Kinderkamer onze kinderkamer word donkerbruin met marsepein ik wil een rustige slaapplek creeeren voor onze kleine . En de assoiseres pas ik aan op het geslacht van de baby. zo net ff een beetje netheid in de choas gecreerd want ik kon echt 4 weken lang bijna niks in huis doen dus nu het weer gaat een beetje gedaan. Kan iig weer van me aanrecht eten Nu nog de vloer en de woonkamer dat komt vanaaf of vd week wel weer ben nu mega moe weer. Ik ga me denk ik ook laten testen op me schildklier donderdag Me ma heeft en me vader (overleden) had een schildklier afwijking en me zusje heeft het gekregen van dr zwangerschap. Dus ik wil gewoon zeker weten dat mijn vermoeidheid normaal is want echt ik kan soms niet eens me bed uitkomen zo erg grrr.
Pfff das niet fijn Melanina (kan me nog niet voorstellen want voel me nog goed) Ik hoop dat je meer duidelijkheid hebt dan meid
Ik heb ook een collega die het wist zonder dat ik iets gezegd had... Heb wel gezegd dat ze zwijgplicht heeft!
@ Melanina Ik heb geslapen van 23u tot 8u en nu zit ik hier dus precies alsof ik kweeniehoe op stap ben geweest... Stikkapot! Maar aan mijn slaap zal het dus niet liggen. Volgens mijn zwangerschapsdagboek is dit heel normaal, vooral tijdens deze periode van de zwangerschap omdat je lichaam heel wat moet meemaken... Maar als zo'n onderzoek je gerust kan stellen, zeker als het in de familie zit, zou ik er zeker voor gaan. Des te meer kan je genieten als alles in orde blijkt te zijn!
ik ben toch net geschrokken. had wat bloed verlies bij het afvegen. nu kan ik zo langs komen in het ziekenhuis voor een echo. hoop dat alles goed is
ja zo moe zijn hoort erbij ik weet het maar zo moe is niet leuk meer hoor kan niet eens normaal werken of me huishouden doen.
Dag meiden, Die moeheid herken ik wel. Gisteren een dagje naar Arnhem geweest, maar was er kapot van. Zie ook best tegen de komende werkweek op. Maar ik heb het er natuurlijk graag voor over. @ Melanina: snap dat je het wil laten testen, heb je binnenkort weer een echo? Zou fijn zijn als je een kloppend hartje zou zien deze keer. @ Natjuh: heel veel succes. Ik hoop op goed nieuws zo!