Wat leuk dat je even een kijkje hebt kunnen nemen en volgende week alweer!!!! Ben wel jaloers wij mogen pas 27 november een blik werpen!!!
Bij die praktijk zit ik ook! Ben daar prima geholpen tijdens mijn eerste zwangerschap en bevalling! Wanneer heb jij je eerste controle staan? En ga jij ook naar 't Zand voor je echo's? Ik heb mijn eerste controle en mijn eerste echo op 20 nov. staan!
ben je gek, toch heel logisch met jouw historie! Hoef je je echt niet schuldig om te voelen hoor! Onze tijd komt nog wel!
@melanina: gefeliciteerd met je mini-frummeltje! En fijn zo'n gyn! @achternaam. Ik krijg nu dan wel de tweede, maar net als de eerste krijgt die de achternaam van mijn man. Ikzelf heb toen we trouwden mijn naam gehouden. Dat is toch echt wie ik ben, het staat op al m'n diploma's etc. Zijn achternaam is overigens minder bijzonder maar wel mooier; bovendien is die Fries en ben ik erg voor Friese voornamen. Dat past dan wel mooi bij die achternaam. Overigens is alles er tegenwoordig op ingesteld dat je als vrouw anders heet dan je kinderen. @Melanina: ja, ik heb destijds ook tegen mijn man gezegd dat als we getrouwd een kind zouden krijgen, het zijn naam wel zou krijgen. We zijn overigens 3 jaar voor de geboorte van mijn dochter getrouwd. @kraamzorg: ik begreep dat je dit zo snel mogelijk moet doen. De vorige keer heb ik het na 12 weken gedaan. Ga ik nu weer doen, want afbellen lijkt me vreselijk. Ik weet trouwens niet meer of ik het via mijn verzekering moest doen of gewoon rechtstreeks....weet iemand dat? @dementie: ik wist de postcode van ons huis vandaag niet meer... @namen: Ik wilde altijd alleen maar een meisje, omdat ik geen leuke jongensnaam kon bedenken. Maar voordat ik de eerste keer zwanger raakte hadden we een leuke gevonden en die hebben we nog steeds. Het moeilijke met mij is dat ik geen associatie bij een naam wil en ik elk jaar zo'n 150 leerlingen in de klas heb (waarvan 60 nieuw). Na een aantal jaar heb je dan al heel wat namen zien passeren! @mamamuts; ik vind het ook wel zwaarder, maar mijn dochter is sinds de wintertijd 's avonds als ik thuis kom (en zij van het kvd) net zo uitgeput als ik: liggen we samen op de bank en manlief maar koken en zorgen... Stella
@Mause; Hoe toevallig kan het zijn! Ha,ha. Ik moet wel zeggen dat ik zat te twijfelen tussen deze en verlosk. praktijk de Lekbrug (daar zat ik bij m'n 1e bij) omdat je bij de Lekbrug meteen bij de 1e controle (rond 8 weken) ook een echo krijgt en nu dus niet. (eerst intake en later apart een echo) Ben toen ook bij het 't Zand geweest idd. Mega scherm hebben ze daar, erg leuk! Heb intake 10 nov en 1e echo 24 nov. @snoozie; hoe oud is je dochter? Dus jij bent ook de gelukkige met een ontzettend gezellig en lief kind de laatste tijd . Gelukkig ben ik niet de enige... @stella, goed voor elkaar dat je man kookt! De mijne zou dat best wel willen, maar hij is pas rond 19 uur thuis en das toch wel laat, ook voor m'n dochter. En dat vind ik meteen het zware eraan, je moet eigenlijk altijd koken voor die kleine terwijl je echt geen puf hebt en/of beroerd ben. @Melanina; niet schuldig voelen meid, is toch leuk en logisch?! Het geeft je tenminste wat meer zekerheid met jou achtergrond.
Hallo dames! Heb even weinig tijd om uitgebreid te reageren, hoop dat een dezer dagen weer te kunnen doen. Ik wilde jullie wel alvast het nieuws melden dat we vanochtend een kloppend hartje hebben gezien! Beeb lag goed op schema qua groei, vandaag 6 weken en 6 dagen. Ik ben uitgeteld op 17 juni 2010. Tot gauw!
@ Yvy, gefeliciteerd! Heerlijk moment hè! @ mamamuts, ik was bij de 1e bij de Pauwoogvlinder geweest, maar nu is het dus kennelijk 't Zand geworden. Ben benieuwd! @ Stella, hier is de wintertijd ook een energy-killer.... Luuk is al dágen rond 5.15 uur wakker! pffff.... dat hakt er wel in!
Ja, nog een kloppend hartje! Gefeliciteerd Yvy! En nu maar hopen dat we snel 45 hartjes hebben zien kloppen (44 junimama's waarvan tenminste 1 tweeling)!
ben moe! ik heb niet alles gelezen! sorry dames! maar zag wel een goede echo voor melanina! super meid! @Xaph heb een pbtje gestuurd voor de lijst als ik ook mag ik ga dus op de bank nu of in men bedje,ben zo moe! tot morgen dames! *zwaai zwaai*
hier is het dus hetzelfde ...zei het tegen me moeder en die zei heel duidelijk...waarom? ik juist goed voor dr ! ...ik eeuuuh okay...haha maar kwam wel goed over op me haar antwoord haha rare eet gewoontjes stja later in de zwschap ijs ijs ijs en nog eens ijs van vanetia italiaans schepijs echt elke dag een bak van 5,00 euro! echt meiden ik lieg niet me man kon net zo goed de zaak kopen de meisjes erachter herkende me en hoeften niet eens meer naar mijn smaken te vragen later lag ik dus ff in het zh omdat me bloeddruk te hoog was...en wist echt niet waarvan????????? 1 doos aardbeien en 1 pak melk ging daarbij naar binnne avondeten alleen een beetje groente en aardappel maar had geen behoefte meer in vlees...ik als vleeseter! oja 1 trauma opgelopen is....lekkerbek....ieks! ik ook nooit meer goedgekomen als ik dat ding al zag ging ik finaal over me nek.... hopelijk krijg ik nu geen rare dingen meer zoals toen ...maar vrees dat als het warm weer word dat foekie weer richting het italiaanse ijs toe gaat...........
@mamamuts, ja ik heb prachtige namen voorbij zien komen in dat topic maar blijf nog steeds bij Max en Tess erg he 8) Jorn vond ik ook super maar bij mij ook afgekeurd door vriendlief (hij is trouwens eeeerg moeilijk, had ik niet verwacht..) Nina en Luc staan ook op ons gezamenlijke lijstje
Hahaha Foekie, heb smakelijk gelachen om je verhaal!! hihihi Hier ben ik ineens verslingerd aan speculoos (speculaas-pasta voor op brood in een potje) Lepel ik dan ook echt uit, ernstig!