juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    bleeeeeggghhhh voel me zo niet lekker!!!!!!!!

2. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ben ook niet helemaal fit, net op de bank in slaap gevallen totdat mn telefoon ging, grr. Vanmiddag best wat steken in m'n buik gehad..

3. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Ja wil babbelen!!!
    @scorpion: schijnt er bij te horen!!! Sterkte er mee! Bij mij hielp het om een pepermuntje in de mond te hebben!!

4. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Nog steeds erg rustig hier!!!

Petatje zocht jij nog een nummer voor je babysite???

5. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    ook ik had vanmiddag steekies en pijntjes.. maar ja hoort er idd bij he.....

heb net hete jus over me vingertje laten vallen.. erg pijnlijk vooral met afwassen met warm water

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hey Scorpio, ik kreeg als kind altijd gember als ik misselijk was. Vandaag was de verse op en heb ik capsules bij de drogist gehaald (en gember in siroop). Ik heb sinds drie dagen inwijs last van misselijkheid, maar die capsules helpen wel iets. Het is niet het wondermiddel waar ik op hoopte, maar ik ga nu niet steeds bijna over mijn nek.

Hou vol, als het goed is is het bijna weer voorbij. Nog één maandje en dan voel je je weer prima :)
    Het stomme is, ik voel me bijna blij nu ik ook moe en misselijk bent. Onze wip zit er nog (we moeten toch een andere werktitel gaan zoeken...als ik het zo schrijf klinkt het raar).

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    heb je een suggestie?heb nu een wiegeliedje gezongen door celine dion,wel mooi maar wil je suggestie wel even horen :D

8. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Raar he ik heb helemaal geen last van misselijkheid.. vind ik wel jammer.. niet dat ikg raag misselijk ben.. maar dat bevestigd het toch een beetje

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Funkie, goed dat je het zegt over die Speculoos! Thanx! maar goh mogen we dan echt niks meer joh :(
    Zag dat je niet misselijk bent, ikke ook (nog) niet :D

@Zilvervosje, mijn dinnetje smste rond 12 uur dat het allemaal uitliep en het weleens 16.00u kon gaan worden (i.p.v. 10.00u)... Grrrrr en die meid was al zo zenuwachtig :x Helaas nog niks gehoord, ZIT echt op mijn telefoon, zoooo spannend!

10. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames!
    Vrij rustig geweest hier vandaag! Allemaal hard aan het werk geweest, of geveld door zwangerschapskwaaltjes?
    @kraamzorg: wil ik ook pas gaan regelen als ik de eerste 12 weken doorstaan heb.
    @blije doos: twijfel ik nog over. Weet nog toen we gingen trouwen, dat ik na het aanvragen van de Trouwbox maandenlang overspoeld ben met allerlei e-mails, waar ik weinig meer aan had.
    @geslacht willen weten: nog niet helemaal over uit. Manlief neigt naar wel willen weten, ook om praktische redenen (m.n. de kleertjes), hoewel het kamertje dan toch neutraal wordt. Ik zelf heb nu zoiets dat ik het niet wil weten. Het feit dat ik zwanger ben, is al zo'n kado, of het dan een jongetje of meisje wordt, is mij om het even, als het maar gezond is. Dus daar moeten we het nog even over hebben hier.
    @steekjes en pijntjes: ook hier heel herkenbaar!

11. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Ach Nancc er is genoeg toch wat we nog mogen :D
    maar ja dames ik ben gesloopt gaat lekker over de kook af kijken en dan Gtst... meiden fijne avond verders en tot morgen..

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hallo Dames,

@geslacht; jazeker willen wij het weten. Gewoon handig ;).

Weet iemand trouwens een middeltje tegen misselijkheid? Ik heb wel eens iets gehoord over druppeltjes of tabletjes van de drogist...
    Ik lees hier gember, maar als ik iets niet lust is het dat...
    De misselijkheid is hier namelijk ook in volle gang, als ik moet gapen moet ik al kokhalzen en zie groen als gras :$. Blehh...
    Vanmorgen was het helemaal erg en dacht, zo kan ik niet eens werken. Maar eenmaal daar ging het wel weer gelukkig.

Groetjes de hulk

13. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    mamamuts, ik begreep van anderen altijd dat het hielp om de hele dag door kleine beetjes te eten, ipv 3 maaltijden. Dat zou ook tegen de misselijkheid helpen. Werk je trouwens ook in deze omgeving? Ik = niet nieuwsgierig hoor! :D

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Dat heb ik ook vaker gehoord Mause, maar ik kan niet zeggen dat het bij mij hielp in m'n vorige zwangerschap...

15. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

@mause; klopt, alleen nu ben ik met vlagen erg misselijk. Ook meteen na het eten zeg maar....
    En ik werk in woerden. Niet teveel vragen he, straks herkent iemand mij nog :D ha,ha..

Balen is helemaal als ik 'snachts wakker wordt, ik er dan uit moet om wat te eten. Anders slaap ik nooit niet met zo'n weeiige maag. Zat ik dus vannacht om 4 uur met een gevulde koek in m'n mik, (kon ff niks anders vinden wat mij aansprak :))

Ga nu m'n bedje in, nog even tv kijken en dan hopelijk heerlijk slapen...

Trusten!

16. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik ben nu zo moe, dat ik amper kan denken. Na mijn werk gingen een aantal collega's borrelen. Dacht, leuk ga ik ook 'ns mee. Even vergeten dat ik moe was. Toen had ik het eten thuis gemist, dus ook maar mee eten. Pfff wat ben ik moe!

@nancy: spannend he, als een bekende een kindje krijgt! Ik wordt binnen nu en 3-4 dagen voor het eerst tante. Mijn schoonzusje is vandaag opgenomen omdat ze 42 weken is. Dat kan nu niet lang meer duren. Ik ben benieuwd hoe ik straks op de pasgeboren baby ga reageren.

Morgen mijn echo! Het komt dan toch eindelijk echt dichterbij!

Stella

17. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    dag dames,

Heb even geen fut om alles terug te lezen. Hoop dat het goed gaat met iedereen!
    Nu weekend en morgen eindelijk dan de echo, ben zo benieuwd maar ook wel gespannen.

Jij mag morgen ook las ik Stella, ook heel veel succes. Ik kom nog wel even melden hier morgen, hopelijk met heel positief nieuws!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Jaaaaaa mijn dinnetje smste net; ze zijn de trotse ouders geworden van zoon Romario! (mooie naam vind ik voor een donker kindje)

Ben echt apetrots en blij! Morgen gelijk kijken :D

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Jeetje tante! Dat moet ook geweldig zijn zeg! Heb helaas geen contact meer met mijn zus (komt ook nooit meer goed denk ik) dus zal het wel nooit meemaken..
    Jij gaat vast heel goed reageren op je neefje/nichtje, dat is je oer-instinct :D Leuk hoor!

Spannend morgen de echo! Heel veel plezier!

20. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    pffff heb echt geen puf meer. visite is net weg ga zo denk ik ook gelijk naar bed toe. ben echt zo moe de laatste tijd. gisteren lag ik al om half 7 op de bank te slapen om half 8 dacht ik ik ga naar bed. manlief vind het alleen niet zo leuk. hebben jullie dat ook dat je zo moe bent. en ik slaap echt de hele nacht door normaal wordt ik s'nachts wel een paar keer wakker maar nu echt niet

Deel Deze Pagina