juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben mega moe te moe om terug te lezen
    Trouwen : gefeliciteerd
    Echo : Mooi al die kloppende hartjes geniet er allemaal maar van

Ik duik lekker me bedje in want ik ben mega op .
    Heb sinds vandaag veel last van witte afscheiding

2. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    @ achternaam, wij zijn getrouwd dus kleine krijgt naam van manlief. we zijn nu 99 dagen getrouwd eigenlijk wel grappig want morgen zijn me dan 100 dagen getrouwd en precies jaar samen. wij hadden ook een simple bruiloft maar waren alleen getrouwd omdat we een huis gekocht hadden komt nu weer mooi uit.

Heb vandaag last van me onderbuik. steeds van dat trekkende gevoel. voelt niet lekker. nu hoorde ik dat het erbij hoort nou leuk hoor

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Justfortoday en dagdroom, wat goed van jullie echo´s super meiden! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn

@Zilvervosje, ja ben zo mega trots op haar! We zijn vanmiddag wezen kijken. Zij is indisch en hij is afrikaans, dus het is een prachtig halfbloedje, zo´n mooi ventje! Ben verliefd :D

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    #2304 NAncy79, 30 okt 2009
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
    Sorry heb het verhaal wat hier eerst stond weggehaald want heeft hier eigenlijk helemaal niks te zoeken (In the heat of the moment neergetikt)

Laten we het maar gewoon lekker over baby´s enzo hebben hiero :p

5. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nancy: Gefeliciteerd met de geboorte van de zoon van je vriending, ben je toch wel een soort tante? ik moet hier geloof ik nog wat geduld hebben. Lijkt me echt erg als je je zus niet meer ziet, maar er zal ook wel het nodige gebeurd zijn. Zelf heb ik 2 zussen en 1 schoonzus.

@jvtje: Mijn dochter is inderdaad nu bijna 4 en dit wordt het eerste nichtje of neefje. Maar ik heb hoop dat er snel wat meer gaan volgen, aangezien mijn beide zussen afgelopen half jaar getrouwd zijn en wel kinderen willen (maar ja, als het zo lang als bij mij gaat duren...).

@misselijkheid: ik heb er gelukkig ook niet zo'n last van, maar ik denk dat het bij iedere vrouw ook wel anders is. Ik ken iemand die 9 maanden echt zo misselijk is geweest, dat niets binnenbleef. Alleen het ontbijt. Toen heeft ze de warme maaltijd naar de ontbijttijd verplaatst en dat hielp erg goed (moet er zelf overigens niet aan denken).

@bramtim: welkom en gefeliciteerd! Jij hebt volgens mij ook het een en ander meegemaakt. Fijn dat alles er nu goed uitziet.

@mamamuts: gecondoleerd met je oma. Had je een goede band met haar?

@Eefje83: welkom en gefeliciteerd!

@nijntje1984: fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent. Over het aankunnen: daar heb ik nooit zo aan getwijfeld. De eerste weken wordt je trouwens volledig door je kind 'geleefd' en dat gaat inderdaad 'vanzelf'. Maar je moet wel goed op jezelf passen en anderen op je laten letten. Bij de een gaat het gemakkelijker dan de ander.

@justfortoday: Gefeliciteerd met de goede echo! Ben wel benieuwd in welk ziekenhuis je bent geweest, aangezien ik om 14.00 uur er eentje in het bronovo in Den Haag had en jij in Den Haag werkt. Mijne was overigens bijna een half uur vertraagd.

@dagdroom: gefeliciteerd met je mooie echo!

@dazwa84: Ja dat heb ik ook, dat je je het je niet voor kunt stellen. En dat terwijl ik het al een keer heb meegemaakt. Denk er ook niet zoveel aan, ben zo met die 12 weken grens bezig (en het vertellen aan iedereen op dat moment). De vorige keer kon ik het me ook niet voorstellen en dat bleef totdat ik m'n dochter in m'n armen had.

Stella

6. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nancy, wat een verhaal! Kan me goed voorstellen dat je woest bent. En om op zo'n manier je zus 'te verliezen'. Je kunt het op deze manier ook niet echt een plaats geven. Veel sterkte en reageer het maar lekker af!

Stella

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey dames! proficiat met de mooie echos :D ik kan al niet meer wachten!

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, in Bronovo! Was jij die blonde? Wij zaten aan tafel... Hadden afspraak om 13.50 uur, en werden om 14.40 uur pas gehaald.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Zo dat zou echt onwijs toevallig zijn zeg! :$
    En dan was ik ook nog eens vlak naast jouw werk aan het shoppen geweest vanmiddag, bizar klein wereldje af en toe..
    Bronovo heb ik ooit een keer mijn verstandskies laten trekken, stelletje slagers brrr :x

10. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Blauwe plekken door bloedprikken kan je voorkomen door er goed druk op te houden nadat ze het bloed hebben afgenomen. Vraag desnoods om een watje wat ze stevig vastplakken met een stukje tape. Na een half uurtje kan je het weghalen en dan zie je niks.

Mij kunnen ze altijd moeilijk prikken dus zeker 3 - 4 keer proberen, beide armen en vaak ook nog mijn handen. Echt heel fijn, kijk er ook echt naar uit, en omdat mijn moeder suiker heeft mag ik ook nog 3 keer bloedpikken waarvan 2 keer een ontbijttest, dus meerdere malen in een ochtend prikken. Maar het watje met tape helpt echt om blauwe plekken te voorkomen.

@trouwen: ik ben 4 jaar geleden heel romantisch bij zonsondergang op het strand van Costa Rica met een ring en hij op zijn knieën gevraagd.
    Een klein jaartje later zijn we getrouwd. Leuk feest gehad en natuurlijk de hele dag prinsesje gespeeld met een mooie trouwjurk.

11. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2311 stella0610, 30 okt 2009
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
    @justforyou: Nee, ik heb bruin haar. Er zat wel een stel aan de tafel. Ik ben schuin achter ze op de bank gaan zitten. Mijn man kwam even later aanlopen. Hij is wel blond. Ik ben gaan zitten nakijken. Maar ik ben volgens mij wel eerder geholpen dan 14.40. Er moest zelfs nog een andere echoscopiste bijkomen, want ze zag iets dat ze niet thuis kon brengen. Misschien dat je daarom nog nog langer moest wachten? Nu blijkt dat ik aan de buitenkant van mijn eileiders vochtblaasjes van ca 1 cm heb. Hydatides noemde ze het. Dit kwam vaker voor en schijnt geen kwaad te kunnen.
    Nu ben ik gaan googlen en kwam alleen op Morgagni's hydratids (Engels). Ook vond ik een artikel van afgelopen september dat dit mogelijk een oorzaak is van onvruchtbaarheid...misschien dat ik daarom zo moeilijk zwanger ben geraakt? (na 3 jaar). Maar bij de onderzoeken naar onvruchtbaarheid weet ik niet of ik ze al had of dat ze er uberhaupt naar gekeken hebben.
    Weet iemand hier iets meer van? Vind het toch een beetje vreemd.

Stella

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik ga voetbalvrouwen kijken!
    Jeeeeeeeh weer helemaal blij dat ´t weer is begonnen! :D

13. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Stella: jij ook proficiat met je echo, fijn al die positieve verhalen.

@Trouwen: Afgelopen augustus zijn wij getrouwd. Helaas kreeg ik toen bloedverlies en ben ik het vruchtje op onze huwelijksreis verloren. Een heftig begin dus zo voor ons. Maar na deze echo vandaag zie ik het gelukkig een stuk zonniger in!

14. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoe gaan jullie het aan je familie vertellen? Ik heb een tijdje terug deze schoentjes van suikerwerk gemaakt en het lijkt me wel leuk om naar onze beste vrienden te gaan met een taartje met deze schoentjes erop:

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hoi Hoi ik kom me hier ook even melden,ik ben na ruim 13 maanden eindelijk zwanger!! Ik ben vandaag 7weken zwangerwat ik zelf heb berekend iig,ben 18 juni uitgerekend,woensdag hebben we onze 1e echo,zo spannend.

16. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    hey gijsje welkom hier
    we zijn bijna even ver ik ben 17 juni als het goed is uitgerekent
    maandag mag ik naar de vk

ben weer onzeker hoor heb 2 dagen dat ik me goeed voel op het weeige na , dit is de 2de keer en toch onzeker nog stomhe

nou meiden fijne avond

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dat waren wij dus. Vent werd het zat en tikte steeds op tafel, wat ik steeds weer corrigeerde :D
    Heb net voor de 5e keer deze week versgeperste sinaasappeltjes van hem gehad. De braverd.

Nieuwe moeders, welkom hier!

@ dagdroom, 1,01 of 1,1 cm trouwens.

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    :) nog maar eens een test gedaan! knalde helemaal,teststtreep kwam nog voor de controle streep! weer even een bevestiging! :) wat kunnen vrouwen toch gek zijn :p

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou ik ga maandag moeders voor moeders maar bellen want nog niks gehoord
    enne ik heb ook tot week 6 testen gedaan hoor :)

20. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Ik zie dat er een paar dames in het bronovo ziekenhuis in den haag lopen!!
    Hier nog 1!
    Welke Gyn hebben jullie??
    Ik had eerst Nienhuis ( FA)
    Toevallig zeg!!
    NU krijg ik van Wijngaarden ofzo

Deel Deze Pagina