volgens mij spreek je van te voren af tot wanneer je meedoet, maar kan je evt. wel op een later moment besluiten om eerder te stoppen!
Bij mij komt de chauffeur in de ochtend op dinsdag, van 8 tot 12 uur. Dus een echte vaste tijd is er volgens mij niet.
goedemiddag, Ik kan mijn flessen zelf wegbrengen. Wat ik zeer handig vind. Onze buurvrouw is nogal nieuwsgierig. Over kraamzorg dat vraag ik na 12 weken wel aan. Blijde doos ik sta in twijfel wanneer. Ook ik wil een website bijgaan houden voor onze kleine .
Kraamzorg vraag ik ook rond de 12 weken aan en kinderopvang ook. De blijde doos... zat voornamelijk veel reclame in herinner ik me, was verder wel leuk hoor, maar hoef hem nu niet weer.
O,ja.. dat krijg je dan gratis iedere maand toch? Oww, ik ben alweer veel vergeten . Hmmm.... dan toch maar aanvragen .
*gaaaaaaaap* Ik lig hier zowat te pitten voor mijn pc-scherm 8) Het slaaptekort begint hier nu echt op te breken hoor poehee
He meiden, even een kort berichtje van mij. Ik heb besloten wat afstand te nemen van het forum. Door mijn bruinverlies e.d. maak ik me erg veel zorgen en ik zit maar het forum af te spitten naar leuke verhalen...Is niet echt goed voor me Vrijdag heb ik weer een echo met hopelijk 2 mooie hartjes ondanks mijn bruinverslies en slijmverlies. Ik blijf soms nog wel komen hoor, maar niet al te vaak xx
@Yustin Je moet lekker doen waar je je het beste bij voelt meid! Fijn dat je vrijdag een echo krijgt, we duimen voor je
Wat leuk!!! nieuwe juni mama's! Vorig jaar rond deze tijd wist ik net dat ik zwanger was. Meiden, gefeliciteerd en geniet ervan!!!
ff ego bericht Ik heb me frummeltje gezien nou ja gezien het was wel heeeeeel mini maar ik ben nu echt officieel zwanger
Trouwens superleuke naam, Luuk. Wij twijfelen ook nog hier tussen maar dan wordt het wel Luc (met een c) Ja mijn oren en ogen staan tegenwoordig open voor alle namen
haha foto heb ik allen moet nog ingescand worden frummel is nog te klein om een hartje te hebben miss volgende week krijg dan echo nummer 4
zo lekker klaar hier. moederlief was langs gekomen en heeft geholpen met de onder verdieping. je kwam echt overal die pluizen tegen. Daarna even naar de babyzaak hier om de hoek geweest. Heb daar leuke positekleding gehaald en was allemaal afgeprijst scheelt weer lekker. hahaha. Wel erg eigenlijk dat ik dat nu al aan moet. Gisteren het me broer en vriendin verteld. die hebben net een kleine en zei zo jij hebt een flinke buik al. Weet je zeker dat het er 1 is hahah. Afwachten 9 dec eerste echo. Maar er is een mogelijkheid heb clomid gehad
Dankjewel Nancy! Wij vonden de meest Hollandse schrijfwijze het leukste! Vind het wel weer lastig om nu wéér een leuke jongensnaam te bedenken... Meisjesnaam hebben we nog wel op 'de plank' liggen. We hebben gisteravond even voor de fun gebrainstormd, maar kwamen er saampjes nog niet uit!