel leuk lijkt me.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo lang het niet te vaak is vind ik dat nog niet zo erg.;)

18. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.610
    113
    Joepie, Damien blijft weer liggen op het aankleedkussen!

En hij liep toenstraks een stuk of 6 pasjes aan 1 hand. Hij schrok er volgens mij zelf van. Je ziet ook heel duidelijk dat hij tafel enz steeds minder stevig vasthoudt.

19. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.954
    113
    Vrouw
    NiekyN: je pm ziet er best interessant uit hoor! Alleen jammer dat het wat ver weg is haha.

Brabbel, balen dat je zo moe blijft. Is je HB al gecontroleerd door de vk of gyn? Of anders misschien wat vitamine tekort zoals Nijntje al zei? Maar met een dreumes lijkt me het zowiezo zwaar om zwanger te zijn!

Hier vanavond lekker gebbqd, Stijn heeft weer heerlijk meegegeten. Als het morgen echt zo lekker weer wordt als dat men zegt kan ik voor het eerst een badje in onze eigen tuin op zetten, ben benieuwd!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leuk!! :) Ik ben terug aan't werk dus voor mij zit het er niet in helaas... Misschien als het vanavond nog warm is (maar moet tot 19u werken vandaag) dat ik hem dan er eventjes inzet voor het slapengaan.

@ vogelinnetje: Amai, wat goed van Damien! Hij is er dan duidelijk meer vertrouwen in aan't krijgen als hij zich minder goed vast heeft aan tafel.
    En aankleedkussen gaat hier ook weer beter. Ene dag nog beter dan de andere, maar niet meer die hysterie van een tijdje geleden.

Deel Deze Pagina