juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo met kerst of nieuwjaar ofzo... *zwijmel* :D

Ach, erg romantisch is hij niet hoor! Heb ook gezegd dat ik geen verlovingsring hoef, een trouwring is voldoende (heb nu al 2 ringen aan met sentimentele waarde en anders wordt het teveel). Maar hij moest toch iets halen voor hij mij kon vragen... Ben benieuwd! :)

En toen ik vroeg of hij een geboortecadeau aan mij ging geven, schoot hij spontaan in de lach! 8) Mijn schoonzus heeft een mooie armband gekregen van haar man. Nee, daar doet die van mij niet aan mee, hij heeft mij toch al een kindje gegeven?!? ;)

2. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    De mijne is ook niet romantisch op zijn knie gevallen en we zijn al helemaal niet romantisch getrouwd. Maar wel ontzettend gelukkig samen!
    Voor de geboorte van onze dochter hebben wij elkaar ook niets gegeven. Had wel iets blijvends willen doen of krijgen maar ach ze loopt hier vrolijk rond en dat is ook heeeeeel veeel waard!!!

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    wij zijn ook niet romantisch getrouwd we waren er allebei nogal nuchter over. En hebben het echt gedaan zodat alles geregeld is op papier. We hadden het ook niet nodig ter bevestiging of iets want onze liefde is al bezegeld met de komst van onze prachtdochter. :)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ MrsvanOmmen
    't is dat he. Zolang we gelukkig zijn met onze ventjes ;)

Ik wil denk ik wel zo'n afdruk van het handje en het voetje maken en dat op onze kamer ophangen. Of een fotoreportage als ik hoogzwanger ben vind ik ook wel chic!

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zijn er nog dames die twijfelen of ze het allemaal gaan aankunnen eens hun kindje er is?

Ben dolblij dat ik zwanger ben hoor, maar soms bekruipt me het gevoel dat het niet gaat lukken...

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ja, ik ook wel hoor. Ik heb namelijk geen idee hoe ik uit de zwangerschap ga komen, lichamelijk gezien. Breek namelijk snel mijn botten en ben slechts 1.30 lang. Dus ik vind het best spannend allemaal.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gelukkig, ik ben niet alleen! :)

Het ene moment heb ik het idee dat het allemaal gaat lukken, want als ik om me heen kijk: iedereen redt zich.
    Maar het andere moment word ik bang dat het zwaar is enzo...

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Had het ook bij me eerste maar als ze eenmaal geboren zijn komt je moederinstinct naar boven en gaat het eigenlijk vanzelf. (althans zo ging het hier) :)

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hebben jullie ook dat je je gewoon nog niet voor durft te stellen dat, als alles goed gaat, je gewoon een baby in je armen hebt straks?

Ik besef me nu goed dat ik echt zwanger ben (duurde best een tijdje) maar ik durf gewoon nog niet vooruit te denken eigenlijk.

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Fikse hartslag, kleintje op schema, we zijn hardstikke ZWANGER!

11. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!!

12. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Trouwen
    Mijn vriend lag binnen een paar minuten na de positieve test op zijn knieen :p We gaan dus trouwen! Zijn allebei behoorlijk nuchter, trouwen lijkt ons gewoon wel zo praktisch omdat alles dan wettelijk zo geregeld is als wij het toch willen.

We hebben nog geen datum. Mijn beste vriendin is Amerikaanse en ik wil haar graag als getuige. Zij is in april in Nederland, dus tenzij ze eerder kan komen gaan we dan pas trouwen. Dat wordt wel met een mooie buik dan, maar kan me niets schelen. Ben toch geen mooie-witte-jurk-typje.

13. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wat goed, gefeliciteerd!

14. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi Mammamuts, ik kan je een hand geven... ik ben ook zo misselijk als een hond. (misschien nog wel ietsje misselijker, ik heb zelden een misselijke hond gezien) Er zijn wel tips te vinden op internet.

Ijswater schijnt te helpen tegen kokhalzen.
    Gembercapsules smaken nauwelijks naar gember (7 euro voor iets van 40 pilletjes). Ze helpen wel iets bij mij.
    s'Ochtends inderdaad een crackertje vóór je opstaat.
    's Avonds iets eiwitrijks eten voor het slapen, dat houdt je bloedsuikers op peil (daar komt de kwark).
    In kleine beetjes eten
    Trek je maar even niks aan van gezond gedoe, gewoon vitaminepillen voor zwangere vrouwen (ivm vit. A) en eten wat je op dat moment aanstaat. Als je niks wil eten is dat in principe voor kortere tijd ook oké.
    Op de serie Private Practice hoorde ik dat "fizzy drinks" en limonade helpt... ik drink al dagen heel koude aanmaaklimonade (met veel ijs) en dat helpt wel.
    Bij mij helpen waterijsjes een beetje... niet heel erg.
    Oh ja, en p**pen helpt ook... lege darmen is misschien juist wel fijn. Maar ja, hoe hou je dan je bloedsuikers op peil... en daar komt die misselijkheid weer door (schijnt)?

Maar ik moet zeggen, niks helpt echt heel goed... gewoon uitzingen.

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ hier: jeetje, ben van de week bij de Vlos geweest, voor de intake. Ze was wel lief hoor, maar ik heb een hele blauwe arm van het bloedprikken... ik maak geen geintje, mijn hele (nou ja, halve) arm is blauw/paars! Ik zie er uit alsof mij vriendje me slaat! Stond vandaag voor klas en hoorde al gefluister toen ik mijn mouw per ongeluk opstroopte.

Vandaag hebben we thuis ook de eerste buik-foto gemaakt, in de hoop mijn oude buik nog op de foto te kunnen zetten. Nou, ik ben al wel veranderd, geloof ik. Een hele lichte welving (kan ook opgezette darmen zijn) en giga (.)(.) en toch overal wel een beetje groter dan ik normaal ben. Mijn kleren passen nog, maar op de foto zie ik wel verschil. Ik moet zeggen, ik ben dol blij met de zwangerschap, maar zie wel erg op tegen het aankomen. Ik heb een verleden met eetproblemen en was net aan mijn gezonde figuur gewend. Nu maar hopen dat ik mijn zwangere figuur ook trek.

Maandag hebben we de eerste echo en dinsdag vertrekken we voor drie weken op vakantie, dus dan ben ik er wat minder. Maar daarna kom ik weer gezellig meedoen (en dit weekend vast ook nog wel).

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Goed zo!!! Gefeliciteerd! ;)

17. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @Nancy: nou vergeet ik je bijna te feliciteren met je vriendin! Wat leuk, en idd een leuke naam!! Ben je niet onwijs trots op haar?

18. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @: justfortoday: Jij ook gefeliciteerd!!
    Mooi he zo'n eerste plaatje, hoe groot was je kleintje precies?

Jullie allemaal nog een fijne avond, wij gaan zo een hapje eten om het te vieren!

19. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik had voor vanavond wraps (met tomaatjes, mais, lekker gezond). En nu heb ik gewoon totaal geen puf en zin om te koken en hebben we pizza en chicken wings besteld. Slecht he!!

20. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zo bijlezen, maar wil jullie even laten weten:

Kloppend hartje vandaag gezien! Echo was helemaal goed. Loop precies op tijd. Uitgerekende datum is nog steeds 11 juni.
    Heb een glimlach op mijn gezicht die er maar moeilijk afgaat!

Stella

Deel Deze Pagina