juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    AHA ;)
    Mag ik vragen waarom je zoveel echo's krijgt?

2. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Mijn beste vriendin is recent bevallen van een tweeling, ook nadat ze clomid gebruikt had! Hoe zou je dat evt. vinden, een tweeling? ;)

Wel leuk toch, nieuwe kleding shoppen? :)

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja ben ook echt van de Hollandse namen hoor, kort en krachtig! Max staat bij ons nog op nummer 1 en Tess op 1 voor een meisje.
    Jorn en Brent vind ik ook heel leuk voor een jongen en Nina en Femm voor een meisje.
    Aaaaaargh je hoort het al, dit wordt nog wat 8)

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Tuurlijk mag je dat vragen
    Ik loop bij de gyn onderbehandeling na dat ik een jaar bezig was en in die periode ook een vmk kreeg alleen wou het hormoon toen niet uit me lichaam dus heb toen een kijk operatie gehad en daarbij is een adertje gaan sijpelen en daar kwamen ze savonds pas achter dus toen met spoed de O.K op 2de operatie gehad en toen was het hormoon er nog steeds en ook nog aan het stijgen .
    Na een paar weken is pas alles met veel bloed en gorigheid eruit gekomen .
    Maar door die 2de operatie (buikoperatie) was ik 6 weken uit de roulatie en moest ik ook nog eens bijna 3 maanden aangepast werk doen .
    Dus ik denk dat ze geen risico nemen en mij en zichzelf gerust willen stellen.

5. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Tess voor een meisje vind ik ook erg leuk! :)

Lastig hè, al die keuzes! :D

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meid meid wat een ellende zeg... :(:( Logisch dus dat je onder 'toezicht' staat. Ik begrijp je onzekerheid nu ook wat meer.. (niet dat ik het niet begreep, want "been there, done that" maar je snapt het wel)
    Maar volgens mij zit het bij jou nu wel helemaal goed! Superleuk voor je :)

7. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    wat een verhaal Melanina, dus nu extra fijn voor jou dat het er goed uitziet! :)

8. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Dat zou mooi zijn. ik heb altijd gezegt wil graag 1 kindje omdat we er best lang over hebben gedaan. En zijn het er 2 dan is manlief blij want die wilt er graag 2 hhihihihi

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    juist ik was gewoon extra bezorgd omdat mijn lichaam me zo in de steek heeft gelaten vanaf februarie dat ik nu van alles het ergste maar denk kan het alleen maar mee vallen

En gelukkig snapt de gynaecoloog mij heeel goed zei hij vandaag ook weer hij zegt de meeste wachten geduldig af tot hun eerste echo ( nou ja geduldig dacht ik) maar omdat jij wat hebt meegemaakt snap ik je ongerustheid .
    Nou toch erg lief allemaal

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Yesssssssssss!! Goed zo!

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @blije doos, dat doe ik pas na de 12 weken.
    had het vorige keer wel meteen aangevraagd en toen ging het fout.

toen werd ik toen ik 20 weken moest zijn gebeld door een bedrijf: GEFELICITEERD met uw zwangerschap uw doos staat klaar. nou dan zak je door de grond. dus dat gebeurd me geen 2e keer.

ben wel benieuwd als het er wel 2 zijn bij mij of ik dan ook 2 dozen krijg. hebbert he :D

12. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    krijg je ook twee keer spam, Scorpion! ;)

Spannend hoor voor je, dat je wellicht zwanger bent van twee kleine wondertjes! :)

13. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

@Mause, ik ben rond 20 juni uitgerekend. :)

@Melanina, geweldig dat alles goed is! wel een heftig verhaal trouwens...

@NAncy, ben je al wat wijzer geworden uit je topic bij babynamen? Er kwamen wel leuke namen voorbij zag ik (hier willen we ook een korte stoere naam). Vond Jorn ook erg leuk, maar was afgekeurd door manlief ;).
    Moeilijk he!

Vinden de dames met al een kindje het ook zwaarder nu?
    Pff... ik wel namelijk, vooral omdat Benthe nogal wat aandacht vraagt de laatste dagen, ook 'snachts :(.
    Heb echt geen fut en voel me de hele dag onpasselijk... en het wordt nog erger ben ik bang.
    Zeg dat ik niet de enige ben please... :D

14. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!! Gaaf he?

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    jah was echt gaaf hopelijk volgende week ook een echo met hartje

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hebben jullie dat ook als je in ene even niets voelt dat je al weer ongerust bent.
    Sinds gisteren zijn mijn (.)(.) minder gevoelig.
    De onrust komt door dat ik een febr een MK heb gehad en in april een vermoedelijke vroeg MK.
    Wil ieder dag deel wel testen.

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nee als ik even niks voel geniet ik er juist van!

18. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    ahhh, ik voor alsnog de 21ste! bij welke verloskundigen zit jij? Kunnen we straks (tijdens het verlof) wel een kop koffie (of thee ;) ) bij elkaar gaan drinken! :D

Op dit moment vind ik het nog niet veel zwaarder, omdat ik me nog relatief goed voel (ben iets moeier). Maar verwacht wel dat het nog pittig gaat worden! :$

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Gezellig! :D
    Ik zit bij verloskundigepraktijk Vleuten/de Meern/Harmelen. Jij toevallig ook?
    Geen idee hoe ze zijn, (vast wel goed ;))

20. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Fijn dat er nu wat te zien was?? Komt het termijn van 7 weken een beetje overeen??

@zwanger van de 2e, hier ook wel zwaarder dan de 1e keer, nu met een kleine dreumes rondlopen (bijna lopend ;) ) Ik ben nu ook heel de dag misselijk, heel naar. Bij mijn dochter had ik dat alleen in de ochtend. Nu blijft het de hele dag terug komen, gelukkig heb ik nog niet hoeven overgeven. Hier ook al een maand een slechte slaper ineens, steeds wakker om de zo veel uur, das nu extra pittig nu ik ook veel eerder moe ben. Dus nee, mamamuts, je bent niet de enige :D

Deel Deze Pagina