juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dat is deze -> Juni 2010 Mama's

2. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen dames!

Alles bijgelezen, maar is best veel om te reageren... Dus hier een paar dingen welke onthouden zijn! :p

Xaph, ik denk dat je nu wel genoeg aanmeldingen voor de site hebt :D En anders roep je maar hoor! Doe het graag!

Slapen, normaal sta ik op als mijn vriend opstaat (rond 6 uur) Ben dan toch al wakker!
    Maar vanmorgen.... vond ik 4 uur toch wel vroeg! Hij moest om 8 uur in Brussel staan en komt morgen pas terug :( Dus ik mijn mandje weer in en heerlijk doorgeslapen tot 9 uur! Ikke blij! Kijken of het morgen ook lukt om zo uit te slapen!

Kraamzorg, ga ik pas regelen na de echo.

Oehja, gister een doorslag vanuit mijn vriendje!
    Ik heb de hele tijd het idee dat hij zich nu nog afzijdig houd van de zwangerschap. Roept ie gister ineens: de dagen gaan altijd snel, maar de 13 duurt nog zoooooooooo lang! De dagen kruipen voorbij!
    Lief he!

3. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Het is voor mannen iets anders dan vrouwen om dat ze niet de krampjes e.d. hebben.
    Worden er dus ook niet de hele dag mee geconfronteerd maar dat komt wel bij de 1 ste echo!!!!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Gisterochtend om deze tijd had ik het ook, maar hebben jullie ook last van 'verzuring' onder in je buik en rug?? Net of de boel in de fik staat daar beneden, doet echt zeer! :(

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja Nancy, hoort er bij, bij mij in ieder geval wel.

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Pfffff gelukkig 8)
    Zit weer zo onzeker te wezen hiero bah

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Toen ik bij de finale van K2 zoekt K3 de tranen over m'n wangen voelde stromen, wist ik wel hoe laat het was ;) (dat was bijna een week voor m'n NOD). Ben normaal dus ook echt NOOOOOOIT emo, haha, best een gewaarwording dan, als je ineens om helemaal niets in tranen uitbarst :p

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik geloof dat je al wel genoeg aanmeldingen hebt ;) Maar als je nog eens ooit iemand nodig hebt... Een beetje handig met pc's zou ik wel moeten zijn in elk geval (anders doe ik echt het verkeerde werk :p)

9. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ik ben zowiezo wel een emotioneel iemand, maar nu heb ik toch weer stukken erger.
    laatst begon ik gewoon te huilen toen ik berichtje van m'n vriendin las. dat ze blij was dat we al zoveel jaren vriendinnen zijn.

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hihi, bij m'n oudste wilden we perse het geslacht niet weten (jemig wat klinkt dat "m'n oudste" haha, m'n kleine meisje... :)). Wel wat lastiger met kleertjes kopen ja, maar zijn best goed geslaagd om toch wat neutrale setjes in te slaan. Hebben toen het meeste bij de Prenatal gehaald. En heel veel kleertjes hoef je toch niet te hebben, je krijgt echt zoooooveel als de baby eenmaal geboren is! (En zodra je zelf ook weer wat op de been bent, is er niets leukers dan ook zélf kleertjes te gaan kopen :D)
    De babykamer wilden we sowieso al neutraal houden, ook als we het geslacht wel geweten zouden hebben. Dus heb er eigenlijk geen problemen mee gehad verder :)

(Maar dit keer willen we het geslacht toch ook wel vantevoren weten :))

11. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nancy, hoe is het met je vriendin? Is ze al bevallen? Wat spannend zeg!

12. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Yust: je moet doen waar jejezelf goed bij voelt...

Nancy :Over dat speculaas.. Ik heb een boek dat het Veilig Zwanger.. En daar staat in dat speculaas niet zo goed voor je is. Het bevat kaneel en dat is niet goed voor de hersenontwikkeling staat er alhoewel het niet officieel is bewezen... Denk misschien heb je er wat aan!! :)

Yvy : Kicke he het hartje.. Gefelciteerd..

Melinda.. Fijn he zoveel echo's?? Wij zijn ook onder behandeling van een Gyn. Heb 2 vkm gehad en heb een bloedafwijking.. waarvoor ik iedere dag een injectie aan mezelf moet geven de hele zwangerschap...
    Als het goed is krijg ik om de 3 weken een echo... 6 nov de 2de ..

Over de namen worden wij het hier niet snel eens denk ik..
    Als het een zoon word wil ik hem graag Henkie noemen,, Zo heet mijn vader..En verder vind ikook weinig jongens namen leuk..
    Henkie lekker Hollandss..
    En voor een meid zijn er zoveel leuke namen dat je denkt .. Ik geef haar 6 namen ahhahahhahha
    We hebben nog maanden om er over te twisten.. Komt (uiteindelijk) wel goed..

Kraamzorg ga ik regelen als ik de 12 wkn echo idd gehad heb..
    Ben wel al langs een kdv gegaan omdat hier in scheveningen enorme wachtlijsten zijn.......

Nou dames ik gaat even eten maken..
    Doei doei

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi ;)
    Wat grappig, ik had het vandaag net zelf zitten googlen omdat ik nogal wat peper, kaneel, gember enzo eet. En ik heb net gembercapsules voor de misselijkheid gehaald (de verse was op). Ik kwam behoorlijk wat artikelen tegen over kaneel, maar wat ik ervan begreep ging het om een medicinale dosis. Kaneelextracten die gebruikt worden voor de verlaging van je bloeddruk enzo zouden slecht kunnen zijn voor het kind. Evenals overmatig gebruik van gember (meer dan 1000 mg per dag).
    Dus volgens mij is een beetje kaneel over de vanillevla of een gestoofde appel niet zo erg. Als je maar niet meer 100 mg per dag eet (dat is best heel veel). Aan de andere kant was er wetenschappelijk gezien nog geen helder resultaat, dus ik weet het ook niet zeker.

Weet iemand hoe het met ginseng zit? Ik heb honey-lemon-ginseng thee die echt heerlijk is, maar ik vermijd hem nu al een paar weken. De guarana is sowieso off-limits ;) Dan maar slaperig naar mijn werk.

14. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Over thee weet ik niet zoveel..
    Alleen dat ikzelf nu theeaine vrije drink..
    Van zonnatura caffainne vrij zeg maar!!
    Heerlijk..

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @ het geslacht willen weten. Bij onze dochter wouden we het echt weten wat het zou worden :)! Deze keer weet ik het eigenlijk nog niet hoop dat ik me geduld kan bewaren deze keer ;)

Kan hier trouwens als een os slapen alleen zit dat er niet omdat me dochter de laatste weken een keer s'nachts wakker word. Ach ja dat slaapje haal ik dan in wanneer ze haar middagdutje doet.

16. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Hallo meiden,

Wie was er ook al weer opzoek naar mooie muziek voor de babysite??
    Heb een suggestie maar als iedereen voorzien is...

Hoe gaat het verder hier???

17. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Wil er niemand met mijn kletsen???

snik snik

18. MrsvanOmmen