dan vind je mijn dochters naam ook wel leuk mischien haar roepnaam :baukje we noemen haar net wat anders en bouke voor een jongen???vind je dat wat?
haha nancy dat is ook wel erg he haha meiden met een goede echo super!!! gefeli! ik gan zo onder zeil ik ben doood op!!!! ga al het speelgoed van dochterlief opruimen en dan naar bed morgen nog 1 dagje werken en dan weekend
Ja, we hebben in de vorige zwangerschap ook zo'n domeinnaam geregistreerd, alleen dan geen .nl, maar .info (ik geloof dat dat goedkoper was ) Hier dan alleen de achternaam, zonder familie ervoor. De subdomeinen worden dan de voornamen, dus dan krijg je voornaam.achternaam.info Hier ook 2 IT'ers in huis We hebben er bij m'n dochter ook voor gekozen om de achternaam van m'n man aan te houden voor de baby. Hij wilde dat graag en mij maakte het niet zo uit
@Foekie83: Inderdaad zijn dat leuke namen, maar we hebben nu andere namen op het oog. Namen op -je vind ik voor een kind leuk, maar als ze volwassen is, vind ik het minder. Mijn dochter heet Djoeke. Stella
KDV, dat is inmiddels geregeld Heb het inschrijfformulier in het schriftje van m'n dochter meegegeven Blije doos, denk dat ik die wel weer aanvraag, zat toch een pak luiers bij De andere dozen geloof ik dit keer wel, dat was inderdaad niet veel meer dan reclame.
Herkenbaar. Mijn dreumes loopt al een hele tijd (ze vond met 10 maanden dat ze wel genoeg gezeten had ) en ze klautert ook erg graag overal op & over. Daarbij heeft ze op het moment ook oorontsteking aan allebei haar oren Daar heeft ze nu een ab-kuurtje voor sinds gister, dus hoop dat ik daar morgen wel wat van ga merken... Vorige week had ze die oorontsteking ook al, maar toen dus nog geen kuur. Dat was wel tamelijk zwaar ja! Ze huilt er echt niet veel bij ofzo en is opzich heel vrolijk. Maar ze hangt wel veeeeeel meer aan me dan normaal en ze gaat nu heel moeilijk even zelf spelen, dus ik ben continue bezig met haar entertainen. Dat maakt het dus nu wel even zwaar! Maar verwacht dat als ze weer beter is, dat het allemaal wel weer een stuk mee zal vallen Nu nog hopen dat het met de zw-kwaaltjes ook mee gaat vallen. Bij m'n dochter had ik niet echt veel last van kwaaltjes, maar heb nu de laatste dagen toch wel regelmatig last van wat misselijkheid, dat m'n buik gewoon heel vervelend voelt. Dat helpt ook niet echt...
Als je bij de 1e gekozen hebt voor de achternaam van je man, dan ben je volgens mij toch ook verplicht om voor de 2e die achternaam aan te houden (tenzij een andere man dan bij de 1e de vader is van de 2e...) Zelfde als je voor je eigen achternaam gekozen zou hebben trouwens... Ik ben niet getrouwd, maar heb geregistreerd partnerschap gedaan (we willen ooit nog wel echt trouwen, maar dat willen we dan ook goed aanpakken en daar willen we dus eerst nog flink voor kunnen sparen... Hadden geen zin om met kinderen te wachten tot we geld genoeg hadden voor een huwelijk, dus het GP is voor ons een tussenoplossing). Het GP is wettelijk gezien bijna gelijk aan een huwelijk. Maar ik heb er ook voor gekozen om m'n eigen achternaam te houden, zelfde reden ook eigenlijk. Vind het ook zo'n vreemd iets dat ik m'n achternaam zou "moeten" veranderen, omdat ik toevallig vrouw ben... Kraamzorg... Dat hangt van je verzekering af. Bij mijn verzekering (FBTO) moet ik het zelf met de kraamzorg regelen (wat bij m'n vorige zwangerschap nog wat voeten in aarde had, want het kraamzorgbureau was daar nog niet zo op ingesteld :x), maar volgens mij moet je bij de meeste verzekeringen het via de verzekering regelen. Even hun opbellen kan in elk geval geen kwaad als je het zeker wilt weten! Nou, koken doet m'n man nog wel (daar heb ik zooooo'n hekel aan en hij vindt het erg leuk!), maar als ik op de bank zou gaan liggen met m'n dochter, dan zou hij er net zo snel bij komen liggen en zeker niet het 'zorgen' deel op zich nemen. Alleen geloof ik nooit dat m'n dochter zo gezellig bij mij zou komen liggen, haha, da's echt een klein stormpje dat kind
Ja, ijs, milkshakes en de Mac deden het erg goed bij ons hè Denk dat je moeder wel gelijk heeft, dat het alleen maar goed voor onze meiden zal zijn, we zijn er zelf toch ook niet slechter uitgekomen toen er broertjes & zusjes kwamen haha, dus het zal allemaal best wel goed komen. Maar ja, nú zijn we nog eerst zwanger en vol met hormonen, dus nú hebben we daar even geen boodschap aan en vragen we ons allemaal van dat soort rare dingen af
Yvy een goede echo, mooi zo! Melanina, waarschijnlijk dan in ontwikkeling toch korter dan 7 weken. Geeft niet, het groeit, en dat is het belangrijkst! Denk dat jouw kleintje er 1 is die een aantal dagen goed heeft lopen zoeken naar precies DAT JUISTE plekje om in te nestelen
ben best wel een beetje jaloers op al jullie echos hoor,ik moet wachten tot december maar dan zijn we ook wel al bijna 12 weekjes ver dus das dan ook weer leuk
JA kan me voorstellen dat er jaloezie is hoor wie krijgt er nou elke week een echo ??? Dus ik geniet er nu maar even extra van
je hebt gelijk;heel hard genieten moet je zeker doen ik kan niet meer wachten om al die babyspulletjes te kopen