Het is zo leuk! Vooral die kleintjes onderling zien. Mijn dochter en haar nichtje, dat gaat echt zoooo leuk samen. Maar zal hier nog wel een tijd duren voor er meer neefjes/nichtjes gaan komen verwacht ik... Mijn zusje zegt geen kinderen te willen (al geloof ik dat niet, maar goed), mijn broertje zal eerst een vriendin moeten vinden. En bij m'n man is het al niet veel anders, de zus die al een dochter heeft, daar blijft het ook bij 1tje, z'n andere zus is voorlopig nog met heel andere dingen bezig (al zie ik daar nog wel over een paar jaar kindjes komen) en z'n broer... nee, daar zie ik het al zeker niet gebeuren eigenlijk.
Rescue zalf erop, dan is de pijn binnen 5 minuten weg! Nog 2 een echo morgen, ik ook..... Pijn in mijn keel, ik ga lekker plat. Trusten!
meiden die vandaag een echo krijgen geniet er van Gisteren niet online geweest was mega moe ben na me werk gelijk gaan slapen. Misselijkhied : nou ik kots me longen uit me lijf net weer me ontbijt eruit grrr word er nu wel dol van . Dus maandag ff de dokter bellen Zometeen work shop kindermishandeling dus goede emo moment haha Nancy leuk hoor voor je vriendin lekker op kraambezoek vandaag Tante worden vond ik het mooiste wat er was echt waar toen ik hoorde dat me zusje bevallen was heb ik een nodig traantje gelaten en ben helemaal gek op me nichtje ze is nu 3 jaar en ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren nu tante Meja ook een baby in dr buik heeft.
ik heb gehoord dat je voor je nog maar uit je bed komt (i.v.m. ochtendmisselijkheid) je gewoon een toastje eet en een tasje thee drinkt. Maar zeker iets eten voor je op staat! weet niet of het helpt,heb er geen last van
Hoi dames die in hetzelfde schuitje zitten als ik Ik meld me aan bij deze bevallingslijst want als alles goed gaat, zal ergens rond 6 juni ons eerste ukje geboren worden. Na een spannende eerste weken waarin ik drie keer bloedverlies heb gehad, kregen we dan toch gisteren op de echo een 2,1 cm groot kindje met kloppend hartje te zien. Alles zag er perfect uit en hij/zij ligt precies op schema. Laten we hopen dat het dit keer wel goed zal gaan.
Goeiemorgen dames! @Petatje, tasje! hahaha ik moet af en toe zo lachen om dat Belgisch Maar dat zullen jullie ook vast weleens bij ons hebben @Melanina, heh vervelend joh.. Ik heb er nog geen last van dus heb geen tips.. Maar de tip van Petatje heb ik inderdaad ook al ergens gelezen @bramtim, welkom! En wat heerlijk dat je een goeie echo hebt gehad! @Hier, weken ben ik om half 6 wakker en nu moest ik er om half 8 uit omdat de verwarmingsmonteur komt, kom ik er niet uit :x Zit lekker nog in mijn joggingpakkie ook, maar vriendlief is thuis, dus die vangt 'm wel op Verder vanmiddag naar mijn dinnetje, lekker naar de baby kijken. ben zooo benieuwd! Ik voel me nog trouwens nog steeds wonderbaarlijk goed! @de mensen die vandaag een echo krijgen, heel veel succes!!
gisteren kwamen me broertje en vriendin op visite. ze hadden een cadeautje bij zich echt schattig. Een heel lief zacht konijn een een pakje. vond het echt lief. Vanmorgen toch nog een keer een test gedaan. Twijfelde echt veelen wilde toch weer even de 2 strepen zien. is dat gek
Dat klopt! Ik nu ook standaard crackers (zo'n klein pakje) met een glas water naast m'n bed staan. Voor evt. 's nachts hi,hi. Overigens eet ik 'sochtends nu eerst, voordat ik me omkleed of m'n dochter help. Anders is het mis. @bramtim; welkom en gefeliciteerd! @Nancy; leuk he, als je vriendin een kindje krijgt. Vind ik toch wel speciaal, ik heb namelijk geen broers of zussen en voelde me ook echt een soorte tante geworden toen vorige week mijn beste vriendin beviel . Ik moest ook even slikken toen ik dat kleintje van 4 pond zag liggen, zo klein en lief.. Hier; heerlijk geslapen van half 10 tot half 7. Straks komen m'n ouders op de koffie en ga ze dan het groote nieuws vertellen! Spannend! Goedemorgen iedereen nog trouwens... Fijne dag allemaal!
@Natjuh, Wat lief van je broer en zijn vriendin! Nee is helemaal niet gek dat meerdere keren testen (zie mijn fotoalbum ) Maar nu ben ik er mee gestopt hoor.. @mamamuts, ja prachtig he! Ik denk dat ik moet huilen vanmiddag, ben nu al emo haha Veel succes met je ouders vertellen, het is zooo leuk!
Hoi meiden, Nou, heb mijn goede daad weer gedaan voor vandaag Toen ik terugkwam van boodschappen doen zag ik, op de autoweg, een meeuw zielig in de berm liggen. Heb mijn auto geparkeerd en toen ik bij de weg aankwam had hij zichzelf gelukkig op het grasveld 'gewipt'. Heb de vogelopvang hier in het dorp gebeld en ze vroegen of ik er een doos overheen kon zetten. Ik naar de garage die daar vlakbij was en gelukkig hadden ze daar een doos. Ik zit zelf in een elektrische rolstoel en er was verder niemand echt in de buurt dus probeerde ik eerst zelf de doos op de meeuw te leggen. Ging de meeuw weer de weg op, shit. Gelukkig niet midden op de weg. Daarna zag ik een man met zijn hond lopen en heb gevraagd of hij de meeuw in de doos wilde doen. Dat lukte gelukkig! Meeuw was wel sneu hoor... snavel wagenwijd open, arm beest. Maar hij bleef daarna wel rustig en hij zat nu tenminste beschut. Gelukkig kwam niet lang daarna de vogelopvang en nu is hij opgehaald en de meneer zei dat hij z'n best voor de meeuw ging doen. Zo, nu ga ik wat te drinken nemen
@Eefje, welkom! Gezellig! @Dazwa, jeetje wat een goede daad zeg! Die drang heb ik ook al jaren hoor (mijn ouders werden er niet goed van, dan weer een eend, dan weer duif, etc etc) Vorig jaar nog een piepklein koolmeesje naar de opvang gebracht. Kan het echt niet over mijn hart verkrijgen 8)
Trouwens deze kraammand heb ik voor mijn vriendinnetje gemaakt. Ben er echt wel een beetje trots op Het grootste gedeelte is gevuld met de spulletjes uit het Wibra-krantje van 2 weken geleden. Echt leuk om te doen, dit hou ik zeker in gedachten Bekijk bijlage 24878
Ik kon het ook niet over mijn hart verkrijgen om het beestje te laten liggen, vreselijk. Helemaal nu met al die hormonen hahaha. Toen die stommerd de weg weer op ging was ik wel bang dat ik het straks hoogstpersoonlijk voor mekaar had gekregen de meeuw alsnog dood te laten rijden
Hee wat een leuke kraammand Nancy! Heb net de Mama ook gehaald.. Wil nog geen babyspullen kopen maar vind dat ik leuke boeken en blaadjes wel mag kopen, haha.
Dank je wel! Ja leuk he; mijn vriend kwam ineens van de week thuis met wat tijdschriften, zo lief de schat