juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Xaph, geduld is een schone zaak! Je zult tenslotte nog wat maanden geduld moeten hebben!

2. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    xaph, het loopt volgens mij altijd standaard uit....heel irritant!
    nog ffies meid!!

3. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    ok, dan ben je wel breed georiënteerd! :) Heb je ook al op www.randstad.nl gekeken? ;)

volgens mij, pin me er niet op vast, kijkt het UWV naar de laatste 13 weken voor het ingaan van je verlof. De uren die je in die 13 weken gewerkt hebt, krijg je uitbetaald via een uitkering.

Xaph, hopelijk ben je snel aan de beurt! :)

4. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Dus aan de hand van de laatste 13 weken krijg je 16 weken verlof?

Uhmmmm...... ben er geweest :p

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @desi, in het bbz topic waar ik zit is ook iemand geweest met heel veel bloedverlies (heb ik je d8 ik al een keer verteld) maar die heeft van week 6 tot en met 15 bloed gehad, en echt veel met stolsels en alles, maar iedere keer was die frummel gegroeid.
    Jij hebt gezien dat jou kindje ook sterk is en daar moet je je ff aan vast houden.
    Heel logisisch toch dat de kans dat het goed gaat 50% is. Maar daar gaan we ook voor! DAT HET GOED BLIJFT GAAN! We hadden toch afgesproken om te gaan kijken voor zwemmen....met wie moet ik dat anders doen :D
    Je mag me altijd mailen he.

@xaph, ik had vorige keer om 07.50 uur een echo, dan verwacht je niet dat het uitloopt toch...maar ik werd pas om 08.05 geholpen! :(

6. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Allereerst Dingetje.. Heel veel sterkte! En als ik jou was zou ik naar de EH gaan.. Zeggen dat je heel veel buikpijn hebt.. Dan moeten ze wel een echo maken,
    Bij mijn vmk had ik ook eerst weinig bloedverlies.. eh gegaan en echo gemaakt...
    De volgende dag nog heviger en weer zh geweest.. daar bloed laten prikken...
    Op je strepen staan moet je want niemand anders doet het voor je...
    Sterkte...

Scor :D een 2ling super... Ben je in 1 keer klaar zeg ik altijd maar hahahha

Desiii jij ook sterkte .. Hoop dat het bloeden snel stopt...

Hier vanacht ook weer buikpijn... Word er niet goed van. IK hoop dat het niets ergs is en dat de banden ofzo aan het oprekken zijn...
    Gister naar een kdv geweest alleen er was niemand van de administratie dus van de week nog maar een keer langs...
    Ook de huisarts nog steeds bellen. maar dat is echt zo een tijd dat ik net me pauze voorbij is en de dokter steeds in gesprek is.. zo irriiiiiiiiii...

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik alcohol zou drinken en er zou dan net iets misgaan. En die alcoholvrije schuimwijn is echt wel lekker.

Misschien een rare vraag, maar stel ik ga op restaurant en ik eet een witte wijn saus. Mag dit? Meestal is de alcohol helemaal uitgekookt, maar mijn vriend denkt dat er altijd wat in blijft zitten.

P.S. Ze hebben net op m'n werk gezegd dat ze mij een hele lieve vinden. Collega's van een andere dienst dan nog wel... Zo, mijn ego is weer eventjes gestreeld :D
    *glundert nog even na met een smile op m'n gezicht! ;)*

8. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Jippie!

We hebben een prachtige echo gehad. Duidelijk hartje te zien. Ik blijk toch even ver te zijn dan ik zelf dacht, 8 weken en 5 dagen. Alles dus helemaal volgens planning! Ben zo gelukkig, echt niet te beschrijven :)

9. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Hier hakt het nieuws van Dingetje er ook aardig in!
    Probeer er rustig onder te blijven maar lees ook dat aardig veel meiden nog vloeien tijdens de zwangerschap.
    Aangezien ik over de dag regelmatig maar buik verneem heb ik angsten maar toch probeer ik positief te blijven!!
    Weet iemand al hoe het nu met Dingetje is??

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Goed zo!!! Geniet ervan! :)

11. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    geweldig xaph!!echt super!!gefeliciteerd met jullie goede echo

12. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik had eergisteren en vandaag rose afscheiding het zit me niet lekker na de miskraam in juni...

Groetjes Catheleine

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik kom speciaal voor jou kijken.
    Jippieeeeeeeeeee!!!!

14. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dingetje: heel veel sterkte!

@natjuh026: leuk zo'n dagboek. Ook voor je zelf mocht er ooit nog een kindje komen. En ook denk ik als je oma wordt.

@Dazwa84: zulke dromen zullen er nog wel meer komen. Ik weet nog dat ik vorige keer de meest vreemde dromen had, al kwamen die wel pas later in de zw.

@Mause: welkom en gefeliciteerd!

@desi en yustin: wat een spannende tijd. Sterkte!

@wijn: toen ik voor mijn vorige zwangerschap geen alcohol dronk, dacht ik, dat is wel gemakkelijk, ik drink niet zoveel. Maar dan gaat je pas opvallen hoe vaak je eigenlijk wel een wijntje drinkt (en je nu nee zegt). Het verbaasde me echt dat ik er soms echt zin in had. Na 1,5 jaar geen alcohol heb ik het er ook goed van genomen (met een uitgebreid diner en lekkere wijn). Nu gaat het laten staan ook goed, je weet tenslotte waar je het voor doet.

@Nijntje: de alcohol verdampt al bij 78 graden, je kookt eten bij 100 graden. Dat gaat dus vrij rap, het verdampen begint al voordat de saus goed kookt. Pas als de meeste alcohol weg is, gaat de temperatuur naar 100 graden en de saus koken.. In wijn zit maar max 14% alcohol en zo'n saus heeft meestal maar 1-2 glazen wijn er in zitten. Die alchol (nog geen vijfde deel van een glas) die in de saus zit, is echt wel verdampt tijdens het koken. En ik ben scheikundelerares, dus dat moet je vriend dan toch wel geloven ;)

@Xaph: Fantastisch!

Hier alleen maar heel moe. Ben niet op de fiets naar mijn werk gegaan. Mijn bekkenbodem zit nog steeds niet goed en als je dan zo moe bent, is dat half uur fietsen net te veel. Vooral de terugweg....

Stella

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    YES XAPH geweldig. apart he dat knippertje!

Ik had net zo een trek in dummy's ben gewoon naar de supermarkt gegaan om ze te halen :D

16. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Xaph, gefeliciteerd meid, super !

Desi en yustin, verdorie meiden...die onzekerheid ! Mn duimen blijven draaien voor jullie..........

17. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Xaph gefeliciteerd wat een speciaal moment he geniet er lekker van

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O Xaph wat super! Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent nu :) *zwijmel zwijmel*

19. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties meiden!

Net ff mijn echo gescand, hier de foto:

Mijn vriend had ook net een videocameraatje gekocht, schattig klein ding voor dikke 100 euro maar wel HD opnamekwaliteit. Die had hij meegenomen en gevraagd of hij op mocht nemen. Tuurlijk! Ik zit nu dus lekker na te genieten van het hartslagje :) Misschien een tip voor andere meiden? Met je mobieltje wil vaak ook heel aardig! Voelt je vent zich meteen niet zo zinloos met jou in de stijgbeugels :D

20. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Xaph! Wat een klein lieverdje!!!!!!!! Je ziet al echt helemaal die armpjes en beentjes, zo schattig! En inderdaad een goede tip om de camera mee te nemen.

Deel Deze Pagina