Heb nu nog geen site, al is dat zo te regelen... We hebben ons eigen domein en daar kan met een paar muisklikken en wat gerammel op het toetsenbord zo een subdomein bijgemaakt worden Maar ben er nog niet echt aan toegekomen... Bij m'n dochter hebben we het de eerste maanden ook met een wachtwoord beveiligd, zodat alleen familie & vrienden erbij konden. Pas na de 12-weken echo hebben we 'm openbaar gemaakt
Ja, handig is dat. Ik heb diverse domeinnamen (krijg je met 2 IT-ers), maar niet een die ik vond passen bij een babysite. Heb nu familieX.nl geclaimd en daar de site op gezet (X = achternaam van mijn vriend). Dan hoef ik de ruimte ook niet te delen met mijn andere sites Andere mama's die voor de eerste keer moeder worden: zijn jullie al uit de achternaam? Wij gaan heel traditioneel voor de naam van mijn vriend.
Goeiemorgen allemaal! Ik ben vanaf het begin dat we gestopt zijn met de pil een site begonnen via www.groeimee.nl. Zit nu nog een wachtwoord op maar als we de magische grens voorbij zijn, haal ik die eraf en stuur ik alle bekenden de link toe Ons kindje krijgt zeker de achternaam van mijn vriend. Al is het alleen maar omdat die veeeeel mooier is
achternaam : euhhhh zijn we hier nog niet uit ik heb tegen me vriend gezegt als jij wil dat de kleine jou naam draagt zullen we moeten trouwen hahaha MvM : hoelang duurde het voor jullie bericht van ze kregen heb me zondag met een mailtje aangemeld maar nog niks vernomen Blije doos: waneer vragen jullie die aan?? Kraamzorg : waneer gaan jullie die aanvragen ? Veel vragen allemaal hahaha Dalijk weer een echo hoop me beebje te zien nu .
goede morgen ik dacht dat ik vroeg wakker was hahah. ik moest vandaag vroeg opstaan. ze zijn nu de trap aan het beleggen. maar wat een geur zeg niet leuk meer. probeer ook zoveel mogelijk in de kamer te blijven.
ja dank je. gelukkig gaat het lekker snel zijn nu al op de helft. Het is hier alleen erg kooud voordeur staat open. Maar dan heb ik wel eindelijk de trap die ik wil hebben. De blikvanger van het huis. Nu dan nog. straks wordt dat de babykamer hihiih
MvM : hoelang duurde het voor jullie bericht van ze kregen heb me zondag met een mailtje aangemeld maar nog niks vernomen Het duurde bij mij ongeveer 2 werkdagen ofzo.. Blije doos: waneer vragen jullie die aan?? Heb ik al gedaan, erg he.. 8) Kraamzorg : waneer gaan jullie die aanvragen ? Vind ik een goeie vraag, vraag ik me ook af namelijk.. Veel vragen allemaal hahaha Dalijk weer een echo hoop me beebje te zien nu. Gaaaaf! Hou ons op de hoogte, spannend meis
zijn goede vragen. ik vroeg het mezelf eigenlijk ook af maar ik dacht ik wacht tot de eerste echo en daarna kan ik die dingen regelen. krijg de eerste echo met 12 weken dus duurt nog even
goedemorgen! De Blije Doos vraag ik niet weer aan.... al die reclame die je dan maandenlang (per post en telefoon) achtervolgt! Ik heb spijt als haren op m'n hoofd, dat ik meerdere pakketten heb aangevraagd destijds. Je staat nu in allerlei bestanden en wordt echt gespamd met aanbiedingen mbt kinderen. en als je dan kijkt naar wat er in die dozen zit.... valt eigenlijk wel mee hoe bruikbaar en leuk het is! @ Xaph, leuk die eigen website! @ kraamzorg, advies is om dat snel te regelen, want we bevallen in de zomerperiode en dan is het aanbod helaas altijd minder dan in de winter. Tevens adviseer ik ook om zsm je op te geven bij diverse KDV'en. @ MvM, heb ik de eerste zwangerschap wel gedaan. Heb besloten om dit keer over te slaan.
@Xaph; wauw, wat een mooi plaatje zeg! Geen wonder dat je loopt te stuiteren!! En doe je wel een beetje rustig aan met de site, heftig dat je hem nu even alleen draaiende houdt? @Scorpion: TWEE???? WAUW!!! Ik ben laat met reageren, maar ben helemaal blij voor je, dus wilde het nog wel even zeggen! @Dingetje; Bah, wat vreselijk dat dit je moet gebeuren! Heel veel sterkte meid! @Alle nieuwe mama's die ik nog niet heb gesproken; GEFELICITEERD!! @Desi; Heh gats, wat is dat nou weer? Wat moet jij in onzekerheid zitten inderdaad! Wanneer weet je of het goed zit? @Babysites; wat leuk dat jullie je familie en vrienden op die manier laten meeleven met de zwangerschap! @Kwaaltjes; hier ook hoesten hoesten en nog eens hoesten! Ik lig er wakker door, maar krijg er inderdaad ook braakneigingen van... En helaas soms niet alleen maar neigingen. @Tweede kindje; ook ik vind het nu zwaarder als de vorige keer, met een kleine druktemaker in huis. Ze is 15 maanden, houdt van rennen en gillen en klimmen en enge dingen uithalen waardoor haar moeder halsbrekende toeren uitvoerd als 'reddingsoperatie'... Pfff Nou meiden, ik vind het nog steeds erg vervelend dat ik niet op iedereen persoonlijk kan reageren, omdat ik telkens zo ver achterloop! Hopelijk nemen jullie het me niet al te kwalijk? Ik hoop dat we met z'n allen gezond en wel de eerste weken doorkomen en allemaal zo'n mooie echo krijgen als degene die ons al voorgingen! Nog twee weekjes wachten...
Goeiemorgen allemaal, Hoe gaat het met iedereen? Hier goed! Straks komt MvM, dat doorbreekt eindelijk het wachten een beetje. Had vannacht erg last van lage zeurderige rugpijn weer.. Nog 6 dagen tot de echo. En vandaag ben ik 5 weken. Toch weer een kleine mijlpaal
MvM nou als hun niks laten horen dan ik ook niet meer heb me aangemeld dus ja KdV moet je zeker op tijd regelen mits je er op een werkt Ik hoop stiekem toch 7 weken te zijn maar denk dat er wel een week afgaat . Maar door die clearblue hoeveel weken raak je in de war die heeft een hele andere telling dan de gyna .
Mvm heb ik gister gemaild ook nog niets gehoord zal wel komen anders even bellen kan natuurlijk nooit kwaad Blije doos pas aangevraagd na de 12 weken Kraamzorg weet ik eigenlijk niet zo goed meer denk ook zo rond de 12 weken maar dat verteld de vk je ook wel wanneer je dat moet regelen!!! Veel plezier met je echo!!!