Telt die Clearblue niet de weken vanaf de bevruchting? En de normale telling is vanaf de eerste menstruatie (dus gemiddeld twee weken langer?). Of bedoel je dat niet?
en, issie mooi geworden? Is hij gerenoveerd met van die trapdelen? Dat vind ik ook erg mooi, maar minder leuk voor de portemonee...!
@ Melanina: ik wilde namelijk nog één keertje een test doen, just to be sure, haha... En wilde dus de Clearblue nemen omdat je dan ook kan zien hoelang je zwanger bent.... Maar bij de telling van Clearblue moet je dus nog 2 weken optellen om uit te komen op de officiële telling?
Zwaar dement hier hoor! Maar heb het onthouden, je meldt het ook geregeld, speciaal voor mij zodat de dementie iets afneemt, toch? Ik heb het onthouden doordat je geen hartslag zag. Ik duim me suf, leef me, doordat ik zelf 3 mk's in 9 mnd tijd heb gehad. De CB met indicator geeft aan wanneer de bevruchting was, daar moet je dan weer 2 weken bij optellen. (oh ben spuit 11, zie ik )
JFD ik kort het ff af hoor ik zeg het ook steeds om het zelf niet te vergeten hoor hahaha mijn dementie is mega erg Enne ik zag nog helemaal geen kindje alleen vruchtzakje dus er is nog hoop Ach voel me iig wel goed zwanger haha ben misselijk moe boobs doen pijn en heb honger !!!!
goeie middag dames hier gaat het goed nu kben nog misselijk als ik honger begin te krijgen. maar gisteren en vandaag niet moeten overgeven. al zal ik maar hout vast houden. pff ik vind het zwanger zijn en een peutertje in huis hebben toch wel zwaar. moet haar constant in het ook houden of ze haalt me kattekwaad uit. zal ergens toch wel blij zijn als ze in januari naar school kan. dat ik overdag toch een beetje voor mezelf heb.
Misschien scheelt het voor mij dat ik 4 dagen werk en dus maar 1 dag per week helemaal alleen ben met die kleine van mij. Want in het weekend dan kan ik ook terugvallen op hulp van mijn man. En straks met verlof blijft die kleine gewoon in het zelfde ritme naar het KDV gaan en heb ik op die dagen dus genoeg tijd om bij te komen (hoop ik).
Moeders voor Moeders is hier net langsgeweest en toch altijd fijn als hun test ook dik positief is Hij staat in mijn album. Heb het 9maanden magazine gekregen, leukkkk!
Goedemorgen dames, Ik heb even een vraagje over MvM. Gisteravond stond ineens een mevrouw van MvM op mijn voicemail om een afspraak te maken, terwijl ik me helemaal niet opgegeven heb!!! DACHT ik . Waarschijnlijk heb ik de verlosk. verkeerd begrepen toen ze vroeg of ze iets van informatie over hun wilde toesturen. Heb toen gezegd; Ja prima! Hi,hi... ze bedoelde waarschijnlijk of ze me mocht aanmelden. Maar ik had eigenlijk al wel bedacht daar niet aan te beginnen, gezeul met stinkflessen en pies enz. *ego* . Maar toch twijfel ik en denk toch dat ik het wel doe, alleen hoe gaat dat precies in z'n werk? Op de site van MvM ben ik niet zo veel wijzer van geworden namelijk. Ik bedoel; hoevaak moet je plassen? iedere ochtend? en ze hebben het over een krat. Hoe zie ik dat voor me... dat een soort melkboer ze komt op halen met een busje met koeienletters Moeders voor Moeders? Zodat de hele buurt meteen weet hoe laat het is??? En waar laat je dat allemaal, aangezien ik het nog even voor me wil houden en niet m''n moeder ineens vraagt waar die flessen voor bedoelt zijn.. Thxns alvast meiden!
Je mag ieder plasje wat je doet opvangen in een speciale kan die je van hun krijgt, het hoeft dus niet alleen ochtendplas te zijn. Je mag zelfs zo ver gaan dat je het ook op je werk of zo gaat opvangen maar dat vind ik veel te ver gaan. Wil best wat over hebben voor een ander maar het moet niet te gek worden. Je krijgt 2 blauwe kratten met in elk 4 flessen zodat je elke dag een schone fles kan gebruiken. Op de flessen en kratten staat verder niks. Over het ophalen, dat gebeurd in een gewoon wit autootje dus er staat niet groot MVM op. En je kan afspreken waar je die flessen neer zet als je ze niet gewoon voor de voordeur wilt zetten. Dus je kan ze ook in de tuin zetten als de chauffeur er maar makkelijk bij kan. Maar ja de buurt ziet die vent wel voor je huis stoppen en sjouwen met die kratten. Soms kan je ze ook zelf weg brengen dan hoeft niemand het te zien. Tja waar laat je het in de wc? Ik heb de kratten met lege / volle flessen in de trapkast staan en 1 fles in de wc die ik elke morgen omwissel. Als er bezoek komt zet ik die fles en kan gewoon even weg zodat ik geen vragen krijg.
Hoi mamamuts, Goed dat je toch mee wilt doen! Elke plas is welkom, dus zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds en 's nachts. Je krijgt 2 kratten waar elk 4 flessen in zitten. Ik heb ze nu nog bij mij op het toilet bewaard maar denk dat ik de flessen die ik (nog) niet nodig heb in de badkamer bewaar, daar waar geen visite komt. Die ene fles om in te plassen prop ik dan wel achter het toilet ofzo, of in een afgesloten mand. 1 keer in de week worden de flessen opgehaald. Ik heb begrepen dat de bus er discreet uitziet. Je kunt, als je niet thuis bent, de kratten voor de deur zetten. Als je in een jonge wijk woont dan zal het denk ik wel opvallen ja. Maarja. Als je wel thuis bent dan belt de chauffeur aan en geef je het mee, dat valt denk ik een stuk minder op. De flessen moet je op een wat koele plek bewaren. In ieder geval niet naast de kachel ofzo. Verder weet ik het nog niet precies want ik ga nú mijn eerste plas in de kan doen
Ok, dankjulliewel... Ik neem aan dat de chauffeur op een afgesproken tijdstip komt? Denk niet dat ik het buiten voor de deur zet, aangezien de kratten dan lettelijk op de stoep staan en iedereen en onderhand over struikeld. Ik woon idd in een hele jonge wijk, dus de chauffeur heeft geen tomtom nodig denk ik, hij zal hier wel vaker zijn geweest. En over dat bewaren, tja dat zie ik wel hoe ik dat doe... Trouwens zit je vast voor een bepaalde periode of mag je ook eerder stoppen als je er genoeg van hebt.