Ben ik de eerste oktober mama van dit jaar????????? Ik wacht op jullie Oh ja moet me banner nog ff aanpassen hihihihih Gr. Annie25
Wauw dat gaat hard oktober mama's weer al! Gefeliciteerd en geniet er van. Hopelijk komen er snel nieuwe mama's bij.
Dank je wel..is nog erg vroeg maar heb er een goed gevoel bij. Hoop ook dat er snel mama's bijkomen..lekker kletsen hahahahaha
Het lijkt er wel op, gefeliciteerd! En dat al in ronde 1 zo te zien! Hopelijk kan ik me hier snel aansluiten
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik hoop dat ik me over een paar dagen ook hier kan melden..
Hoi Annie, Ik kom me hier ook melden, uitgerekende datum zal zo rond 1 oktober 2010 zijn, als natuurlijk alles goed gaat. Weet het niet helemaal zeker, want weet niet helemaal hoe lang ik nu zwanger ben. Maar een rocktober baby lijkt me helemaal geweldig!! Hoe is het bij jou, ga je nog een x testen en wanneer ben je, denk je uitgerekend?
Jeetje het gaat hard. De eerste twee oktober mama's hebben zich al gemeld en zelf alweer over de helft. Waar blijft de tijd he. Geniet ervan dames en ik duim ervoor dat jullie kleintjes gewoon lekker blijven zitten.
Gefeliciteerd meid!!!!! Leuk hoor de tweede oktober 2010 mama. Heb gisteravond getest met een test van KV (geen 2 v5) en toen zag ik al een licht plusje..en vanochtend was het streepje alweer donkerder als gister. Denk dat ik morgen of overmorgen nog een keer ga testen..volgende week dinsdag officieel me nod maar een streep is een streep toch???? Als het goed is ben ik rond 5 oktober uitgerekend. Dus waarschijnlijk hoogzwanger in de nazomer. Hoest bij jou????? Al last van klachten?? Alhoewel klachten..ben blij dat ik ze heb hahahahahaha
hoi hoi ik weet het nog niet onregelmatige cyclus vandaar maar ik denk eind semteber of begin oktober
zooo wat gaat de tijd snel! geniet er maar van, voor je het weet is het oktober! gefeliciteerd dames! een oktober 2009 mama
Oh leuk al met zijn drieen hier!! Annie en Naomi jullie ook allebei gefeliciteerd!! En de andere meiden, bedankt voor jullie lieve woorden en veel plezier met jullie zwangerschap en kleintjes. Klachten heb ik nog niet zoveel, beetje pijn aan de borsten, af en toe een vleugje misselijk. Fijn Annie dat het streepje donkerder werd. Heb er nu 4 gedaan (vandaag en gisteren en vier verschillende) en mag er nu pas weer een zaterdag doen. Hebben jullie het samen met je vriend/man getest of alleen en hoe reageerde hij?
Hi Naomi gefeliciteerd meid!!! Spannend nog wel hè????.. @isabel: Heb vanochtend alleen getest. Me mannetje was al naar zn werk maar hij wist dat ik zou gaan testen. Hij belde op en vroeg: en en en????? En toen zei dat ie papa wordt.. Hij was echt heel blij, en daar ben ik super blij mee. We hadden gewoon niet verwacht dat het al zo snel zou gaan. Enne bij jou/jullie hoe is het gegaan??? Ik heb last van zere borsten (opgezwollen en steken hier en daar), hele dag duizelig, steken in me onderbuik links en rechts en strak buik gevoel vooral in de avond...en toch ook wel chaggie:x en emo hahahahaha Zal er morgenochtend weer een test tegen aan gooien en zal het jullie dan laten weten ok??? Gr. Annie25
***Inbraak*** Hey meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. ook voor de meiden die nog zullen volgen. Ik ben een oktobermama van 2007!! En nu ook een augustusmama 2010. Geniet er lekker van! Liefs Kiss ***Breekt uit***
Kiss87; dank en jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!! Annie; Ronde 1 is ook echt snel, fijn hoor!! Heb ook alleen getest, had het ook echt niet verwacht. Heb toen een shirtje gekocht met papa's kanjer erop en daar een kaartje met een zwangerschapstest bij gedaan en mijn vriend dat 's avonds gegeven toen hij thuis kwam. Was erg leuk moment, maar die dag kroop echt voorbij. Was helemaal hyper en kon het tegen niemand vertellen!! Ben benieuwd naar je test morgen, als het goed is wordt hij alleen maar duidelijker, toch.
oh men vind het zo spannend vanmorgen weer een test gedaan en die was veel lichter dan die van gisteren snap het niet nou ja ik heb mijn man voor vedaag alweer op pad gestuurd om testen op te halen dames gefeliciteerd
Goede morgen ladies, Vanochtend getest en was veel duidelijker als gisterochtend...!!!!!!! Moet het nu maar gaan geloven. Ben wel super zenuwachtig. @naomi: Spannend meid...blijven testen zou ik zeggen @isabella: dat was een leuke verassing zeker...heb je al een afspraak gemaakt voor VK???? En weet je vanaf wanneer dat moet??? Zag trouwens 1980 in je naam staan...ik ben ook uit 1980..december. Fijne dag meiden en hoop dat jullie niet zo misselijk zijn als mij deze ochtend is echt niet leuk meer. XXX Annie
Even een insluiper hier..... Meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En dat jullie over een jaar net zon trotse Oktober mama zijn als dat ik nu ben
Heyy! Gefeliciteerd allemaal!! Wat gaat de tijd toch snel! Geniet ervan! Liefs een Oktober 2009 mama!
Van harte meiden! De mama's van oktober 2009 voelen zich een beetje 'emo' nu het topic voor de mama's van oktober 2010 geopend wordt . Een jaar geleden hadden wij onze positieve test.. Heel veel geluk toegewenst! Groetjes, Jiska Oktober 2009 mama