ik heb een link onder mijn banner staan, dat is de site die ik een beetje snel in elkaar heb gezet haahhaa als de meiden voor mij hun uitgerekende data, ziekenhuis/thuisbevallen, hoeveelste kindje, fles/borstvoeding, afspraken, wat je denkt qua geslacht, man/vriend wat hij denkt..... enzovoort via een pb nar mij stuurt, dan vul ik het weer verder in op de site!
Het ziet er mij een toffe site uit. Sorry dat ik gisteren niet meer reageerde, voor de 1 of andere reden kon ik niet meer op internet, slechte verbindingen ofzo. Hebben julllie al wat meer last. Ik heb vanmorgen opgestaan en toen ik terug in bed kroop kreeg ik precies spierpijn , buik, onderrug en poep en doet nog altijd pijn. Kan het mij niet meer herinneren of dat ik dat de vorige ook had. Zou ik toch nog een test doen
Goeiemorgen allemaal! Even een klein berichtje van mij, voordat ik naar werk ga. Voor alle meiden tegen wie ik het nog niet heb gezegd; GEFELICITEERD!!! Wat professioneel zo met een site erbij! Verdrietig om te zien dat er ook al namen op het niet-zo-blije-lijstje staan... Ik probeer bij te blijven met lezen!! Fijne dag allemaal met al jullie binnenpret
Mag ik ook op de lijst 14 juni 1e kindje (3 vlinders) flesvoeding thuisbevalling (indien mogelijk) mama denkt een jongen en papa ook en opa en oma ook Ow en het word een tweeling qua sterrenbeeld dan he 20-10-09 1e echo.
Hoi meiden, Heb gister gebeld naar de gyn (liep daar al). Daar kan ik pas volgende week vrijdag terecht, omdat het anders nog te vroeg zou zijn om iets te kunnen zien. Na de stolsels ben ik ook nog vlokjes rood verloren, bloedingen en krampen gaan nog steeds door. Als ik ineens heel erg ga bloeden, mag ik eerder langskomen. Het is echt helderrood bloed wat ik verlies, dus echt veel hoop heb ik niet meer, zal nog wel laten horen hoe het bij de gyn was. veel succes, hopelijk komen er meer juni 2010 mama's bij en blijven die ook hier.
Middag meiden, Ja vandaag 'ietsje' minder online Er zijn weer nieuwe mama's bij gefeliciteerd! En een mooie website. Krijgen we de inloggegevens of verander / zet jij alle gegevens erop Desi? B.E.G. begrijp ik goed dat er misschien nog hoop is? Ik duim voor je. Ik heb zelf ook een tijd flink gebloed bij mijn oudste zoon en die is gezond op de wereld gekomen. Vanochtend nog maar een digitale gedaan (tja er zitten 3 in een doosje) en binnen 20 seconden stond er al weer zwanger maar toch vind ik de streeptjes op de test zelf zo licht. Was dat bij de andere digitale gebruikers ook? Hier vannacht een helse nacht gehad. Onze jonste heeft tot 4 maal toe zijn bed (matras) onder gekotst. Zijn matrasje en 3 reiswiegmatrasjes staan nu te drogen tegen de verwarming. Het is lekker warm is huis. Net zijn tukje in zijn broers bedje gedaan en nu netjes afgewisseld ligt zijn broer te slapen... en hun papa. Ik ga lekker met de kleine vent spelen. Hij toont niet echt ziekies maar wel moe en huilt om de kleinste dingen (terwijl hij normaal alleen bij honger van zich laat horen). Fijne dag allemaal en een prettig weekend.
hoi meiden ja best grappig he zo'n site!!ik zal het morgen bijwerken want heb nu een bruiloftsfeest! ja jullie mogen me ook helpen met de site dat vind ik ook prima, als het straks druk word dan krijg ik het er ook druk mee hahaha dus wat jullie willen?of ik doe het samen met iemand?of jullie vullen alles zelf in??jullie roepen maar...ik hoor het wel, en lees het morgen weer terug! liefs!!
Hi Desie, Als jij het geen probleem vindt is het wel handig al 1 persoon het beheerd maar het lijkt mij wel veel werk. Dus misschien een duoschap? 8-6-2009 3de kindje ziekenhuis borstvoeding voorgevoel nog niet sterkt maar ik zet weer in op een meisje nog niet de vk gebeld voor afspraken vertellen bij 3 mnd-grens Fijne avond en ik hoor het graag.
Hier zijn mijn gegevens; 04/06/2010 2de kindje ziekenhuis borstvoeding We denken een jongetje Als het drukker wordt wil ik ook gerust helpen Veel plezier op het feestje
Wow alweer juni 2010 mama's in de aantoch Meiden ik wil jullie allemaal Feliciteren met jullie Zwangerschap .. geniet er lekker van allemaal Liefs Maria
Hoi meiden hoe is het met jullie ik heb vandaag nog een test gedaan kan het nog steeds niet geloven ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger heb ook moeder voor moeders gebeld heb 12 okt een gesprek wil gaar helpen ben ook door andre mensen geholpen was toch afhankelijk van die medicijnen zonder had ik nooit zwanger geweest doen er nog meer mee met moeder voor moeders?
Hi meiden, Hier 2 zieke mannetjes (veel overgeven en diaree) gelukkig is de misselijkheid bij mij nog niet toegeslagen anders weet ik niet hoe ik elke keer alles had kunnen verschonen. Tig extra wasjes met bedbekleding, lakens, pyama's en setjes kleding. Ook de knuffels maken een paar rondjes in de wasmachine. Ik hoop dat ze snel opknapen, toch altijd zielig bij die kleintjes. Sabine, fijn dat de extra test weer bevestiging heeft gegeven. En goed dat je meedoet aan mvm. Bijzonder om nu zwanger te zijn na 3 jaar. Hebben jullie veel onderzoeken en procedures ondergaan voordat jullie nu zwanger zijn? Maria bedankt voor de felicitaties. Mandje, als je nu een jongetjes krijgt heb je een koningspaar Hier hebben we allebei totaal geen voorgevoel. Het is allemaal nog te pril denk ik. Wel zijn we lekker aan het denken over namen. De meisjes naam staat al jaren vast maar een derde jongensnaam is toch een uitdaging. Zijn jullie al bezig met namen of hebben jullie ze al? Ik heb toch wel wat criteria, niet te vaak horen, passen bij achternaam, uitspreekbaar in diverse talen op dezelfde mannier, niet rijmen op achternaam of dezelde klank beginnen... en tuurlijk passen bij de andere namen die we hebben. Ik ga even lunch maken voor mijn man en mij. De kids slaan maar even over aangezien alles er toch weer uitkomt. Zelfs droog brood en banaan. Fijne dag allemaal
Ja ik heb 6 iui gehad en 3 ivf dit was dus de laaste kans heb nog wel 8 embryos in de vriezer die kan ik nog gebruilen als ik nog een keer zwanger wil raken
Wow dat is een lange weg. Wat ontzettend fijn en speciaal dat het gelukt is bij jullie laatste kans. Nu een goede zwangerschap en in juni een mooie gezonde beeb in jullie armen houden.
hallo meiden gister een heel leuk bruiloftfeest gehad, waren pas om 2.45u thuis pffffffffffffff hahaha gelukkig sliep ruben bij opa en oma, heb deze dag wel nodig gehad om ff bij te komen, morgenocht moet ik weer werken heb de lijst net bijgewekt Scorpion(dat zou ik ook vandaag doen ivm met het feest gister) sabine: jeetje meid wat hebben jullie al een lange weg afgelegd!en wat bijzonder moet dit dan zijn!fantastisch dat je test weer duidelijk was!! verder zie ik een duoschap wel zitten betreft de site.....of trioschap hahaha dus koekkie en mandje!hahah helpen jullie me straks een handje haha ik zal jullie ff pb'en!! nieuwe zwangeren!!gefeliciteerd, !!! als je je gegevens doorgeeft via pb aan mij, koekkie of mandje zullen wij jullie op de lijst erbij zetten denk hierbij aan: uitgerekende data, thuis/ziekenhuisbevalling, fles/borstvoeding, hoeveelste kindje, wat je denkt qua geslacht, afspraken enz.....
Hallo mama's! Het is weer kouder aan het worden, dus dat 's nachts eruit om te plassen is niet ideaal he? En daarnaast word ik de hele dag omringd door zwangere vrouwen, moeilijk om dan me niet ooit te verspreken en een reactie te geven van 'Oeh dat heb ik ook... ehh...had...hihi'?! @Desi; ik heb je een pb met mijn info gestuurd voor op de mooie site! @Sabine; GEFELICITEERD!!! Na 3 jaar!! Wat een prachtig moment moet dat zijn... De laatste kans, poeh! Alle kaarsjes aansteken en ik begrijp hoe spannend dit moet zijn zeg... @Koekkie; beterschap met je jochies! Arme mannetjes helemaal leeg aan het lopen. Wij zijn hier ook net weer een griepvlaag voorbij gegaan met een hele enge koortsstuip; IEUW, schrikken! @Seol; Gefeliciteerd! En wat is jou verhaal? Is het je eerste kindje of een volgende? En raakte je makkelijk zwanger of is er wat aan vooraf gegaan? Leuk om weer meer juni-mama's te ontmoeten! Tot snel allemaal!