juni 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door butterfly83, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Bah wat is het vies weer. Onze kat kwam net van buiten naar binnen en heel het huis staat nu vol met witte poezenpootjes.

@Melanina: succes dan donderdag, wel leuk om de groei van je kindje zo op de voet te volgen!

2. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hai Funkie,

Drink je wel genoeg? Je hebt nu meer vocht nodig, anders krijg je echt zo'n katergevoel. Ik drink altijd al veel, maar nu helemaal (3 liter per dag of zo).

Ook bij mij worden de steken minder. Ik hou het er maar op dat de boel blijkbaar wat meer op de plek zit. Das het lastige met al die hormonen he, als je klachten hebt maak je je zorgen en als die wegblijven ook :p

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Hallo allemaal!

Tijdje niet hier geweest, dus ook niet echt bijgelezen :)
    Hebben morgen de 1e echo !! Hoop om dan al een hartje te zien!

Heb nog steeds geen kwaaltjes, ofja, rommelende darmen, heeeel veel lucht (echt ontzettend vervelend!!! Iemand tips hiervoor?)
    En toenstraks voelde ik me ook wel echt belabberd. Maar nu gaat het wel al beter. Hoop niet dat nu de misselijke weken aanbreken...

4. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    hoi meiden. ben net terug uit het ziekenhuis. ze konden op de echo nog niets zien. of ik ben minder ver dan we dachten of het wordt een miskraam. moeten nu een paar dagen wachten en dan moet ik opnieuw komen voor een echo. heb wel bloed geprikt en krijg daar straks de uitslag over. zitten nu dus een aantal dagen in onzekerheid. heb echt flink gehuild in het ziekenhuis

5. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    goedenmiddag allemaal! :)

Wat een hondenweer hĆØ! pfff..... hier begint de vermoeidheid ook steeds meer toe te slaan... zie wel tegen de komende werkweek op, ben er nu al moe van! ;) Vanochtend ben ik met Luuk voor het eerst naar een zwembad geweest, hij vond het geweldig! :D Zo leuk om te zien! Maar daarna kon je me opvegen, toch best een heel gedoe met aan/uitkleden enz.

@ Natjuh, sterkte meis, hopelijk is het vals alarm!
    @ Melanina, ik geef je groot gelijk, als je het kan testen zou ik dat ook doen! Anders maak je je alleen maar zorgen.
    @ dazwa, wat fijn voor jullie dat je een 'go' hebt gekregen van de artsen en dat ze jullie nu goed in de gaten houden. Ik ga voor je duimen dat alles voorspoedig verloopt! :)
    @ nieuwe juni mama's: GEFELICITEERD! :D

6. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    sterkte meis!

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Hoop voor je op positief nieuws...!!!

Dikke knuffel!

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Natjuh wat erg dat je nu een paar dagen met de onzekerheid zit,ik duim voor je dat het allemaal goed is.

9. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

@Natjuh, wat vervelend meid, ik ga hard voor jullie duimen dat alles oke blijkt te zijn. Goed dat je gelijk het zh hebt gebeld en dat jullie gelijk konden komen. Veel succes de komende dagen.

@Vermoeidheid, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook echt extreem, nu begin het ook al aardig. Ik probeer op vrije dagen ook even lekker te gaan slapen als mijn dochtertje op bed ligt, zo ook vanmiddag lekker 2,5 uur meegetukt :D

@Misselijk, dat had ik bij mijn dochtertje in de ochtend, maar nu eigenlijk de hele dag door. Als ik niet optijd eet, maar vaak juist ook na het eten...

@Dazwa, sta jij sowieso onder controle bij een gyn?? Vervelend dat je nu al last van je gewrichten hebt. Lijkt me extra spannend voor jou allemaal, met de snel breken van je botten, hopelijk zal deze zwangerschap een niet al te grote belasting voor je lichaam worden. Kun je trouwens ook nog lopen of lukt dat niet meer?? Komt dat dan door het snel breken van je botten?? Beetje nieuwsgierig!! :)

@VK, morgen voor het eerst langs, spannend weer. Dan krijg ik een verwijzing voor een echo mee, die ga ik dan natuurlijk snel maken :D

En morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, joepie!!!

Groet Snoozie

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Natjuh, ach jee nog steeds onzekerheid dus... Pffff wat ontzettend kl*&^%te. Heel veel sterkte meis! :(

11. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ natjuh: Vervelend dat je nog steeds in onzekerheid zit meid. Veel sterkte en succes met de echo over een paar dagen.

12. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suzy83: gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?

@Gijsje: ja dat heb ik ook. Ik heb m'n echo net gehad en ben nu dus op naar de 12 weken: nog 4 te gaan. Al is het mijn tweede, ik vind het ook erg spannend.

@natjuh: heel veel sterkte! verlies je nog bloed? hopelijk is het vals alarm.

@meisje89: veel succes en plezier (hopelijk) bij de echo morgen!

@melanina: ik zou ook laten testen. Beter zeker weten dan er te laat achterkomen. En je bent wel heel erg moe, volgens mij; als je echt niets meer kunt doen.

@Snoozie: spannende dag morgen: vk en sleutel van je huis! Moet er veel aan het huis gedaan worden? lijkt me nl. wel zwaar.

Stella

13. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nou dames het bloeden wordt steeds erger. weet nu zeker dat het echt mis is. ik zit nu ook aan 1 stuk door te huilen. gelukkig is manlief heel lief voor me ook al heeft hij het ook moeilijk

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ooo meis, wat verschrikkelijk zeg, oneerlijk!!!! Bah bah bah :(

heel heel veel sterkte, kweet ff niet wat ik moet zeggen weer...

15. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Succes morgen bij de VK! Ik loop binnenshuis met behulp van rollator en buitenshuis gebruik ik een elektrische rolstoel :)

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @natjuh, jemig meissie, wil je heel veel sterkte wensen..

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Natjuh,

Heel veel sterkte meis, ik hoop dat het ondanks het bloedverlies toch goed zit. Al klinkt het niet heel positief.

DIkke digiknuffel

18. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    dank je dames. doet me goed. ga nu op de bank liggen en morgen maar weer het ziekenhuis bellen.

19. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    hai minifien dankje wel!

20. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    nou nou kom op wat is oud? en zwaar zo erg zou het heus niet zijn meid !

Deel Deze Pagina