en ik ben daar te moe voor hahaha dit is zo makkelijk reageren en 2 x terug klikken maar als je je er aan stoort wil ik het wel minderen hoor
hahahhaha ja een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje minder dan nee maar snap je wel hoor je word zo wel foekiemoe!
Hee dames, @ Xaph: wat een mooi plaatje: echt al een mini-kindje. @ catheleine: snap dat de schrik er dan gelijk in zit. Heb ik ook na mijn miskraam. Ik heb vandaag rustig aan gedaan. Morgen weer een drukke dag op mijn werk. Dus een rust dagje was wel fijn. Hebben jullie rare eetgewoontes? Ik van de laatste tijd erg van de soep. Ik word er niet zo misselijk van, en valt niet zo zwaar op mijn maag. Heb net net ingeslagen, en voldoende in huis voor de komende tijd!
Foekiemoe!!!!!!!! Hahahaha Dagdroom, ik eet op het moment alles door elkaar! Zoet, zout, soep, snoep! Maakt mij niet uit! Dazwa, lekker!!!!! Tja... behalve dat je er misselijk aan gegeten hebt dan!
@ Xaph, gefeliciteerd met je positieve echo! En wat een mooi plaatje zeg! Zo duidelijk! Dat had ik niet bij m'n eerste echo...! Moest toen met heel veel verbeelding maar geloven dat dat een mini-mensje was! @ rare eetgewoontes, op dit moment heb ik er nog geen last van... Maar vorig jaar was ik helemaal verslaafd aan chocolademelk en tonijnsalade! En ik kon niet tegen de geur van gehakt in de pan! @ quoten, vind het zelf ook wel prettig om de quote bij de reactie te zien... alleen als je álles quote is het misschien ook een beetje veel van het goede Maar ben ook van mening dat je niet altijd op iedereen kan reageren... @ Xaph, heb je mijn pb ontvangen? @ foekie, 25 kilo is ook veel! Hopelijk valt het voor jou ook deze keer mee! Ik ben me nu nog bewuster van het feit dat ik geen onnodige kilo's (door vreetbuien) wil aankomen. Ze gaan er nu eenmaal véél moeilijker vanaf naderhand! @ verder: soms denk ik wel dat het goed is dat een baby er niet 1,2,3 is, maar dat het 9 maanden duurt. Want af en toe vraag ik me echt af hoe ik straks van twee kinderen nét zo veel kan gaan houden, nét zoveel aandacht ga geven en ook nog iets tijd ga overhouden voor mezelf en mijn relatie.... Hebben jullie dat gevoel ook? Heb net enigszins routine gekregen met één kind en nu komt nummer 2 eraan. Soms vliegt die gedachte me wel eens aan....
@ Moettie: slaap lekker, ik ga zo ook weer lekker mijn bedje in. Slapen gaat best goed eigenlijk, normaal ben ik veel wakker, maar nu ben ik zo moe dat ik gerust de hele nacht door slaap. Al moet ik er wel uit als ik moet plassen, moet me dan met mijn nog slaperige lichaam naar de wc slepen. maar zal wel nodig zijn kennelijk gaat mijn energie naar een heel mooi iets!
Hahaha ik word niet goed, IK OOK! Alleen heb ik me niet misselijk gegeten en dat is misschien nog wel erger, leer ik het nooit af
Zeker weet niet of ze die aanbiedingen ook op positiemode hebben, daarvoor hebben ze het denk ik nog niet lang genoeg maar je kan er straks in elk geval prima de kledingkast van je ukkie goed mee vullen
Heb ik bij m'n vorige zwangerschap ook gedaan, en ook een blog bijgehouden... Wil ik nu ook weer gaan doen!
Hihi, da's dan wel het makkelijke als je normaal ook al nooit alcohol drinkt, dan mis je het in een zwangerschap ook niet (én mensen gaan niet vreemd opkijken als je het bij een avondje stappen 'ineens' bij fris houdt )
Wat geweldig Xaph! En ik zag ook al een prachtige echo-foto langskomen. Echt al zo duidelijk! Helemaal super!
Het was mijn tweede echo, op de eerste echo was het zo'n frummel dat ik niet eens een foto heb meegekregen Ben zelf niet zo handig met het herkennen van ledematen maar deze foto snap ik zelfs Heb ook een filmpje, maar daar kan ik weinig van maken. Hartje slaat op de plek waar ik het hoofd zie O well, de gyn zag niets geks dus het zal wel goed zijn! Ja, ik heb er in totaal nog 8 openstaan (sinds gisteren!). Was gisteravond te moe en vanavond te druk met iedereen vertellen dat het goed is afgelopen. Wil er mijn kop wel even bij hebben anders komt het verkeerd op de site. Ik heb morgen vrij en ga de pbtjes dan verwerken.
Nu gaat het wel met de moeheid, maar dat had ik dus 2 weken geleden wel heeeeel erg. Maandags was m'n dochter ziek, dus maar thuis gebleven bij haar... Pfff, ze was zoooo hangerig (opzich begrijpelijk hoor)! Ik was 's avonds echt helemaal gesloopt. Kan me niet herinneren dat ik dat eerder zo gehad heb. Dat vind ik wel lastiger nu dan bij de 1e zwangerschap ja, dat je niet even kan gaan zitten of liggen als het jou uitkomt, omdat er nog zo'n lief klein peutertje rondloopt dat toch ook wel erg graag d'r aandacht wil. Ach ja, we overleven het wel
Ik had een dag na de positieve test al een site gebouwd Op dit moment bestaat de site uit een blog, een agenda en een fotoalbum. De site staat wel voor iedereen dicht behalve een lijstje mensen die ik toegang geef. Erg handig om familie en vrienden op de hoogte te houden.
Ik heb vandaag m'n 1e raketje van deze zwangerschap op Daar ben ik me in de 1e zwangerschap echt aan te buiten gegaan. At soms 6 ijsjes achter elkaar En het was echt dat ik mezelf verbood om er nog meer te eten, anders zouden het er zeker wel meer geweest zijn Alleen begon ik er toen wel pas later in de zwangerschap mee... Dat kan nog wat worden dus Verder nog geen rare eetgewoontes ontwikkeld
Als ik zo snel weer zwanger geweest zou zijn, zou ik dat denk ik ook wel veel meer hebben dan nu. Ze zullen heus nog wel eens komen, al dat soort onzekerheden, hoort toch ook gewoon een beetje bij zwanger zijn. Maar een paar maanden geleden zou het zeker erger zijn! Ben er nu eigenlijk vooral mee bezig hoe m'n dochter het zal vinden, dat ze niet meer de enige is, dat ze de aandacht moet gaan delen... En dan vraag ik me af of dat wel eerlijk is voor haar en of ik haar dan überhaupt nog alle aandacht kan gaan geven die ze verdient.... Maak me dus eigenlijk drukker om m'n oudste dan om de nieuwe spruit Maar het beheerst gelukkig (nog) niet m'n gedachtenstroom.