Ik had vorig jaar die Belgische, Willems, maar die doet nu alleen nog maar echo's. De echo van gisteren is gemaakt door mevr. Persijn, de gyn a.s. woensdag is mevr. Faber.
Hahahh die ken ik allemaal niet.. zat ook meer in de fertiliteits gedoe.. Mag ik vragen ben je medisch?
Goeiemorgen dames! Wat een Hagenezen hiero, echt supertoevallig zeg! Vruchtbare regio dat Zuid-Holland (ik kom overigens uit Delft maar heb altijd in Rijswijk gewoond, ben dus een reserve-hageneesje ) Zit me hier weer helemaal druk te maken... Gisteravond een en ander meegemaakt waar ik behoorlijk van van de kaart was, sindsdien geen krampjes meer gevoeld Ach het zal er wel bijhoren, maar zit me toch niet lekker Vanavond housewarming van een vriend waar de hele vriendenclub is. Spannend/moeilijk want zal best wel weer opmerkingen krijgen over het niet-drinken
Hey ik vond via deze link De eerste controle - Babyopkomst.nleen formulier wat je mee kunt nemen tijdens je 1e controle bij de VK. Misschien hebben jullie er wat aan, lijkt mij wel handig namelijk.. (ben je ook een beetje voorbereidt voor wat ze gaan vragen etc)
hahahha mannen! wat grappig zeg dat jullie elkaar zo tegen kunnen komen! alsnog wou ik jouw ook felicteren met jullie goede echo ect. super!
ik heb maar 1 test gedaan.........en die knalde zo hard posi... bij de eerste heb ik er 7 gedaan maar nu maar 1 ...dat is niks voor mij
je hebt een blaasonsteking waardoor je een sterke antibioticakuur moet slikken ....en dan mag je geen drank...
Ik heb als excuus dat ik geen geen alcohol drink omdat ik wil afvallen.... Ben al lang bezzig met een dieet (dat weet de omgeving), afvallen lukt niet echt.... Ga nu alles op alles zetten om af te vallen: dus geen alcohol en sporten. Raar maar waar, mijn omgeving gelooft het!!!!! En dat terwijl ik eerst 3 dagen per week aan de alcohol zat!!
Goeimorgen dames! Gefeliciteerd voor de meiden die een goede echo hebben gehad! Mijn vriend vroeg zich gisterenavond af of ik de 10de eentje ga krijgen. Maar dat weet ik dus niet, want heb daar nooit een echo-apparaat zien staan. Maar hij wil kost wat kost die dag een echo, desnoods moeten ze ons maar naar het ziekenhuis sturen! Mannen, grote mond en een klein hartje! Vannacht weer redelijk goed geslapen, 8u na elkaar. Alleen ben ik dan om 7u klaarwakker en geraak niet meer in slaap. Wel nog fijn blijven liggen met mannetje en hondje @ alcohol: ik drink bijna nooit, dus bij mij valt dat niet op als ik niet drink. Wat ook altijd helpt, is dat je bob moet zijn (als jullie met de auto gaan). En weer een mijlpaal: zit vandaag op 7 weken! Nog 5 te gaan voor de 12 weken, dat is voor mij op dit moment het belangrijkste. Daarna ga ik gewoon genieten en alles over mij laten komen denk ik.
Hoi meiden, Even klagen hoor. Heb last van mijn gewrichten lijkt wel. Mijn heup lijkt af en toe uit de kom te willen schieten. Zo'n vaart zal het wel niet lopen maar af en toe voel je echt een knak als ik draai ofzo. En sinds vandaag doet mijn schouder ook gek. Ook alsof die kop en kom langs elkaar heen willen ofzo. Hoort dat er nu al bij? Ik hoop toch dat het niet als maar erger wordt want mijn botten breken sowieso al snel, ieh.
zo,heb vandaag men eerste zwjeans gekocht (had er nog maar 1 die paste ), heb men auto opgeruimd en gekuist,de soep staat op en het gebraadje zit in de oven...nu lekker wachten tot men ventje thuis komt! hoest hier?
Dazwa, sta je niet onder toezicht vanwege je handicap? Ik zou het maar even in de gaten houden hoor (maar zal je zelf ook al bedacht hebben denk ik...) Ik zou zelf niet weten wat het is, maar sterkte
Jah, die beginnen bij mij nu ook heel erg Heb ze gisteren eens aan mn vriend laten zien, met de vraag of hij al verandering zag... Nou, hij was al best onder de indruk van de zwangerschapstest, maar het gezicht wat hij trok toen hij mn boobs zag was een foto waard. Ik denk dat hij het nu pas echt beseft
Vanochtend om half 8 ben ik tante geworden! Mijn neefje heet Noah. Ben er vandaag direct geweest; want een lief klein knulletje was dat. Lag zo heerlijk te slapen. @Funckie; ik ken Nienhuis wel; erg aardig. Van Wijngaarden heeft mijn keizersnee de eerste keer gedaan; heb hem eigenlijk alleen in de ok, even bij mijn bed en op de nacontrole gezien; heb geen herinnering aan hem. Nu ga ik naar een vk-praktijk bij mij in de buurt en pas met 36 weken weer terug naar het Bronovo. Ik liep trouwens bij Holleboom, maar daar is echt amper een afspraak mee te maken (steeds 3 maanden wachttijd!). Stella